onko kellään kokemuksia edullisesta majoituksesta noin viikoksi yksin matkustavalle naisihmiselle (single-huone) Uenon aseman läheltä ? Ryokan, minshuku tai halpa hotelli ( noin 30 -40 e/yö)
Ueno ja majoitus
3
1344
Vastaukset
- Kivaa oli
Moi!
Tämä paikka on mukava, hinta 5040 jeniä eli tällä hetkellä n.44 euroa. Kahviaamiainen alle 5 eurolla ja japanilainen alle 10:llä.
Olin (44 nainen yksin) täällä vuosi sitten, suosittelen. Paikka mainitaan ja kehutaan monissa nettisaiteissa ja oppaissa, osasyynä lienee omistajan ja paikan ulkomaalaisystävällisyys monessa suhteessa.
Mulla oli japanilainen huone, futon tatamilla jne. Hyvin mahtui yksi nainen matkalaukkuineen, länsimainen vessa käytävällä, samoin kylppäri ja pyykkitupa.
http://www.tctv.ne.jp/members/sawanoya/eigo.html
Tsekkaa myös
http://www.tripadvisor.com/Hotels-g298184-c2-Tokyo_Tokyo_Prefecture_Kanto-Hotels.html- jrpass
kiitos.
varasitko suoraan ryokanista ?
itse asiassa haluaisin vieläkin lähempää Uenon asemaa... otin paikan päällä osoitteita ylös, ja nyt sitä lappua ei löydy mistään...
tuo Uenon asema kun olisi aika hyvä lähtöpaikka TOKYON ja sen ympäristön kiertämiselle, kun on jr-passi
viimeksi asuin Sakura-hotellissa, ja kyllästyin siihen Suidobashin asemalle kävelemiseen aamuin illoin, varsinkin kun sai jo koko päivän kävellä enemmän kuin tarpeeksi.
Siksi päätin , että Uenon asema lähistö on käytännöllisin - jrpass
jrpass kirjoitti:
kiitos.
varasitko suoraan ryokanista ?
itse asiassa haluaisin vieläkin lähempää Uenon asemaa... otin paikan päällä osoitteita ylös, ja nyt sitä lappua ei löydy mistään...
tuo Uenon asema kun olisi aika hyvä lähtöpaikka TOKYON ja sen ympäristön kiertämiselle, kun on jr-passi
viimeksi asuin Sakura-hotellissa, ja kyllästyin siihen Suidobashin asemalle kävelemiseen aamuin illoin, varsinkin kun sai jo koko päivän kävellä enemmän kuin tarpeeksi.
Siksi päätin , että Uenon asema lähistö on käytännöllisinanteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838