Eilen käytin viimeisen kolmesta canesten puikosta ja nyt hiiva oireet on taas täällä... Illalla laitan nyt sitten vahvemman puikon ja aloitan myös tuon voide-hoidon.
Onko kellään kokemusta pitkittyneestä/ paranemattomasta hiivatulehduksesta? Soittelen kyllä asiasta huomenna neuvolaan, mutta kaipaan nyt pikaisesti kokemuksia/neuvoja.
hiiva ei parane
3
532
Vastaukset
- auttaa paljon
Älä syö sokeria, hiivaa äläkä valkoisia jauhoja. Vältä muitakin sokereita ja piilosokereita.
Ruokavalio auttaa hallinnassa paljonkin!
Ja tämän puhun kokemuksesta.- sokeriton
Kaikki sokeri ja hiivalliset leivät pois... käytä taikinajuuriin tehtyjä täysjyväruisleipiä (löytyy useaa sorttia!). Kaikki nopeat hiilarit minimiin ja mehut pois. Syö kuten karppaajat tai raskausdiabeetikot... Hiiva lähtee aivan takuulla! Ja sivutuotteena poistuu ne valkoiset pilkut kynsistäsikin ;)
- pari vinkkiä
Itselläni ei ole koskaan ollu hiivatulehdusta, mutta olen kuullut että maitohappobakteerit auttaisivat sekä se että pesee alushousut 60 asteessa, välttää sukkahousuja, pikkuhousunsuojia (kestot hyviä koska voi pestä kuumassa ja ovat hengitäviä).
Itse toimin noin ja ruokavalio on terveellinen, joten ehkä jotain vaikutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082