Leijona nainen / Kalat mies

Pyrstö tähti

Millaisia kokemuksia ihmisille tuo tämä yhdistelmä parisuhteessa? Hyviä puolia ja niitä kompastuskiviä myös?

4

4900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lionfemale

      Jos leijona suostuu luopumaan omistushalustaan, mustasukkaisuudestaan, dramaattisuudestaan ja antaa lisää tilaa luontaiselle sydämellisyydelleen ja rehellisyydelleen, kalat syö leijonan kädestä, koska molemmille rakkaus on tärkeää, joskin ehkä eri tavalla. Luonteiden erilaisuus luo mahtavan jännitteen ja intohimon, joka kantaa kyllä yli karikoiden, joita voi tulla, koska kalat on kaikkea muuta kuin järjestelmällinen ihminen. Mutta hienotunteinen kumppaniaan rakastava leijona kunnioittaa kalojen herkkyyttä ja voi katsoa läpi sormien eilisen unohtanutta ja huomista pohtimatonta kalaansa ja luotsata suhdetta kohti tulevaisuutta hiljaisesti, mutta varmasti. Molemmilla on paljon annettavaa toisilleen, kun suostuu toisen erilaisuuteen. Ja rakkauselämä - ihanaa. Puoli vuosisataa eläneenä sanon, että kalat on paras. Paljon läheisyyttä, hellyyttä ja vieläkin enemmän läheisyyttä ja hellyyttä.

    • leijonatar

      Minä olen leijonanainen ja mieheni on kalat, joskaan kumpikaan meistä ei ole ihan tyypillisin merkkinsä edustaja (ei mielestäni ainakaan mieheni). Hyväksi puoleksi sanoisin lujan keskinäisen kiintymyksen, joka kantaa aika pitkälle. Näkemyseroja kylläkin on, ja nämä merkit ovat temperamentiltaan ihan eri maata, mikä sekin voi aiheuttaa päänvaivaa. Suhde vaatii sopeutumista, itsetutkiskelua ja mukautumista molemmilta. Kyllä se onnistuu, kunhan molemmat niin haluavat :).

    • jellonatarr

      ollaan oltu yhdessä 17 vuotta. Välillä on kyllä aika hankalaa kun mies on niin tasainen ja haluaa suunnitella kaiken etukäteen ja itse tekisin enemmän asioita ihan fiilispohjalta. Oma ukko on mustasukkainen kala ja melkoisen vanhanaikainen, rouvan pitäisi olla siellä hellan ja nyrkin välissä ja itse taas tykkäisin mennä ja tulla oman mielen mukaan. Mutta kun leijona oppii kärsivälliseksi niin kyllä se siitä..

    • kartanvääntäjä

      Leijonan sanotaan olevan lähtökohtaisesti kaikista 12:sta merkistä huonoin kalojen kumppaniksi.

      Muut planeettasijainnit, huoneiden hallitsijat ja aspektit kompositiokartassa tietysti joko tukevat tai heikentevät tätä alkulähtökohtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe