Yritänpä taas kerran....

Juustopään omistaja

herätellä asiallista keskustelua. Kysyisin Tassujen nuolemisesta? Koiramma nuolee tassujaan melko kovin. Jostain olen lukenut, että se psyykkistä. Onko muita järkeenkäypiä selityksiä ja miten siitä pääsee eroon ja onko siitä haittaa... ( ja nyt joku irvileuka vääntää tämän tussun nuolemiseen tai vastaavaan ... Kjäh kjäh ehdinpä ensin)

6

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen johtuvan

vaikka siitä, että nämä kosteat kelit kuivuttaa Juustopään töppöset. Tuntuuko ne kovilta ja karheilta? Jos näin on niin tassu rasvaa niihin silloin tällöin! Jos olisi jo teille kylvetty suolaa niin se olisi myös vaihtoehtona mutta kun ei taida vielä sitä olla.

• evanna

onko kyse ihottumasta? Kuivuuteen tepsii mainiosti Tummeli, joka on sitä paitsi edullistakin. Meidän koira kärsi aikoinaan halkeilleista anturoista ja kun niihin talvella joutui suolasohjoa niin kipeää teki.

• asallisiakin
        evanna kirjoitti:

onko kyse ihottumasta? Kuivuuteen tepsii mainiosti Tummeli, joka on sitä paitsi edullistakin. Meidän koira kärsi aikoinaan halkeilleista anturoista ja kun niihin talvella joutui suolasohjoa niin kipeää teki.

kun sille päälle satutaan ja jos kysymyskin on asiallinen????

• vois olla

yks syy.

• taulapäänomistaja

Meilläkin koira nuolee tassujaan silloin tällöin, aika paljon verrattuna toiseen koiraan.
      Ei se varmaan kovin ihmeellistä ole, onko jaloissa iho rikki?
      Joutuuko koira kävelemään suolatuilla teillä?

Kuinka usein se nuolee?

• memm_uli

Kerroppa hiukan enempi taustaa, nuolemiseen on syynsä, sen on aloittanut joku tilanne/kiputila tai muu mikä nostaa stressitasoa, ja on usein sijaistoimintoa..
      Ekana olis kiva tietää missä laumiksesi asuu???Onko sil oikeesti tehtävää???

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8817
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3762
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1332
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      996
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      817
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe