Yksi pölykapseli on irronnut. Voiko Hong Kongista tms ostaa vain yhtä, vai pitääkö ostaa kaikki 4? Käykö yksi koko kaikkiin renkaisiin vai pitääkö ottaa mittanauha käteen? Onko kaikki sitä samaa harmaata väriä vai onko niissäkin eroja?
Pölykapseli
9
9744
Vastaukset
- ostaan ne
kaikki neljä, mutta voit sitten huoletta jatkaa niiden hukkaamista...
Renkaan kyljessä lukee koko, esim 195/65 R15 tai vaikka 155/70 R13.
Sua kiinnostaa tuumakoko, eli toi R:n jälkeen oleva numero. Sen kokoiset pölykapselit tarvit.
Eli yleensä 13 - 15 tuumaa on peltivanteissa toi koko. - pölykapselit
Mitäs jos vaan annat asian olla kun et tunnu mitään ymmärtävän. Irrota vaikka loputkin ja heitä roskiin, niin pääset niistä.
- Anonyymi
Mitä jos vaikka kys :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos vaikka kys :)
Kaivot typerän ketjun vuodelta 2008 ja vastasit typerästi. Onko sulla kaikki hyvin?
- ostamaan
kaikki 4kpl,no löytyyhän noita tuolta tienvierustoilta vaikka kuinka paljon,katso renkaasta koko monenko tuuman vanne on
- ei huomaa
Pölykapselit on kulutustavaraa.
Osta koko 4 kpl satsi, mutta säästä ne nykyiset. Kun kitenkin taas häviää, tai hajoaa niistä uusistakin yksi, niin voit ihan hyvin laittaa auton toiselle puolelle ne vanhat erilaiset pölykapselit ja kukaan ei huomaa.- aloittaja
Tämä oli hyvä idea, toteutan sen. Renkaista tosiaan selvisi koko, R14.
- Anonyymi
Hong Kongista ei kannata hakea, koska näitä myydään myös suamessa.
Esimerkiksi Piltema myy polycapseleita. - Anonyymi
Ei voi ostaa, pitää itse väsätä pahvista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014