Itselläni on Sony Bravia LCD TV. Ongelmana on että syöttäessäni videomateriaalia HDMI kaapelilla näkyy näytön vasemmassa yläreunassa jatkuvasti valitun AV-sisäänmenon tunnus eli AV5 ja siihen pikkuinen symboili kaupan päälle. Tämähän olisi ihan ok jos viipyisi näytöllä vain hetken mutta teksti näkyy näytössä jatkuvasti!! Tuo haittaa aika lailla leffojen katsomista kun oma "kanavatunnus" on häiritsevästi matskun päällä. En löytänyt mistään valikosta säätöä jolla tuon saisi pois. Onko jollakulla parempaa tietoa asiasta??
Sony Bravia AV5 jatkuvasti päällä
5
1728
Vastaukset
- Ainakin minulla poistuu
Ainakin minulla tuo tunnus näkyy n. 5 sek ja katoaa sitten. Mitään asetusta en ole sen suhteen muuttanut.
Varmaan kannattaa käydä Sonyn tukisivustolla. Mikä laite siis tuon HDMI-piuhan päässä? Oletko kokeillut laitetta toiseen tuloliitäntään? - kaukosäätimessä
Siinä kaukosäätmen ylänurkassa virtakytkimen lähettyvillä on i-näppäin, jota painelemalla saat ruutuun vuorotellen kanavanumeron, av-tulon numeron ja signaalin sekä kellonajan. Samasta napista ne myös poistuvat.
- pisteIIInpäällä
Juu. tuo i-nappula hoiti homman! Kiitos paljon, olinkin aika ihmeissäni kun ei meinannut AV-promti millään lähteä.
- Anonyymi
Kiitos, mulla oli sama ongelma vieraiden käynnin jälkeen. Hermot meinas mennö vikaa etsiessä. Eli Suuri Kiitos Vinkistä 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Mullakin yleensä on ko. tunnus poistunut automaattisesti hetken päästä, mutta nyt joutui painamaan tuota kaukosäätimen painiketta ennenkuin poistui näytöltä, mikä lie ollut ettei hävinnyt itsekseen, vasemman reunan komposiittivideokaapelien kautta katselin dvd soittimen kuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579