Vaikuttaako odottavan äidin väsymys vauvan vireyteen? Meinaan vaan kun olin sairaslomalla pitemmän aikaa ja vaivoista huolimatta tunsin oloni pirteäksi, kun sai nukkua riittävästi, ja vauva oli koko sairasloman ajan tosi aktiivinen ja potki ja jytäsi niin että välillä teki pahaa. Nyt palasin töihin ja oon kokoajan kuolemanväsynyt enkä meinaa päästä sängystä ylös ja töiden jälkeen makaan koko illan sohvalla väsymyksestä huonovointisena, ja samaan aikaan vauvakin on hiljentynyt lähes täysin. Tosi rauhallisesti liikkuu ja on pitkiä aikoja ihan hiljaa vaan. Että onko sillä nyt joku hätä vai onko vauvakin vaan väsynyt kun mammakin on?
Äiti väsynyt, vauva väsynyt?
4
1030
Vastaukset
- Bumble-B
siis menossa.
- että näin on
Eli vauva väsynyt kun äitikin. Yhtähän te olette.
- mullakin
kun syyslomaa pidin niin todella aktiivinen vauva mutta kun palasin vielä töihin lomilta niin loppui aktiiviset liikkeet ja itselle iski kamala väsymys nyt kun jäin äitiyslomalle kamalat potkurumbat palasi.
relaa enempi aina kun mahdollisuus - sairaslomalla
Moi Bumble!
Mulla menossa nyt 35. rv. Olen ollut viitisen viikkoa jo sairaslomalla ja myös silloin tällöin aiemmin sairaslomalla erilaisten vaivojen vuoksi.
Aina kun olin kotona, oli vauva virkeä. Mutta töissä ollessa varsinkin, kun oli kiire ja paha olo henkisesti, niin vauva oli myös vähäliikkeinen ja onnettoman tuntuinen.
Kyllä mä taipuisin myös ajattelemaan, että äidin olotila vaikuttaa vahvasti vauvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258