Nyt löytyi todellinen helmi: Oliverin uus sinkku "Kuka mä oon" on aivan törkeen hyvä! Tää oli mulle uus tuttavuus, mut kolahti heti kättelyssä: rouheet soundit ja hyvät sanat... Suosittelen lämpimästi. Eikös olekin huippu?
Oliver: Kuka mä oon
10
830
Vastaukset
- .......
Makuasioista on turha kiistellä mut satuin kuuleen tuon biisin radiosta ja olihan se ihan jees. Ei silti mitenkään erikoinen.
- kyllä
Mun mielestä se oli ihan hyvä, ei siis mikään tajunnanräjäyttävä mutta mielellään kuuntelee.
- minämyöskin
kyllä kirjoitti:
Mun mielestä se oli ihan hyvä, ei siis mikään tajunnanräjäyttävä mutta mielellään kuuntelee.
eli siis tykkäsin, ja nyt huomasin että sehän on sinkkulistan eka. Et voipi olla että tää bändi on seuraava kova juttu.
- Jesna
minämyöskin kirjoitti:
eli siis tykkäsin, ja nyt huomasin että sehän on sinkkulistan eka. Et voipi olla että tää bändi on seuraava kova juttu.
Hyvä! Eli mä tykkäsin myös!
- musan kuluttaja
Jesna kirjoitti:
Hyvä! Eli mä tykkäsin myös!
näkyy olevan sinkkulistalla viidentenä. näköjään kansa diggaa, vaikka mä en niin innostunutkaan...
- Oudis
musan kuluttaja kirjoitti:
näkyy olevan sinkkulistalla viidentenä. näköjään kansa diggaa, vaikka mä en niin innostunutkaan...
Mikä ihmeen bändi tää on ku lehdissäkin on ollut juttua ja sinkkulistallakin näkyy tosiaan olevan!?!?
Joku outo levytyssopimus-homma niillä ainakin oli...
Tietääkö joku enemmän tästä? - löytäjä
Oudis kirjoitti:
Mikä ihmeen bändi tää on ku lehdissäkin on ollut juttua ja sinkkulistallakin näkyy tosiaan olevan!?!?
Joku outo levytyssopimus-homma niillä ainakin oli...
Tietääkö joku enemmän tästä?löysin kyseisen bändin kotisivut: http://www.oliverband.net/
- Anu S
löytäjä kirjoitti:
löysin kyseisen bändin kotisivut: http://www.oliverband.net/
Mut ei toimi näköjään sivut vielä kunnolla!?!?
Onks siellä joku webbimasteri unessa vai mitä toi tommonen touhu on?
Kipale oli kyllä aika hyvä. Sanat erityisesti... - löytäjä edelleen
Anu S kirjoitti:
Mut ei toimi näköjään sivut vielä kunnolla!?!?
Onks siellä joku webbimasteri unessa vai mitä toi tommonen touhu on?
Kipale oli kyllä aika hyvä. Sanat erityisesti...Kyllä ne sivut ainakin nyt näyttäis toimivan. Mietin vaan, että voiko Virroiltakin tulla jotain hyvää... näköjään kyllä!
- Ensio75
On se hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019