Anttilassa tarjouksessa tuollainen kamera 269,90€. Mitä mieltä olette kamerasta? Onko kokemuksia? Ottaako hämärässä kuvia? Kiitos asiallisista vastauksista!
Canon powershot SX110 IS
2
3351
Vastaukset
- noita...
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/canon_sx110is.asp
Pieni kenno, paljon pikseleitä ei kyllä sillä saralla lupaa hyvää. Hämärässä hyviä kuvia saa järkkärillä ja kelvollisia esim. Fujin muutamalla pokkarilla ja sitten noilla kalliimmilla "ammattipokkareilla"(ei ole vielä suomennettu kyseistä kategoriaa). Cyberphotosta saat tilattua halvemmalla, muista myös muistikortti sekä kunnolliset akkuparistot jos tuohon päädyt. Itse suosittelen ReCykoja jotka käyttäytyvät kuin Lithium-ionakut. Oletko muuten ajatellut, että maksat tuosta näytöstä sen 40-60€ enemmän eli "vanha" malli SX100 on n. 200€. Erona tuohon näyttö, muutama milli koossa ja se, että siinä on yksi megapikseli vähemmän minkä eroa kuvassa et tule ainakaan negatiivisesti huomaamaan ikinä. Onko se näyttö siis sen arvoinen? Yksi hyvä vaihtoehto voisi olla myös TZ5, tuon tyylisistä kameroista.
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Panasonic/panasonic_dmctz5.asp
Mutta jos halusit niitä parempia kuvia hämärässä niin osta sitten mielummin tämä Fuji F100fd.
http://www.dpreview.com/reviews/specs/FujiFilm/fujifilm_F100fd.asp- hhsb
Itselläni on tuon vanhempi painos sx100, ja päivänvalossa sillä saa hyviä kuvia. Täydellä zoomillakin tulee yhtä terävää jälkeä. Hämärässä ilman salamaa ei, ainakaan automaattiasennossa, niinkuin ei muillakaan pienikennoisilla. Pitkällä valotusajalla (tässä taisi olla 15 sekuntia max) ja pienellä ISO -arvolla saa jalustaa käyttämällä kuvia lähes säkkipimeässäkin, tietenkin niissä näkyy silloinkin reilusti kohinaa. Parasta kamerassa on helvetin hyvä videotoiminto. Hämärässä otetut videot muuttuvat valoisiksi, eikä kohinaa juuri näy, kuva ei ole edes nykivää. Jos sx110 mallissa on samankokoinen kenno niin kohinaa on siinä vieläkin enemmän, voihan se olla hieman nopeampi, sx100 mallia vaivaa salaman hidas uudelleenlatautuminen. Kestävä tämä on, kerran putosi käsistä suoraan asfalttiin, eikä kamera ollut millänsäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988