Oinas on kuulema levoton...
Kuuluuko horoskoopin luonnehdintaan myös ujous, vai onko jotain muuta?
Tietysti poikkeuksiakin löytyy...
Ujo oinas?
6
1465
Vastaukset
- Tuntee monta oinasta
Levottomia ja kärsimättömiä oinaat kyllä on, mutta KAIKKEA MUUTA KUIN UJOJA. Oinaat on itsepäisimpiä. "Ai miksi hakkaan päätä seinään?" Myös hyvin romanttisia, aika vaativia, tarkkoja, lojaaleja, yms.
- löytyy
Olen oinas ja ujo, että kyllä meitäkin on, ei kaikki oinaat ole johtajatyyppejä, niinkuin aina luonnehditaan.
- .Aries.
Täälläkin yksi hyvin ujo oikku. Harvemmin minua myöskään ryhmän johtajan roolista löytää, vaikka joskus salaa haaveilenkin ottavani kontrollin ja sanovani viimeisen sanan ryhmässä. Ujoudeltani minusta ei vain ole siihen. :D
Kärsimättömyydestä ja levottomuudestakaan en tiedä... viihdyn aika hyvin paikoillani istuen ja tekemättä mitään (esim. junassa). Levottomuuskin liittyy monesti tilanteisiin, joissa olen hermostunut.
Olenkohan minä sekundaoinas?
- lisää
Täällä! nouseva merkkini neitsyt... ehkä sillä jotain tekemistä asian kanssa??
- yksi lisää
kuu kauriissa, ja niin hitsin ujo ja varautunut.
- Lellu888
Itse olen tosi ujo uudessa seurassa. Enkä luota helposti, joten kestää kauan enemmänpää, ku pystyn olemaan oma itseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579