vaakamies...

erikoinen tyyppi

Huomasin vaakamiehessä mielenkiintoisen seikan;
Kun olin kovin kiinnostunut hänestä ja osoitin sen, hänen tunteensa viilenivät ja hän alkoi etääntyä suhteessa...Kun osoitin miehelle, että hänen tunteidensa viileneminen ei liikuttanut minua juurikaan enkä heittäytynyt epätoivoiseksi, miehen kiinnostus alkoi herätä jälleen...Omituinen pakkaus tämä vaakamies...Saako vaakamiehen "pidettyä" sillä, että antaa hänen olla kuin ilmaa, eli ei takerru yhtään ja pitää "hälläväliä" asenteen häneen???? Tälläkertaa se tuntui tepsivän...

17

3135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskarin

      elämästä. Ilmanmerkki on ilmanmerkki vaikka voissa paistais. Outoja tyyppejä. Sama se on veskarinkin suhteen, soutaa ja huopaa edestakaisin kunne ei jaksa enää. Mitä järkee tuollaisessa on. Älä hyvä tyttö ala tuollaista peliä. Älä ala! Tuo on skitsoo. Mieti tätä! vai haluatko leikkiä koko ikäs se kanssa. Siitä seuraa se että se yhä vähemmän välittää sinusta tai ainakaan ei piittaa sinusta. Sinähän olet jo koukussa. Että hälläväliä asenne? Se ukko ei ansaitse sinua.

      • vesimerkeissäkin!

        Löytyy niitä soutajia vesimerkeistäkin.
        KalaM kanssa taidettiin vaan soutaa eri suuntiin.
        VaakaN
        PS. Minä sitä vakiintumista kaipasin enemmän kuin kala herra.


    • tosiaan :)

      enpä ole ennen kuullut miehistä tuollaista :)

      oletko huomannut, että jokaisella miehellä on ns. saalistusvietti. se tarkoittaa sitä, että kun on saanut naaraansa, voi jatkaa matkaansa toisen naaraan kimppuun. mielenkiinto loppuu siihen.

      tällä ei ole mitään tekemistä vaakamiesten kanssa, ovat ihan samanlaisia saalistajia kuin muutkin, tosin leijona-ja oinasmies ovat pahimpia.

    • Jeppis Hockey fani

      Itse olen vaaka ja naimisissa vaakamiehen kanssa. Voin sanoa, että vaaka mies on ainakin pirun mustasukkainen. "Lieskat" lentää välillä ja välillä sovitaan. En tiedä sopiiko vaa'at yhteen. Tulta ja tappuraa. Syystä tai toisesta olen alkanut himoitsemaan yhtä kalaa ja kaurista, mitä namuja;) Itse kysymykseen en osaa vastata miten vaaka miehen saa pidettyä. Älä ainakaan alistu joka asiaan ja yritä miellyttää, ole oma itsesi. Onnea yritykselle;)

    • Todettu

      Vaakamies on tosikko isolla T:llä

      • hömpsömsöö

        olen kauris nainen,tavallinen vain miesrapu .oli ystävä vaaka jonka suhteen sotki kateelliset naapurit.mittee ootta mieltä moisesta.nyt ne naapurin akat juoksevat sen vaakamuumion perässä.


      • sen.
        hömpsömsöö kirjoitti:

        olen kauris nainen,tavallinen vain miesrapu .oli ystävä vaaka jonka suhteen sotki kateelliset naapurit.mittee ootta mieltä moisesta.nyt ne naapurin akat juoksevat sen vaakamuumion perässä.

        hyvä olla kun naapurinkin akatkin ,juoksee muumion perässä .:D


      • charmi......
        hömpsömsöö kirjoitti:

        olen kauris nainen,tavallinen vain miesrapu .oli ystävä vaaka jonka suhteen sotki kateelliset naapurit.mittee ootta mieltä moisesta.nyt ne naapurin akat juoksevat sen vaakamuumion perässä.

        puree useimpiin naisiin ainakin aluksi. Nämä miehet tarvitsevat jatkuvaa palvontaa, eli anna miehen jakaa itseänsä:)


      • Jeppis Hockey fani

        ...tosikko kuin olla ja voi. Tämä voi olla ehkä hullua, mutta odotan sitä päivää kuin kuuta nousevaa, että saisin kunnon syyn lähteä tästä suhteesta. Meressä on eläviäkin ja iloisia kaloja. Hei, maailma odottaa mua. Helskuttiin kaikki vaaka miehet, tämä elämän nälkäinen vaaka nainen haluaa ja janoaa ..... jotain kivaa ;))


      • niiiiin
        Jeppis Hockey fani kirjoitti:

        ...tosikko kuin olla ja voi. Tämä voi olla ehkä hullua, mutta odotan sitä päivää kuin kuuta nousevaa, että saisin kunnon syyn lähteä tästä suhteesta. Meressä on eläviäkin ja iloisia kaloja. Hei, maailma odottaa mua. Helskuttiin kaikki vaaka miehet, tämä elämän nälkäinen vaaka nainen haluaa ja janoaa ..... jotain kivaa ;))

        ihguuuuu ihanaa oihhh!


      • Jeppis Hockey fani
        niiiiin kirjoitti:

        ihguuuuu ihanaa oihhh!

        niiiiin, oletko mies vai nainen?
        Kattelen tätä myöhempää. Nyt (kohta) lähden katsomaan lätkämatsia Kristalliin. Ukko lähti töihin ja minä kattelen ....... aivan jotain muuta;)


      • vaakamiesmyös
        Jeppis Hockey fani kirjoitti:

        ...tosikko kuin olla ja voi. Tämä voi olla ehkä hullua, mutta odotan sitä päivää kuin kuuta nousevaa, että saisin kunnon syyn lähteä tästä suhteesta. Meressä on eläviäkin ja iloisia kaloja. Hei, maailma odottaa mua. Helskuttiin kaikki vaaka miehet, tämä elämän nälkäinen vaaka nainen haluaa ja janoaa ..... jotain kivaa ;))

        ..niinkun täällä ollaan huomattu,ei vertailut pidä paikkansa.En allekirjottaudu huumorintajuttomaksi,nounou..ja mistään palvomisista ei väliä,mut terve kunnioitus kahen aikuisen ihmisen välillä on hyvä olla.Eli voidaan olla eri mieltä mutta siltikin kunnioittaa toisenkin mielipidettä..Ja puhut just kun tyypillinen letukka,haet jotain syytä lähteää käveleen?? Osoittaa millasesta raukkiksesta on kysymys...et kunnioita kumppanias laisinkaan,eikä sussa ole MUNAA otaa asiaa puheeks,vaan pitää etsiä syitä...Brrr kalsea ämmä!


      • **********''''''
        Jeppis Hockey fani kirjoitti:

        niiiiin, oletko mies vai nainen?
        Kattelen tätä myöhempää. Nyt (kohta) lähden katsomaan lätkämatsia Kristalliin. Ukko lähti töihin ja minä kattelen ....... aivan jotain muuta;)

        nainen oon!


      • Jeppis Hockey fani
        vaakamiesmyös kirjoitti:

        ..niinkun täällä ollaan huomattu,ei vertailut pidä paikkansa.En allekirjottaudu huumorintajuttomaksi,nounou..ja mistään palvomisista ei väliä,mut terve kunnioitus kahen aikuisen ihmisen välillä on hyvä olla.Eli voidaan olla eri mieltä mutta siltikin kunnioittaa toisenkin mielipidettä..Ja puhut just kun tyypillinen letukka,haet jotain syytä lähteää käveleen?? Osoittaa millasesta raukkiksesta on kysymys...et kunnioita kumppanias laisinkaan,eikä sussa ole MUNAA otaa asiaa puheeks,vaan pitää etsiä syitä...Brrr kalsea ämmä!

        Sä et tunne mua, joten ole kiltti älä hauku letukaks. Ehkä mä olen kylmä ämmä jonkun mielestä. Olen yrittänyt puhua miehelleni, mutta turhaan. Ukko niin mustasukkanen joka asiasta. Mä olen jo sen ikäinen, että olen kasvattanut 2 lasta aikuisuuden kynnykselle, yksin suurimmaksi osaksi. Mies melkein aina töissä ja väsynyt (mua 10v vanhempi). Olen ollut monet vuodet pelkkä pikanen pano ja keittiö/talouskone. Mutta nyt alkaa riittämään. Nyt alkaa mun oma elämä ja siihen liittyy jääkiekko, mitä moni mies ei ymmärrä. Itse pelannut "kakarana", nyt kattelen mielelläni kun tutut "jätkät" pelaa. Se on elämää. No, onhan siellä yksi "entinen" mukana touhussa. Katseet kun kerran kohtas vuosien jälkeen, jotka oli yllätyksiä täynnä. Ajattelin, että mikä ettei. Jos oma ukko ei enää rakasta ja huomio (en tarvitse palvontaa), niin on aina yksi joka välittää, edes hetken silloin tällöin. Otin jopa yhden tatskan lisää, jossa lukee CARPE DIEM ja sen mukaan elän tästä lähtien. Kyllä mä kunnioitan miestäni, mutta olis kiva saada sitä joskus itsekkin. Sinä vaakamiesmyös, olisi kiva nähdä silmätysten. Jos joskus eksyt tänne pieneen Pietarsaareen, ilmoita tulostasi. Tarjoan sulle kahvit tai kaljat, mikä paremmalta tuntuu. Non ni, tänään jälleen matsiin, Jeppis vastaan S-kiekko. Grrrr ja miau, tänään tämä kissa kehrää jälleen ;))


      • Jeppis Hockey fani
        **********'''''' kirjoitti:

        nainen oon!

        Oletko myös itse vaaka? Mistä päin? Mä olen ja myös ukko. En tiedä mistä on tullut se käsitys, että vaa'at olisivat tasapainoisia, höh! Mulla pitää olla säpinää. Mä rakastan tavallisia miehiä, jotka ottaa naisen huomioon, edes joskus. En halua olla pelkkä pikanen pano. Jos oma ukko ei anna tarpeeks, niin elämän ilot on haettava muualta. Jos mies "kaataa" naisia, se on kova jätkä. Mutta auta armias, jos nainen tekee sen saman, niin on täys h...a. Miksi näin??? Missä on se paljon mainostettu tasa-arvo??? Metallican sanoin, CARPE DIEM BABY !!!


    • vaakamies myös..

      sanoa,riippuu tilanteesta.Itse pidän kyllä siitä et kiinnostuksen näyttää tai ilmaisee SELKEÄSTI,koska taidan olla vähän pökkelö näis asioissa.On jännä,vaik omaan todella hyvän ihmistutkan noin yleisesti,ni omissa ihmissuhteissa (parisuhde) olen tosi sokea.. outoa.On itselläni erään IHANAN Naisen kans just tuo tilanne pääl minkä mainitsit,ja mä taas en osaa Häntä ja Hänen tunteitaan mua kohtaan tulkita.Itse olen korvia myöten Rakastunu Häneen..On kyl tyhmää..

    • Sama tilanne kolme vuotta :o

      Näitä on siis muitakin kun tää "mun" vanhapoika-vaaka =))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe