Mikä on ala-asteen open eläke?
Kerro mulle. Onko se 1400 netto?
Mikä on ala-asteen open eläke?
7
981
Vastaukset
- eiköhän se
ole paremminkin sen 60 prossaa tuosta 1400:sta.
Ja sekin sillä edellytyksellä, että olet töissä vahintään 40 vuotta. Toisaalta tulevaiduuden näkynät eläkkeen suuruuteen heikkenevät kyllä vielä tuostakin huimasti.
Osannet kai itse laskea paljonko se tekee...- tiedän
palkka on sentäs paljon parempi kuin tuo 1400 euroa.
- yläasteen eläkeope
tiedän kirjoitti:
palkka on sentäs paljon parempi kuin tuo 1400 euroa.
Ei tullut ihan täyteen eläkevuodet, eläkettä kertyi nettona n. 1300 euroa.
- jo.wku
koska on jäänyt eläkkeelle, minkäkokoisesta koulusta, vakituisten palvelusvuosien määrä ja määräaikaiset suhteet.
Tuntemani open tulot on jo useamman vuoden 34 000 ja tänä vuonna tulee 42 000 €.
Eläke voi olla kovin eri luokkaa, parhaimmillaan vanhemmilla yli 90v ikäisillä kai jopa 2300 e luokkaa.- juuri siksi
Tuossapa syy, miksi opiskelin opeksi ja olen työssäni 90v. asti, hurrrrjan hyvä palkka ja eläke! Heh, heh!
- minämyösopettaja
juuri siksi kirjoitti:
Tuossapa syy, miksi opiskelin opeksi ja olen työssäni 90v. asti, hurrrrjan hyvä palkka ja eläke! Heh, heh!
Tämän väitän tietäväni.Sisareni mies on eläkkeellä oleva opettaja 75v.Opettajana teki työtä yli 40 vuotta.Käteen jää eläkettä 1480e/kk.Sanoi ettei kukaan voi opettajan palkasta saada yli 2000e eläkettä.Ei saa levittää väärää tietoa,kun joku sitä ihan tosissaan kysyy.
- jo.wku
juuri siksi kirjoitti:
ei tuo ollut 90v töissä,
pääsi eläkkeelle jotain 57v, mutta silloin oli eri eläkelait, hän ansaitsi useita vuosi enemmän kuin virassa olevat 25-35v nyky-opet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339