Mikä on ala-asteen open eläke?

Raymond.

Mikä on ala-asteen open eläke?
Kerro mulle. Onko se 1400 netto?

7

994

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköhän se

ole paremminkin sen 60 prossaa tuosta 1400:sta.
      Ja sekin sillä edellytyksellä, että olet töissä vahintään 40 vuotta. Toisaalta tulevaiduuden näkynät eläkkeen suuruuteen heikkenevät kyllä vielä tuostakin huimasti.

Osannet kai itse laskea paljonko se tekee...

• tiedän

palkka on sentäs paljon parempi kuin tuo 1400 euroa.

• yläasteen eläkeope
        tiedän kirjoitti:

palkka on sentäs paljon parempi kuin tuo 1400 euroa.

Ei tullut ihan täyteen eläkevuodet, eläkettä kertyi nettona n. 1300 euroa.

• jo.wku

koska on jäänyt eläkkeelle, minkäkokoisesta koulusta, vakituisten palvelusvuosien määrä ja määräaikaiset suhteet.

Tuntemani open tulot on jo useamman vuoden 34 000 ja tänä vuonna tulee 42 000 €.

Eläke voi olla kovin eri luokkaa, parhaimmillaan vanhemmilla yli 90v ikäisillä kai jopa 2300 e luokkaa.

• juuri siksi

Tuossapa syy, miksi opiskelin opeksi ja olen työssäni 90v. asti, hurrrrjan hyvä palkka ja eläke! Heh, heh!

• minämyösopettaja
        juuri siksi kirjoitti:

Tuossapa syy, miksi opiskelin opeksi ja olen työssäni 90v. asti, hurrrrjan hyvä palkka ja eläke! Heh, heh!

Tämän väitän tietäväni.Sisareni mies on eläkkeellä oleva opettaja 75v.Opettajana teki työtä yli 40 vuotta.Käteen jää eläkettä 1480e/kk.Sanoi ettei kukaan voi opettajan palkasta saada yli 2000e eläkettä.Ei saa levittää väärää tietoa,kun joku sitä ihan tosissaan kysyy.

• jo.wku
        juuri siksi kirjoitti:

ei tuo ollut 90v töissä,
        pääsi eläkkeelle jotain 57v, mutta silloin oli eri eläkelait, hän ansaitsi useita vuosi enemmän kuin virassa olevat 25-35v nyky-opet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7249
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3831
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2169
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1839
    Aihe