Selkäkippi

Pitkäselkäinen

Onko selkäkippi huuhaa-vehje vai tekeekö se selälle gutaa? Itsellä usein selässä jotain jännitystä joka tuntuu kuin "aukeavan" kun esim. roikun käsillä tangosta.

7

27340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkävaivoihin

      Silloin kun tunnen alaraajoissa puutumista (selkärangassa hermot puristuksissa) käyn roikkumassa. Tutustuin laitteeseen joskus kuntosalilla, missä käytin sitä joka käyntikerran päätteeksi. Roikkumisella (=riippumisella=venyttelyllä) on todettu olevan hyvä vaikutus useissa selkävaivoissa. Heikot käsivoimat omaavana näen laitteen hyvänä, koska siinä riiputaan jaloista. Jalat lukitsemalla laitteeseen ei tarvitse jännittää käsien ja hartian lihaksia, jolloin kehon lihasten rentoutus ja venytys on tehokkaampaa. Ja kipin kaltevuuttahan voi säädellä tarpeensa ja vointinsa mukaan.

      • vuosi sitten

        Kettler -merkkisen kipin. Kippailen lähes päivittäin iltasella. Suuremman vaikutuksen huomaa vasta yli kuukauden käytön jälkeen, eli selkä tavallaan "kevenee" ja jännitys vähenee ristiselässä. Kippailen yleensä muutaman minutin kerrallaan. Näkisin laitteen ennaltaehkäisevän välilevyjen vanhenemisesta aiheutuvaa rappeutumista. Kaikilla ihmisillähän ne menevät kasaan iän myötä ja hermot joskus menevät huonoon asentoon ja puristuksiin. Olen ollut tyytyväinen nyt vuoden käytön jälkeen, kivut ovat vähentyneet selvästi. 1 -2 kertaa ei vielä vaikuta juuri mitään.


      • 22
        vuosi sitten kirjoitti:

        Kettler -merkkisen kipin. Kippailen lähes päivittäin iltasella. Suuremman vaikutuksen huomaa vasta yli kuukauden käytön jälkeen, eli selkä tavallaan "kevenee" ja jännitys vähenee ristiselässä. Kippailen yleensä muutaman minutin kerrallaan. Näkisin laitteen ennaltaehkäisevän välilevyjen vanhenemisesta aiheutuvaa rappeutumista. Kaikilla ihmisillähän ne menevät kasaan iän myötä ja hermot joskus menevät huonoon asentoon ja puristuksiin. Olen ollut tyytyväinen nyt vuoden käytön jälkeen, kivut ovat vähentyneet selvästi. 1 -2 kertaa ei vielä vaikuta juuri mitään.

        ostin kipin viikkositten, iltaisin muutaman minuutin venyttelen.
        ei se ainakaan pahalta tunnu, toivottavasti auttaa selkäkipuihin (kärsin si välilevyn pullistumasta)


    • aake4

      Ostin halvan 79€ maksaneen selkäkipin. Vuosia kestänyt alaselkäkipu on nyt ohi. Venyttelen laitteessa päivittäin muutaman minuutin kerrallaan. On ainakin toiminut minulla hyvin.

      • kippailija

        Mistä ostit? Olen nähnyt vain noin 150e maksavia selkäkippejä..


      • AsseriM
        kippailija kirjoitti:

        Mistä ostit? Olen nähnyt vain noin 150e maksavia selkäkippejä..

        Quirumed sairaalatarvikkeet (kippilauta) n.75€ pk tuli hinnaksi 130€


      • Anonyymi

        Hei,

        Mikä selkäkippi on noin edullinen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe