Onko selkäkippi huuhaa-vehje vai tekeekö se selälle gutaa? Itsellä usein selässä jotain jännitystä joka tuntuu kuin "aukeavan" kun esim. roikun käsillä tangosta.
Selkäkippi
7
27340
Vastaukset
- selkävaivoihin
Silloin kun tunnen alaraajoissa puutumista (selkärangassa hermot puristuksissa) käyn roikkumassa. Tutustuin laitteeseen joskus kuntosalilla, missä käytin sitä joka käyntikerran päätteeksi. Roikkumisella (=riippumisella=venyttelyllä) on todettu olevan hyvä vaikutus useissa selkävaivoissa. Heikot käsivoimat omaavana näen laitteen hyvänä, koska siinä riiputaan jaloista. Jalat lukitsemalla laitteeseen ei tarvitse jännittää käsien ja hartian lihaksia, jolloin kehon lihasten rentoutus ja venytys on tehokkaampaa. Ja kipin kaltevuuttahan voi säädellä tarpeensa ja vointinsa mukaan.
- vuosi sitten
Kettler -merkkisen kipin. Kippailen lähes päivittäin iltasella. Suuremman vaikutuksen huomaa vasta yli kuukauden käytön jälkeen, eli selkä tavallaan "kevenee" ja jännitys vähenee ristiselässä. Kippailen yleensä muutaman minutin kerrallaan. Näkisin laitteen ennaltaehkäisevän välilevyjen vanhenemisesta aiheutuvaa rappeutumista. Kaikilla ihmisillähän ne menevät kasaan iän myötä ja hermot joskus menevät huonoon asentoon ja puristuksiin. Olen ollut tyytyväinen nyt vuoden käytön jälkeen, kivut ovat vähentyneet selvästi. 1 -2 kertaa ei vielä vaikuta juuri mitään.
- 22
vuosi sitten kirjoitti:
Kettler -merkkisen kipin. Kippailen lähes päivittäin iltasella. Suuremman vaikutuksen huomaa vasta yli kuukauden käytön jälkeen, eli selkä tavallaan "kevenee" ja jännitys vähenee ristiselässä. Kippailen yleensä muutaman minutin kerrallaan. Näkisin laitteen ennaltaehkäisevän välilevyjen vanhenemisesta aiheutuvaa rappeutumista. Kaikilla ihmisillähän ne menevät kasaan iän myötä ja hermot joskus menevät huonoon asentoon ja puristuksiin. Olen ollut tyytyväinen nyt vuoden käytön jälkeen, kivut ovat vähentyneet selvästi. 1 -2 kertaa ei vielä vaikuta juuri mitään.
ostin kipin viikkositten, iltaisin muutaman minuutin venyttelen.
ei se ainakaan pahalta tunnu, toivottavasti auttaa selkäkipuihin (kärsin si välilevyn pullistumasta)
- aake4
Ostin halvan 79€ maksaneen selkäkipin. Vuosia kestänyt alaselkäkipu on nyt ohi. Venyttelen laitteessa päivittäin muutaman minuutin kerrallaan. On ainakin toiminut minulla hyvin.
- kippailija
Mistä ostit? Olen nähnyt vain noin 150e maksavia selkäkippejä..
- AsseriM
kippailija kirjoitti:
Mistä ostit? Olen nähnyt vain noin 150e maksavia selkäkippejä..
Quirumed sairaalatarvikkeet (kippilauta) n.75€ pk tuli hinnaksi 130€
- Anonyymi
Hei,
Mikä selkäkippi on noin edullinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439