Onko härkämies romanttinen, voisinko odotella kynttilä illallisia syntymäpäiväksi??? Muutaman kuukauden härkämiehen kanssa olleena ja pian ensimmäisiä syntymäpäiviäni ja joulua odotellessa tuli mieleen, että minkälaista olisi odotettavissa....
härän romanttisuus
11
3033
Vastaukset
- Härän oma
Härkä on Todella Romanttinen ja Tunteellinen.
Kolme vuotta härän kanssa ja yhä kynttilä-illallisia tämän tästä. Paras mahdollinen Mies !
:)- oon vieraissa
Jätti sähkölaskut maksamatta ja nyt istutaan illat kynttilöitä poltellessa. Takassa palaa kaupasta kannettuja pahvilaatikoita, silti palelee. Romanttista on ¤#&%?!
- aatto kammot
oon vieraissa kirjoitti:
Jätti sähkölaskut maksamatta ja nyt istutaan illat kynttilöitä poltellessa. Takassa palaa kaupasta kannettuja pahvilaatikoita, silti palelee. Romanttista on ¤#&%?!
Minulla 4vuotta (oli). Siinäajassa hävisi joulut tasalukusynttärit. Ei mitään muuta kuin romnttista ja himokasta naimista yäk. Tyhjä oli sisältä koko mies 5.5 syntynyt.
- ehkä hieman
omistushaluinen voi olla. Esim. Josef Fritzl on hyvin tyypillinen härkä.
- aikamies
vain kuinka??????
- tulevaisuudessa
katso ja odota,älä vihjaile tai ohjelmoi
niin näet mitä tapahtuu jos tapahtuu.
Saattahan se nyt alkuunsa jotain tehdäkin
ainakin jouluna..ei kyllä liikaa eviänsä
levittele toisen eteen.
Kai sitä kynttilän valoa olisi jo pitänyt
olla.Joulunahan sitä muutenkin on. - on romanttinen
Tosin hän on vähän "tumpelo" ja hidas, mutta romanttinen hän on. Mitään ei tee nopeasti, kosintaakin harkitsee ainakin vuoden. Hän on vähän "takertuja" ja haluaa valloittaa kumppaninsa ja kun on kumppanina, on ikiuskollinen ja vaatii sitä myös sinulta.
Vakaa ja turvallinen elämänkumppani härkämies on, parempaa et saisi.
Härkänainen- härkämies muka
uskollinen, sallikaa mun nauraa, kakkosmiehenä "uskollinen" aviomies.
- perinteistä
Minä itse härkänainen ja härkämiehen kans seurustelin muutaman kuukauden. Kerran ihastelin kaupassa kukkakimppuja ja hän tokaisi: "Ikinä en sitten osta sulle kukkia!" Syntymäpäivistä puhuttaessa hän sanoi, ettei kumminkaan sitä muista ja ettei mun pidä siitä loukkaantua:D
Pienet arkiset asiat paljastivat hänestä romanttisia puolia, mutta tuollaiset perinteiset kyllä sotivat hänen ajatusmaailmaansa vastaan. Tosin kerran tunnelmoitiin uudessa asunnossa kynttilänvalossa, kun valaisin oli asentamatta. Hän jäi heti kavereilleen kiinni, että on tainnut sulla olla nainen täällä, kun kynttilöitä oot ostanu;) Sanoilla enemmän näyttää romanttisuutensa kuin teoilla. - uteliaspa
horoskoopiltasi?
- uteliaspa
oot horoskoopissa?????????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914271
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722530Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769