Onko härkämies romanttinen, voisinko odotella kynttilä illallisia syntymäpäiväksi??? Muutaman kuukauden härkämiehen kanssa olleena ja pian ensimmäisiä syntymäpäiviäni ja joulua odotellessa tuli mieleen, että minkälaista olisi odotettavissa....
härän romanttisuus
11
3018
Vastaukset
- Härän oma
Härkä on Todella Romanttinen ja Tunteellinen.
Kolme vuotta härän kanssa ja yhä kynttilä-illallisia tämän tästä. Paras mahdollinen Mies !
:)- oon vieraissa
Jätti sähkölaskut maksamatta ja nyt istutaan illat kynttilöitä poltellessa. Takassa palaa kaupasta kannettuja pahvilaatikoita, silti palelee. Romanttista on ¤#&%?!
- aatto kammot
oon vieraissa kirjoitti:
Jätti sähkölaskut maksamatta ja nyt istutaan illat kynttilöitä poltellessa. Takassa palaa kaupasta kannettuja pahvilaatikoita, silti palelee. Romanttista on ¤#&%?!
Minulla 4vuotta (oli). Siinäajassa hävisi joulut tasalukusynttärit. Ei mitään muuta kuin romnttista ja himokasta naimista yäk. Tyhjä oli sisältä koko mies 5.5 syntynyt.
- ehkä hieman
omistushaluinen voi olla. Esim. Josef Fritzl on hyvin tyypillinen härkä.
- aikamies
vain kuinka??????
- tulevaisuudessa
katso ja odota,älä vihjaile tai ohjelmoi
niin näet mitä tapahtuu jos tapahtuu.
Saattahan se nyt alkuunsa jotain tehdäkin
ainakin jouluna..ei kyllä liikaa eviänsä
levittele toisen eteen.
Kai sitä kynttilän valoa olisi jo pitänyt
olla.Joulunahan sitä muutenkin on. - on romanttinen
Tosin hän on vähän "tumpelo" ja hidas, mutta romanttinen hän on. Mitään ei tee nopeasti, kosintaakin harkitsee ainakin vuoden. Hän on vähän "takertuja" ja haluaa valloittaa kumppaninsa ja kun on kumppanina, on ikiuskollinen ja vaatii sitä myös sinulta.
Vakaa ja turvallinen elämänkumppani härkämies on, parempaa et saisi.
Härkänainen- härkämies muka
uskollinen, sallikaa mun nauraa, kakkosmiehenä "uskollinen" aviomies.
- perinteistä
Minä itse härkänainen ja härkämiehen kans seurustelin muutaman kuukauden. Kerran ihastelin kaupassa kukkakimppuja ja hän tokaisi: "Ikinä en sitten osta sulle kukkia!" Syntymäpäivistä puhuttaessa hän sanoi, ettei kumminkaan sitä muista ja ettei mun pidä siitä loukkaantua:D
Pienet arkiset asiat paljastivat hänestä romanttisia puolia, mutta tuollaiset perinteiset kyllä sotivat hänen ajatusmaailmaansa vastaan. Tosin kerran tunnelmoitiin uudessa asunnossa kynttilänvalossa, kun valaisin oli asentamatta. Hän jäi heti kavereilleen kiinni, että on tainnut sulla olla nainen täällä, kun kynttilöitä oot ostanu;) Sanoilla enemmän näyttää romanttisuutensa kuin teoilla. - uteliaspa
horoskoopiltasi?
- uteliaspa
oot horoskoopissa?????????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389