härän romanttisuus

piak

Onko härkämies romanttinen, voisinko odotella kynttilä illallisia syntymäpäiväksi??? Muutaman kuukauden härkämiehen kanssa olleena ja pian ensimmäisiä syntymäpäiviäni ja joulua odotellessa tuli mieleen, että minkälaista olisi odotettavissa....

11

3040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härän oma

Härkä on Todella Romanttinen ja Tunteellinen.
      Kolme vuotta härän kanssa ja yhä kynttilä-illallisia tämän tästä. Paras mahdollinen Mies !
      :)

• oon vieraissa

Jätti sähkölaskut maksamatta ja nyt istutaan illat kynttilöitä poltellessa. Takassa palaa kaupasta kannettuja pahvilaatikoita, silti palelee. Romanttista on ¤#&%?!

• aatto kammot
        oon vieraissa kirjoitti:

Jätti sähkölaskut maksamatta ja nyt istutaan illat kynttilöitä poltellessa. Takassa palaa kaupasta kannettuja pahvilaatikoita, silti palelee. Romanttista on ¤#&%?!

Minulla 4vuotta (oli). Siinäajassa hävisi joulut tasalukusynttärit. Ei mitään muuta kuin romnttista ja himokasta naimista yäk. Tyhjä oli sisältä koko mies 5.5 syntynyt.

• ehkä hieman

omistushaluinen voi olla. Esim. Josef Fritzl on hyvin tyypillinen härkä.

• aikamies

vain kuinka??????

• tulevaisuudessa

katso ja odota,älä vihjaile tai ohjelmoi
      niin näet mitä tapahtuu jos tapahtuu.

Saattahan se nyt alkuunsa jotain tehdäkin
      ainakin jouluna..ei kyllä liikaa eviänsä
      levittele toisen eteen.

Kai sitä kynttilän valoa olisi jo pitänyt
      olla.Joulunahan sitä muutenkin on.

• on romanttinen

Tosin hän on vähän "tumpelo" ja hidas, mutta romanttinen hän on. Mitään ei tee nopeasti, kosintaakin harkitsee ainakin vuoden. Hän on vähän "takertuja" ja haluaa valloittaa kumppaninsa ja kun on kumppanina, on ikiuskollinen ja vaatii sitä myös sinulta.

Vakaa ja turvallinen elämänkumppani härkämies on, parempaa et saisi.

Härkänainen

• härkämies muka

uskollinen, sallikaa mun nauraa, kakkosmiehenä "uskollinen" aviomies.

• perinteistä

Minä itse härkänainen ja härkämiehen kans seurustelin muutaman kuukauden. Kerran ihastelin kaupassa kukkakimppuja ja hän tokaisi: "Ikinä en sitten osta sulle kukkia!" Syntymäpäivistä puhuttaessa hän sanoi, ettei kumminkaan sitä muista ja ettei mun pidä siitä loukkaantua:D

Pienet arkiset asiat paljastivat hänestä romanttisia puolia, mutta tuollaiset perinteiset kyllä sotivat hänen ajatusmaailmaansa vastaan. Tosin kerran tunnelmoitiin uudessa asunnossa kynttilänvalossa, kun valaisin oli asentamatta. Hän jäi heti kavereilleen kiinni, että on tainnut sulla olla nainen täällä, kun kynttilöitä oot ostanu;) Sanoilla enemmän näyttää romanttisuutensa kuin teoilla.

• uteliaspa

horoskoopiltasi?

• uteliaspa

oot horoskoopissa?????????????????????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      118
      7498
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      74
      6331
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5214
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4535
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4236
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      227
      4111
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4005
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3908
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      57
      3045
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48