Kauniina ja hienostuneena säilynyt Anna-Liisa on vertaansa vailla.=) Sanon ma!
Anna-Liisa Tilus
12
4530
Vastaukset
- H&H
Ma sanon et oon samaa mielta. Olin jo vuonna -84 iha lääpällään kauniiseen Anna-Liisaan. Oon vielaki!!!
- jees
tässä naisessa on tyyliä.
- another
toinen samaa upeaa kaliiperia oleva - joka siis kaunistuu vuosi vuodelta on Helena Karihtala os. Säkkinen
- BoNo
another kirjoitti:
toinen samaa upeaa kaliiperia oleva - joka siis kaunistuu vuosi vuodelta on Helena Karihtala os. Säkkinen
Olen täysin samaa mieltä! Molemmat hyvännäkösiä naisia kertakaikkiaan... ei mitään alle parikymppisiä tytsyjä. Vaikka ei niissäkään ulkoisesti mitään vikaa ole, kunhan pitävät suunsa kiinni ;)
- m.asa
BoNo kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä! Molemmat hyvännäkösiä naisia kertakaikkiaan... ei mitään alle parikymppisiä tytsyjä. Vaikka ei niissäkään ulkoisesti mitään vikaa ole, kunhan pitävät suunsa kiinni ;)
joo ja yx huippu on Tanja Karpelaan..
- Jylppy
..kaunis nainen! Kyllä kehtais viedä kylille näytille!
- Pulp
Moni kakku päältä kaunis....
Muutama vuosi sitten Tilus tunnusti naistenlehdessä kuinka hänkin petti miesystäväänsä aikoinaan. Ja niin viattoman näköinen, ei äkkiä uskoisi! Mutta kai ne on juuri kaikkein petollisimpia. - Vuotsa
Anna-Liisa se vain paranee vuosien myötä !
- eikiinnostapätkääkään
Ei mistään kotoisin! Ihan tavallinen keski-ikäinen lyhyttukka.
- tositylsää
Kampaus ei vaan vaihdu vaan sama mitään sanomaton tyyli jatkuu.
- Kurt_Wursterdam
Sanon ma ja.
- HotMama_
Sais tehdä mulle melkein mitä vaan..tai siis mitä vaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 55752
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450