Vaaka ja oinas

kokemuksia??

Millaisia kokemuksia vaaka & oinas suhteista?
Omista kokemuksistani hämmästyttävän tasapainoisia !
Vaa'alla on stimuloiva ja positiivinen vaikutus oinaaseen, samalla sopivasti rauhoittava.. ;)

6

2342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4ds_

      Tota aluks meni ihan hyvin mut sit jätkä muuttu aika paljon. Mut sit tajusin et ollaan parempii kavereita ku et seurusteltais. Ja ollaan edelleen tosi hyvii frendei :)

    • kalaN

      Oppositiomerkit vetävät puoleensa, mutta ovat liian erilaisia parisuhteeseen ellei kartalla ole muita puoltavia tekijöitä.

      Oinaan ja vaa'an kohdalla se tarkoittaa sitä, että oinas haastaa riitaa ja saa raivarin kun vaaka ei lähde siihen mukaan. Vaaka taas ei kestä oinaan jatkuvaa meuhkaamista, vaan haluaa elää rauhassa. Hyvä puoli molemmlla on nopea leppymiskynnys :)

      Toisin sanoen vihaavat ja rakastavat. Aika rasittavaa kalan näkökulmasta.

    • aika paljon

      Hei! Meillä ainakin menee ihan hyvin, yli 24 vuotta olen ollut tuon oinas mieheni kanssa ensin oltiin 11 vuotta kihloissa ja naimisissa nyt 13 vuotta ja kaksi lasta ja myös ihania lastenlapsiakin jo on (lapsemme syntyivät kun olimme kihloissa). En kyllä päivääkään vaihtaisi pois... huumoriakin riittää..ja rakkautta myös...terveisin vaaka-mimmi...ps.eikä vielä mikään kauheen "vanha mummeli"...

    • vaaka/skorpioni

      olen vaaka/skorppari (välipäivänä syntynyt), oinasmiehen kanssa oli alusta lähtien todella suurta vetovoimaa toisiamme kohtaan, mutta oinas ei tätä myönnä, oltiin yhdessä vain kun hänelle sopi.
      hirveän hankalaa, vaikka kaikkien ystävienikin mielestä olemme sisimmiltämme tosi samanlaisia ja kumpikin tahtoo toisen. en tiedä mikä ongelma kokonaisuudessaan oli mutta ei tullut mitään. yhä kun näen tämän oinaan niin kyllä se saa sydämen sykkimään, vaikka nykyään oma kaksonen kainalossa;)

    • 00009

      Olen seurustellut pari vuotta oinaan kanssa. Tuntuu että loppujen lopuksi meillä ei taida olla mitään yhteistä.. luultavasti ero tulee kohta.

      Oinas kyllä ei haluaisi millään irrottautua tästä suhteesta, mutta minusta tuntuu ettei tästä tule mitään. Hän on koko ajan mustasukkainen ja vahtaa tekemisiäni.Aina pitäisi olla vastaamassa puhelimeen ja olla tavoitettavissa, tai hänen epäilyksensä nousevat. Myös se huomionhakuisuus ei oikein jaksa kiinnosta enää, en aina jaksaisi olla tyydyttämässä oinaan seksuaalisia tarpeita. Voisin elää vaikka jatkuvassa selibaatissa..

      Terveisin vaakatyttö 24v.

      • vaakaGirl

        olen itse ollut tekemisissä vuoden verran erääseen oinas-mieheen
        ja koko aika sama tilanne on... of... on... of.....
        ja nyt kuin en ollut enään tossun alla vaan kerrankin tokaisin suoraan,että tämä ottaa päähän hän selittelee ja keksii asioita mitkä saisi minut leppymään..
        AUTTAKAA MITÄ TEEN TÄMÄN KANSSA!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      443
      2769
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1315
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      51
      1171
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      33
      1136
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      161
      1111
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1048
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      97
      953
    8. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      882
    9. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      39
      867
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      357
      794
    Aihe