Laitoin koneeseeni juuri uuden näyttökortin (nvidia 9800 gt), mutta koneeni ilmoittaa että virta ei riitä. Jos haluan vaihtaa virtalähteen isompaan niin mistä saan tietää mikä sopii koneeseeni? Ja muutenkin mikä kannattaisi laittaa?
nvidia 9800 gt
7
1797
Vastaukset
- laittanu lisävirtajohdon
kiinni ?
Luin kyllä manuaalista kyseisestä johdosta mutta en oikein ymmärtänyt mikä se on ja mihin se tulee kiinni. Aika huonot noi nykyiset manuaalit.
Horus76 kirjoitti:
Luin kyllä manuaalista kyseisestä johdosta mutta en oikein ymmärtänyt mikä se on ja mihin se tulee kiinni. Aika huonot noi nykyiset manuaalit.
Löysin näyttökortista sen johdonpaikan ja laatikosta johdon, nyt kun viellä tietäisi minne se tulee kiinni. Noita reikiä kun niin monta
- näyttiskortissa on
Horus76 kirjoitti:
Löysin näyttökortista sen johdonpaikan ja laatikosta johdon, nyt kun viellä tietäisi minne se tulee kiinni. Noita reikiä kun niin monta
jossain kulmassa lisävirtaliitin, siihen 3 tai 4 pinninen pikkujohto. ilmeisesti niitä on vapaana virtalähteestä tulevissa piuhoissa.
öööh vähän sekavasti ilmaistu, pitäis nähdä :) - vähän hätäinen
näyttiskortissa on kirjoitti:
jossain kulmassa lisävirtaliitin, siihen 3 tai 4 pinninen pikkujohto. ilmeisesti niitä on vapaana virtalähteestä tulevissa piuhoissa.
öööh vähän sekavasti ilmaistu, pitäis nähdä :)siis löysit paikan ja sulla on piuha. jos siinä on samanlaiset pienet liittimet kummassakin päässä niin toinen pää tulee emolevyyn, ilmeisesti ottaa sieltä virran. tutki sitä emoa, siellä pitäisi löytyä paikkoja, väärään paikkaan ne ei sovi.
tai sit 3 tai 4 pinniseen virtalähteen johtoon.
sekavaa mun juttu mutta toivottavasti on apua. - kukkuu
vähän hätäinen kirjoitti:
siis löysit paikan ja sulla on piuha. jos siinä on samanlaiset pienet liittimet kummassakin päässä niin toinen pää tulee emolevyyn, ilmeisesti ottaa sieltä virran. tutki sitä emoa, siellä pitäisi löytyä paikkoja, väärään paikkaan ne ei sovi.
tai sit 3 tai 4 pinniseen virtalähteen johtoon.
sekavaa mun juttu mutta toivottavasti on apua.älä ny sitä emoon mee työntään....kyl se virtalähteeseen pitää suoraan laittaa kii
Kiitos kaikille avusta. Sain johdot oikeisiin paikkoihin kiinni ja nyt pelittää. Fallout 3 ultra asetuksilla eikä pätki yhtään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427
