Laitoin koneeseeni juuri uuden näyttökortin (nvidia 9800 gt), mutta koneeni ilmoittaa että virta ei riitä. Jos haluan vaihtaa virtalähteen isompaan niin mistä saan tietää mikä sopii koneeseeni? Ja muutenkin mikä kannattaisi laittaa?
nvidia 9800 gt
7
1756
Vastaukset
- laittanu lisävirtajohdon
kiinni ?
Luin kyllä manuaalista kyseisestä johdosta mutta en oikein ymmärtänyt mikä se on ja mihin se tulee kiinni. Aika huonot noi nykyiset manuaalit.
Horus76 kirjoitti:
Luin kyllä manuaalista kyseisestä johdosta mutta en oikein ymmärtänyt mikä se on ja mihin se tulee kiinni. Aika huonot noi nykyiset manuaalit.
Löysin näyttökortista sen johdonpaikan ja laatikosta johdon, nyt kun viellä tietäisi minne se tulee kiinni. Noita reikiä kun niin monta
- näyttiskortissa on
Horus76 kirjoitti:
Löysin näyttökortista sen johdonpaikan ja laatikosta johdon, nyt kun viellä tietäisi minne se tulee kiinni. Noita reikiä kun niin monta
jossain kulmassa lisävirtaliitin, siihen 3 tai 4 pinninen pikkujohto. ilmeisesti niitä on vapaana virtalähteestä tulevissa piuhoissa.
öööh vähän sekavasti ilmaistu, pitäis nähdä :) - vähän hätäinen
näyttiskortissa on kirjoitti:
jossain kulmassa lisävirtaliitin, siihen 3 tai 4 pinninen pikkujohto. ilmeisesti niitä on vapaana virtalähteestä tulevissa piuhoissa.
öööh vähän sekavasti ilmaistu, pitäis nähdä :)siis löysit paikan ja sulla on piuha. jos siinä on samanlaiset pienet liittimet kummassakin päässä niin toinen pää tulee emolevyyn, ilmeisesti ottaa sieltä virran. tutki sitä emoa, siellä pitäisi löytyä paikkoja, väärään paikkaan ne ei sovi.
tai sit 3 tai 4 pinniseen virtalähteen johtoon.
sekavaa mun juttu mutta toivottavasti on apua. - kukkuu
vähän hätäinen kirjoitti:
siis löysit paikan ja sulla on piuha. jos siinä on samanlaiset pienet liittimet kummassakin päässä niin toinen pää tulee emolevyyn, ilmeisesti ottaa sieltä virran. tutki sitä emoa, siellä pitäisi löytyä paikkoja, väärään paikkaan ne ei sovi.
tai sit 3 tai 4 pinniseen virtalähteen johtoon.
sekavaa mun juttu mutta toivottavasti on apua.älä ny sitä emoon mee työntään....kyl se virtalähteeseen pitää suoraan laittaa kii
Kiitos kaikille avusta. Sain johdot oikeisiin paikkoihin kiinni ja nyt pelittää. Fallout 3 ultra asetuksilla eikä pätki yhtään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1373176Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172212810Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina662200Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2771599Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.51473Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät251352Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31241Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3972Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115910Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103893