nvidia 9800 gt

Laitoin koneeseeni juuri uuden näyttökortin (nvidia 9800 gt), mutta koneeni ilmoittaa että virta ei riitä. Jos haluan vaihtaa virtalähteen isompaan niin mistä saan tietää mikä sopii koneeseeni? Ja muutenkin mikä kannattaisi laittaa?

7

1797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laittanu lisävirtajohdon

      kiinni ?

      • Luin kyllä manuaalista kyseisestä johdosta mutta en oikein ymmärtänyt mikä se on ja mihin se tulee kiinni. Aika huonot noi nykyiset manuaalit.


      • Horus76 kirjoitti:

        Luin kyllä manuaalista kyseisestä johdosta mutta en oikein ymmärtänyt mikä se on ja mihin se tulee kiinni. Aika huonot noi nykyiset manuaalit.

        Löysin näyttökortista sen johdonpaikan ja laatikosta johdon, nyt kun viellä tietäisi minne se tulee kiinni. Noita reikiä kun niin monta


      • näyttiskortissa on
        Horus76 kirjoitti:

        Löysin näyttökortista sen johdonpaikan ja laatikosta johdon, nyt kun viellä tietäisi minne se tulee kiinni. Noita reikiä kun niin monta

        jossain kulmassa lisävirtaliitin, siihen 3 tai 4 pinninen pikkujohto. ilmeisesti niitä on vapaana virtalähteestä tulevissa piuhoissa.



        öööh vähän sekavasti ilmaistu, pitäis nähdä :)


      • vähän hätäinen
        näyttiskortissa on kirjoitti:

        jossain kulmassa lisävirtaliitin, siihen 3 tai 4 pinninen pikkujohto. ilmeisesti niitä on vapaana virtalähteestä tulevissa piuhoissa.



        öööh vähän sekavasti ilmaistu, pitäis nähdä :)

        siis löysit paikan ja sulla on piuha. jos siinä on samanlaiset pienet liittimet kummassakin päässä niin toinen pää tulee emolevyyn, ilmeisesti ottaa sieltä virran. tutki sitä emoa, siellä pitäisi löytyä paikkoja, väärään paikkaan ne ei sovi.
        tai sit 3 tai 4 pinniseen virtalähteen johtoon.

        sekavaa mun juttu mutta toivottavasti on apua.


      • kukkuu
        vähän hätäinen kirjoitti:

        siis löysit paikan ja sulla on piuha. jos siinä on samanlaiset pienet liittimet kummassakin päässä niin toinen pää tulee emolevyyn, ilmeisesti ottaa sieltä virran. tutki sitä emoa, siellä pitäisi löytyä paikkoja, väärään paikkaan ne ei sovi.
        tai sit 3 tai 4 pinniseen virtalähteen johtoon.

        sekavaa mun juttu mutta toivottavasti on apua.

        älä ny sitä emoon mee työntään....kyl se virtalähteeseen pitää suoraan laittaa kii


    • Kiitos kaikille avusta. Sain johdot oikeisiin paikkoihin kiinni ja nyt pelittää. Fallout 3 ultra asetuksilla eikä pätki yhtään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe