Kyseessä on MS-SQL.
Tietääkö kukaan, onko mitään tapaa saada tulostettua tietokannassani olevien taulujen luomiseen käytettyjä komentoja.
Minulla on monimutkainen tietokanta, jossa on viittauksia eri taulujen välillä.
Taulujen luontikomennot sisältävä tekstitiedosto on kuitenkin kadonneet.
Olisi mukava saada selville viittaukset eri taulujen välillä, kenttien pituudet/tyypit.
Taulujen luontikomentojen jälkikäteinen tulostaminen
1
1272
Vastaukset
- prius
Saattaahan olla ja melko varmaan onkin niin, että ne tiedot saa myös MS:n Management-työkalusta irti. Mutta helvetin paljon kätevämpää ja visuaalisempaa on käyttää vaikka tätä: http://www.sparxsystems.com/products/ea/index.html
Vaikka asia ei ehkä heti tuotteen sivulta selviäkään, niin se siis osaa importata tietokannan rakenteen ODBC:n kautta ja sen jälkeen onkin helppo raahata taulut UML-luokkadiagrammiin. ODBC:n kautta se tosin ei osaa enää toiseen suuntaan rakentaa tietokantaa UML:n mukaiseksi, mutta sitä varten se tekee DDL-tiedoston joka on sitten juuri se mitä kaipaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161051- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828