profiilinsa....hah hah hah hah..ei ihme kannattaisi vain keskittyä siihen lampolan hoitoon...Nataliat ja muut bua hah hah haaaa!!
SavoRULES poistanut
9
297
Vastaukset
- on muita hommia...
http://www.lihasula.fi/tiedostot//img_2280jalostuksen_tavoitteet.jpg
- ootko sinäkin pelle?
että se olisi itse poistanut profiilinsa?!
Kyllä se on poistettu sellaisten toimesta, joilla
on edes jotain pään taytteenä. Paljoahan ei tarvii
huomatakseen, että rulleboy on ainakin äidin,
hoidon ja lampaan tarpeessa, sekaisin ja siten
vain pehmustettua koppia vailla. Mitäs nakkisormi pillittää taas? Onko mamia ikävä?
On se hienoa aina välillä käydä tsekkaamassa täällä kuinka olen saanut teidät näkemään harhoja ja sekoilemaan täydellisesti. Minua väitetäänkin Suomi24:n parhaaksi kyykyttäjäksi ja te olitte nipussa alta viikon.- sitten
lampaille yöloman?
- Nauraja.
poju poistaa profiilinsa. Senhän saa takaisin kahden viikon aikana. Siis poistat ja palaat, poistat ja palaat, poistat ja palaat...noloudellesi ei näköjään riitä mikään heh heh. Äidin kanssa asuva peräkamarin poika, joka laskee lastinsa lampaisiin ja tekee itsensä aina enemmän naurettavaksi. Jussi olet noloista noloin...hah hah!
- lisääjä.
Nauraja. kirjoitti:
poju poistaa profiilinsa. Senhän saa takaisin kahden viikon aikana. Siis poistat ja palaat, poistat ja palaat, poistat ja palaat...noloudellesi ei näköjään riitä mikään heh heh. Äidin kanssa asuva peräkamarin poika, joka laskee lastinsa lampaisiin ja tekee itsensä aina enemmän naurettavaksi. Jussi olet noloista noloin...hah hah!
henkilökohtaisia viestejä ja sitä paskan määrää, mikä ulostetaan hänen vieraskirjaansa välittömästi.
Poika on pelkuri. Olis pitänu Rullen vähän miettiä ennen kuin tuli näille palstoille uhoamaan. Hänen on pakko olla mielenvikainen. - lollllllllllll
Vain yksi voi väittää noin ja hänet näet peilistäsi
jos sattuu olemaan, kaikki muut nauravat Savonlinnan
ja Suomi24:n suurimmalle typerykselle.
Pysyvään kyykkyasentoon totut ensi kaudella, sillä
kuten tiedät, Suomi-sarja pelataan ja katsotaan
kyykkyasennossa. Jatkossa tarvitset siis sekä pää-
että polvihoitoa, muista varata ajat pikimmiten. - ei sitä
tarvitse enää kyykyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427