SavoRULES poistanut

Rulle on kyykytetty ikuisesti

profiilinsa....hah hah hah hah..ei ihme kannattaisi vain keskittyä siihen lampolan hoitoon...Nataliat ja muut bua hah hah haaaa!!

9

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootko sinäkin pelle?

      että se olisi itse poistanut profiilinsa?!

      Kyllä se on poistettu sellaisten toimesta, joilla
      on edes jotain pään taytteenä. Paljoahan ei tarvii
      huomatakseen, että rulleboy on ainakin äidin,
      hoidon ja lampaan tarpeessa, sekaisin ja siten
      vain pehmustettua koppia vailla.

    • Mitäs nakkisormi pillittää taas? Onko mamia ikävä?

      On se hienoa aina välillä käydä tsekkaamassa täällä kuinka olen saanut teidät näkemään harhoja ja sekoilemaan täydellisesti. Minua väitetäänkin Suomi24:n parhaaksi kyykyttäjäksi ja te olitte nipussa alta viikon.

      • sitten

        lampaille yöloman?


      • Nauraja.

        poju poistaa profiilinsa. Senhän saa takaisin kahden viikon aikana. Siis poistat ja palaat, poistat ja palaat, poistat ja palaat...noloudellesi ei näköjään riitä mikään heh heh. Äidin kanssa asuva peräkamarin poika, joka laskee lastinsa lampaisiin ja tekee itsensä aina enemmän naurettavaksi. Jussi olet noloista noloin...hah hah!


      • lisääjä.
        Nauraja. kirjoitti:

        poju poistaa profiilinsa. Senhän saa takaisin kahden viikon aikana. Siis poistat ja palaat, poistat ja palaat, poistat ja palaat...noloudellesi ei näköjään riitä mikään heh heh. Äidin kanssa asuva peräkamarin poika, joka laskee lastinsa lampaisiin ja tekee itsensä aina enemmän naurettavaksi. Jussi olet noloista noloin...hah hah!

        henkilökohtaisia viestejä ja sitä paskan määrää, mikä ulostetaan hänen vieraskirjaansa välittömästi.
        Poika on pelkuri. Olis pitänu Rullen vähän miettiä ennen kuin tuli näille palstoille uhoamaan. Hänen on pakko olla mielenvikainen.


      • lollllllllllll

        Vain yksi voi väittää noin ja hänet näet peilistäsi
        jos sattuu olemaan, kaikki muut nauravat Savonlinnan
        ja Suomi24:n suurimmalle typerykselle.

        Pysyvään kyykkyasentoon totut ensi kaudella, sillä
        kuten tiedät, Suomi-sarja pelataan ja katsotaan
        kyykkyasennossa. Jatkossa tarvitset siis sekä pää-
        että polvihoitoa, muista varata ajat pikimmiten.


      • ei sitä

        tarvitse enää kyykyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe