Tarkoittaa sitä, että härskeille olen härski
Kirjoittanut: Ahdas portti 13.11.2008 klo 15.35
Ja päinvastoin kuin nämä useat hyvää ihmistä teeskentelevät kirjoittajat, myös tunnustan olevani härski.
Nautin työstäni, - tästä härskien ihmisten pommittamisesta. Päin rääväsuuta on todella mukava motata. :-)))
Kamalaa
19
663
Vastaukset
lavennettu versio: 1.kor 9:22. Heikoille olen minä tehty niinkuin heikko, että minä heikot voittaisin. Minä olen kaikille tehty kaikiksi, että minä kaiketi muutamat autuaaksi saattaisin.
Härskille olen härski???
Miltä maistuu?- teutatess
Naulan kantaan
- kiva mutku
teutatess kirjoitti:
Naulan kantaan
mut se oli vitsi
- Ahdas portti
Kymmenen pisteen vastaus :-)))
Muutaman vuoden alaa harrastaneena tiedän ettei netti ole ryppyotsaisten tosikkojen paikka ollenkaan.
Mutta olen myös valmis keskustelemaan vakavasti kipeistäkin asioista, jos löytyy saitti jossa sellaisista voidaan keskustella ihan omilla nimillä ja henkilökohtaisella vastuulla. - Tuntuu siltä
Ahdas portti kirjoitti:
Muutaman vuoden alaa harrastaneena tiedän ettei netti ole ryppyotsaisten tosikkojen paikka ollenkaan.
Mutta olen myös valmis keskustelemaan vakavasti kipeistäkin asioista, jos löytyy saitti jossa sellaisista voidaan keskustella ihan omilla nimillä ja henkilökohtaisella vastuulla.kuin olisin kuullut Ahdas portti -nimimerkin sanoneen jotakin aivan päinvastaista taannoin!
Siis että eivät henkilöt merkitsisi vaan asiat, joista keskustellaan. Nimimerkki ei myöskään halunnut omaa henkilöyttään esille täällä.
Ehkä olen väärässä?
Omilla nimillä ja omalla henkilöllisyydellä keskustellaan käsittääkseni perhe- ja ystäväpiirissä. Sellainen saitti siis on olemassa!
Tällä saitilla voisi olla mukavampaa ilman Ahdas portti -nimimerkin turhanpäiväistä riehumista. - hiljempää AP
Ahdas portti kirjoitti:
Mutta olen myös valmis keskustelemaan vakavasti kipeistäkin asioista, jos löytyy saitti jossa sellaisista voidaan keskustella ihan omilla nimillä ja henkilökohtaisella vastuulla.katin villat sinä Ahdas portti mistään mitään vastuuta otat!
Et pysty ottamaan vastuuta edes omista sanoistasi, kuten on jo sata kertaa tääll nähty. - Ahdas portti
hiljempää AP kirjoitti:
katin villat sinä Ahdas portti mistään mitään vastuuta otat!
Et pysty ottamaan vastuuta edes omista sanoistasi, kuten on jo sata kertaa tääll nähty.Sinun rinaamisistasi sadoilla nimimerkeillä en ota pienintäkään vastuuta, vaan toivotan sinulla parannusta epäuskon synnistä ettei tule myöhäinen katumus.
- Ahnas lortti
Ahdas portti kirjoitti:
Sinun rinaamisistasi sadoilla nimimerkeillä en ota pienintäkään vastuuta, vaan toivotan sinulla parannusta epäuskon synnistä ettei tule myöhäinen katumus.
tee parannus epäkristillisyydestäsi
- Ahdas portti
Ahdas portti kirjoitti:
Sinun rinaamisistasi sadoilla nimimerkeillä en ota pienintäkään vastuuta, vaan toivotan sinulla parannusta epäuskon synnistä ettei tule myöhäinen katumus.
Koskeeko kristityn esikuva myös
nimimerkki Ahdas porttia?
Monesta lukijasta tuntuu siltä, että EI!
Jos Ahdas portti pitää asiallista kysmystä häiriköintinä, on hän itse häiriintynyt. - Ahdas portti
Vastaa kysymykseeni otsikossa, viestejäsi en avaa.
- tietää
Ahdas portti kirjoitti:
ei se kannata avata, jos pelkää itseään.
- Ahdas portti
Ahdas portti kirjoitti:
tässä ketjussa - kyselet itseltäsi ja sitten vastaat.
Ymmärrätkö, tässäkin ketjussa on ollut monen henkilön viestejä sinulle - ei ole kysymys yhden ja saman viesteistä!
Kukaan ei täällä sinua vainoa, mutta kaikki varmaan haluaisivat asiallisuutta viesteihin ja turhan hyökkäilyn pois - olisiko se mahdollista? - Ahdas portti
Ahdas portti kirjoitti:
Vastaa otsikossa, en lue viestejäsi.
oma psyyke pelottaa psykologia
- teu
ja hohhooh kirjoitti:
oma psyyke pelottaa psykologia
Tolla hohotuksella .
- Ahdas portti
Ahdas portti kirjoitti:
Vastaa otsikossa, en lue viestejäsi.
________
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453056- 502482
- 1082473
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382151Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2431745- 1011699
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4551675Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141552R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231359