Kannuskoti

3edf

hei,
millainen työpaikka on Kannuskoti, joka sijaitsee Taavetissa?

33

6861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jota joudut kannattelemaan

      selässäsi viikon ja viikko vapaata ja taas viikko (yhtäsoittoa )

      • pollela55

        ...ai normaali vai?!?


    • jkl

      en suosittele kyseistä työpaikkaa

    • sivustaseuraaja

      Ei kai kummempi jos osaa asennoitua?
      Olen kuullut että Kannuskodissa työntekijät vaihtuu todella ausein ja se kertonee ehkäpä henkilöstöpolitiikasta.

      • 2. sivustaseuraaja

        Joo vaihtuvuus on taattu, sitä kestääkö meininkiä pitempään tai saako potkut, voi jokainen vuorollaan yrittää :)!
        Paljon pätkätöitä ja sitten työsuhdetta ei jatketa ja otetaan uusi pätkien tekijä. Rasittaa toisia työntekijöitä kun aina vaihtuu työkaverit ja uusia pitää opettaa. Jos koittaa pitää puoliaan, niin lähtöpassit tulee varmasti.


    • Jorma taikurimestari

      Hyvää uutta vuotta!
      Olisko taikurille töitä alkuvuodesta,olen käynyt useasti atammikuussa
      teillä esiintymässä ja aina on ollut hauskaa.

      Ytävällisin terv. Taikurimestari
      Jorma Vertanen
      [email protected]
      Puh. 0407553482

    • Taikurimestari

      Hei!
      Hyvää uutta vuotta! Olen käynyt monena vuotena Kannuskodissa
      pitämässä alkuvuotena TAIKURIESITYKSIÄ.Aina on ollut
      hauskaa mites olisi nyt alkuvuotena,tammi helmikuussa on
      itselläni vähäsen hiljasempaa.

      Terv. Taikurimestari
      Jorma Vertanen
      www.taikurijormavertanen.net
      [email protected]
      P.0407553482

    • lähihoitsu

      En suosittele, erittäin vaikea työilmapiiri.

      • valituksen ihanuus

        "en suosittele, erittäin vaikea työilmapiiri", kuules ne työntekijät tekevät sen työilmapiirin, ei pelkästään valittajat, oletko ikinä miettinyt?


    • Miltei, sanaton

      Päivitetäänpä paikan kuulumisia. Tuttavani on työskennellyt tuossa Kannuskodissa ja meno oli näin ulkopuolisen korville aika hurjaa. Työntekijällä ei paljoa arvoa anneta ja työ on hyvin raskasta, niin henkisesti kuin fyysisestikin ja jos ei osaa omasta hyvinvoinnista pitää huolta loppuun palaminenkin on hyvin helppoa.

      Henkilökuntaa tulee ja menee, mikä on jo sinänsä rankkaa asukkaille, omaisille kuin työntekijöille itselleen. Näin itse hoitotyötä tehneenä 25-vuotta en tuollaista paikkaa voisi itselleni ajatellakaan, en työtä pelkäisi vaan työpaikan raskasta ilmapiiriä mikä tuttavani puheissa varsin rehellisesti tuli julki. Jos ette usko menkää itse kokeilemaan kertoi tuttavani paikasta keskustelun päätteeksi.

      • sairaanhoitaja

        Kannuskodin suurn ongelma on, johtoportaassa ja "välikäsi" vastaavassa ohjaajassa. Eli tiedossa ei ole varmaankaan muutoksia, ennen kuin jotain siellä puolella tapahtuu.
        Paikkaa ei voi suositella kenellekään.


      • Kys 2
        sairaanhoitaja kirjoitti:

        Kannuskodin suurn ongelma on, johtoportaassa ja "välikäsi" vastaavassa ohjaajassa. Eli tiedossa ei ole varmaankaan muutoksia, ennen kuin jotain siellä puolella tapahtuu.
        Paikkaa ei voi suositella kenellekään.

        Mikä se sellainen "välikäsi" vastaava tarkoittaa?


      • katsoitko peiliin
        Kys 2 kirjoitti:

        Mikä se sellainen "välikäsi" vastaava tarkoittaa?

        se tarkoittaa sitä, että vain pomoissa ja välikäsissä on ongelmia, itse työntekijä on enkelistä seuraava, joustava ja yhteystyökykyinen sekä motivoinut ja innostunut ja innostava


      • lumikki
        katsoitko peiliin kirjoitti:

        se tarkoittaa sitä, että vain pomoissa ja välikäsissä on ongelmia, itse työntekijä on enkelistä seuraava, joustava ja yhteystyökykyinen sekä motivoinut ja innostunut ja innostava

        Vikaahan on aina varmasti, niin työtekijöissä kuin johtoportaassa, senhän tietää kaikki, ketään loukkaamatta, mutta työntekijällä ja johtajalla on se ero, että työntekijällä on vain pieni prosentti voimaa, työnantajan rinnalla jos päätöksiä tehdään ja työntekijä on aika voimaton, että kyllä tätä "katsoitko peiliin " suosittelisin niin johtoportaalle kuin työntekijöille, ja näin maallikkona ajattelen että arvostusta täytyy antaa puolin ja toisin kuinmyös joustoa.


      • kaikella on aikansa
        katsoitko peiliin kirjoitti:

        se tarkoittaa sitä, että vain pomoissa ja välikäsissä on ongelmia, itse työntekijä on enkelistä seuraava, joustava ja yhteystyökykyinen sekä motivoinut ja innostunut ja innostava

        En suosittele kenellekkään sitä työpaikaksi. meno johtoportaassa kuin villissä-lännessä. Henkistäväkivaltaa, kyttäämistä.yms.. Asiakkaille huono kun hoitajat vaituu parinkuukauden välein.


    • Vastarannan kiiski

      Mie kyllä tykkäsin olla töissä kyseisessä paikassa. Miun aikana ei vaihtunu yksikään työntekijä. Paljon panostetaan viriketoimintaan.

    • syntyjään utelias

      Mitä Somerharjulla tapahtuu.Puut raivattu ja kylillä kuiskaillaan jostain isosta hankkeesta?Tietääkö kukaan?

      • Ken tietää...

        Muuttaakohan Kannuskoti sinne, kun kysely on tämän otsakkeen alla?


    • Kaun katsellut

      Kannuskoti ei ole sen kummempi kuin mikään muukaan naisia täynnä oleva työpaikka. Ihmeellistä kun naiset ei osaa arvostaa tai tukea toinen toistaan, vaan
      Mieluimmin juoruilee työkaveristaan pahaa. Olisi mukava jos oppisimme kannustamaan toisiamme työssä.

    • Järkyttynyt

      Se joka sanoo, että Kannuskodissa panostetaan viriketoimintaan, ei ymmärrä laadukkaasta viriketoiminnasta tai kehitysvammaisista mitään. Ps. Mukavia naisvaltaisia työpaikkojakin on olemassa...

    • Ei järkyttynyt

      Monta kertaa olen nähnyt kannuskotilaisia retkillä, torikahveilla, lenkillä, ulkoilemassa, grillaamassa ym. Samoja tuttuja naamoja nähnyt jo yli kymmenen vuoden ajan. Alaa nähneenä voinen olla Järkyttyneen kanssa eri mieltä.

      • Edelleen järkyttynyt

        Tärkeintä on että Kannuskodin asukkaiden arki on inhimillista. Satunnaiset retket piristävät toki, mutta niillä ratsastaminen ei oikeuta turhauttavaan arkeen. On tärkeää, että kannuskotilaisia kuunnellaan ja että heille annetaan joka päivä riittävästi aikaa ja mielekästä tekemistä omien taitojen puitteissa. Tietääkseni ainoa paikka, jonka asukkaat eivät käy päivä- tai työtoiminnassa, joka olisi heidän etuoikeutensa jo lainkin nojalla!!!


      • Kierto
        Edelleen järkyttynyt kirjoitti:

        Tärkeintä on että Kannuskodin asukkaiden arki on inhimillista. Satunnaiset retket piristävät toki, mutta niillä ratsastaminen ei oikeuta turhauttavaan arkeen. On tärkeää, että kannuskotilaisia kuunnellaan ja että heille annetaan joka päivä riittävästi aikaa ja mielekästä tekemistä omien taitojen puitteissa. Tietääkseni ainoa paikka, jonka asukkaat eivät käy päivä- tai työtoiminnassa, joka olisi heidän etuoikeutensa jo lainkin nojalla!!!

        Hoh hoijaa..... Ihmettelen miksi Eksote ei ole vielä kumonnut omilla paikoillaan, mutta sitä toivon ja olen samaamieltä että jos joku pitää paikkaa ok, niin ei kyllä ole ammatillinen ihminen ja uskontaakse ei voi joka jutussa vedota, että olen uskossa olen hyvä sairaanhoitaja........


    • LHoit

      Kaikki hyvä, mitä Kannuskodista on kirjoiotettu on mielistelyä ja paskaa. Paikka on läpeensä paha. Älköön kukaan sinne töihin menkö. Itse lusin siellä paei vuotta.

    • Korkopkop

      Ei savua ilman tulta. Hoitoala koostuu perinteisesti laiskoista ja vallanhimoisista dominaämmistä johtoportaassa ja alistuvista kilteistä orjista tekijäpuolella - pääsääntöisesti.

      • nnoop

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Lisäksi valitettavan paljon kiusaamista ja selän takana pahan puhumista on naisvaltaisilla hoitoalan työpaikoilla.


    • kiinnostaa.miten.on

      Onko tilanne muuttunut vai vieläkö haukututtaa?

      • Anonyymi

        Tilanne ei ole muuttunut mihinkään. Johtoporras ei tiedä itsekään, kuka on johtaja ja meno on myöskin sen mukaista. En suosittele työpaikaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne ei ole muuttunut mihinkään. Johtoporras ei tiedä itsekään, kuka on johtaja ja meno on myöskin sen mukaista. En suosittele työpaikaksi.

        Olen kuullut että ammattitaitoisia hoitajia ei ole kuin muutama.


      • Anonyymi

        Tuleeko asiakkaat kunnan kautta. Kuka valvoo Kannuskodin toimintaa, on vastuussa että laitoksessa koulutettua hlökuntaa riittävästi yleensä sekä työvuoroissa. Jos työryhmästä nousee pikku johtajia, yleensä silloin työpaikalla heikko johtaja joka luovuttaa jollekin valtansa. Jos ristiriita työpaikalla kannattaa ottaa yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun tai luottamusmieheen. Jokainen on vastuussa, työpaikan ilmapiiristä. 🤔🥰


    • Anonyymi

      Vieläkö tää hoitokoti on toiminnassa?

      • Anonyymi

        Vielä on toiminnassa


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe