Kannuskoti

3edf

hei,
millainen työpaikka on Kannuskoti, joka sijaitsee Taavetissa?

33

7447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jota joudut kannattelemaan

selässäsi viikon ja viikko vapaata ja taas viikko (yhtäsoittoa )

• pollela55

...ai normaali vai?!?

• jkl

en suosittele kyseistä työpaikkaa

• sivustaseuraaja

Ei kai kummempi jos osaa asennoitua?
      Olen kuullut että Kannuskodissa työntekijät vaihtuu todella ausein ja se kertonee ehkäpä henkilöstöpolitiikasta.

• 2. sivustaseuraaja

Joo vaihtuvuus on taattu, sitä kestääkö meininkiä pitempään tai saako potkut, voi jokainen vuorollaan yrittää :)!
        Paljon pätkätöitä ja sitten työsuhdetta ei jatketa ja otetaan uusi pätkien tekijä. Rasittaa toisia työntekijöitä kun aina vaihtuu työkaverit ja uusia pitää opettaa. Jos koittaa pitää puoliaan, niin lähtöpassit tulee varmasti.

• Jorma taikurimestari

Hyvää uutta vuotta!
      Olisko taikurille töitä alkuvuodesta,olen käynyt useasti atammikuussa
      teillä esiintymässä ja aina on ollut hauskaa.

Ytävällisin terv. Taikurimestari
      Jorma Vertanen
      [email protected]
      Puh. 0407553482

• Taikurimestari

Hei!
      Hyvää uutta vuotta! Olen käynyt monena vuotena Kannuskodissa
      pitämässä alkuvuotena TAIKURIESITYKSIÄ.Aina on ollut
      hauskaa mites olisi nyt alkuvuotena,tammi helmikuussa on
      itselläni vähäsen hiljasempaa.

Terv. Taikurimestari
      Jorma Vertanen
      www.taikurijormavertanen.net
      [email protected]
      P.0407553482

• lähihoitsu

En suosittele, erittäin vaikea työilmapiiri.

• valituksen ihanuus

"en suosittele, erittäin vaikea työilmapiiri", kuules ne työntekijät tekevät sen työilmapiirin, ei pelkästään valittajat, oletko ikinä miettinyt?

• Miltei, sanaton

Päivitetäänpä paikan kuulumisia. Tuttavani on työskennellyt tuossa Kannuskodissa ja meno oli näin ulkopuolisen korville aika hurjaa. Työntekijällä ei paljoa arvoa anneta ja työ on hyvin raskasta, niin henkisesti kuin fyysisestikin ja jos ei osaa omasta hyvinvoinnista pitää huolta loppuun palaminenkin on hyvin helppoa.

Henkilökuntaa tulee ja menee, mikä on jo sinänsä rankkaa asukkaille, omaisille kuin työntekijöille itselleen. Näin itse hoitotyötä tehneenä 25-vuotta en tuollaista paikkaa voisi itselleni ajatellakaan, en työtä pelkäisi vaan työpaikan raskasta ilmapiiriä mikä tuttavani puheissa varsin rehellisesti tuli julki. Jos ette usko menkää itse kokeilemaan kertoi tuttavani paikasta keskustelun päätteeksi.

• sairaanhoitaja

Kannuskodin suurn ongelma on, johtoportaassa ja "välikäsi" vastaavassa ohjaajassa. Eli tiedossa ei ole varmaankaan muutoksia, ennen kuin jotain siellä puolella tapahtuu.
        Paikkaa ei voi suositella kenellekään.

• Kys 2
        sairaanhoitaja kirjoitti:

Kannuskodin suurn ongelma on, johtoportaassa ja "välikäsi" vastaavassa ohjaajassa. Eli tiedossa ei ole varmaankaan muutoksia, ennen kuin jotain siellä puolella tapahtuu.
        Paikkaa ei voi suositella kenellekään.

Mikä se sellainen "välikäsi" vastaava tarkoittaa?

• katsoitko peiliin
        Kys 2 kirjoitti:

Mikä se sellainen "välikäsi" vastaava tarkoittaa?

se tarkoittaa sitä, että vain pomoissa ja välikäsissä on ongelmia, itse työntekijä on enkelistä seuraava, joustava ja yhteystyökykyinen sekä motivoinut ja innostunut ja innostava

• lumikki
        katsoitko peiliin kirjoitti:

se tarkoittaa sitä, että vain pomoissa ja välikäsissä on ongelmia, itse työntekijä on enkelistä seuraava, joustava ja yhteystyökykyinen sekä motivoinut ja innostunut ja innostava

Vikaahan on aina varmasti, niin työtekijöissä kuin johtoportaassa, senhän tietää kaikki, ketään loukkaamatta, mutta työntekijällä ja johtajalla on se ero, että työntekijällä on vain pieni prosentti voimaa, työnantajan rinnalla jos päätöksiä tehdään ja työntekijä on aika voimaton, että kyllä tätä "katsoitko peiliin " suosittelisin niin johtoportaalle kuin työntekijöille, ja näin maallikkona ajattelen että arvostusta täytyy antaa puolin ja toisin kuinmyös joustoa.

• kaikella on aikansa
        katsoitko peiliin kirjoitti:

En suosittele kenellekkään sitä työpaikaksi. meno johtoportaassa kuin villissä-lännessä. Henkistäväkivaltaa, kyttäämistä.yms.. Asiakkaille huono kun hoitajat vaituu parinkuukauden välein.

• Vastarannan kiiski

Mie kyllä tykkäsin olla töissä kyseisessä paikassa. Miun aikana ei vaihtunu yksikään työntekijä. Paljon panostetaan viriketoimintaan.

• syntyjään utelias

Mitä Somerharjulla tapahtuu.Puut raivattu ja kylillä kuiskaillaan jostain isosta hankkeesta?Tietääkö kukaan?

• Ken tietää...

Muuttaakohan Kannuskoti sinne, kun kysely on tämän otsakkeen alla?

• Kaun katsellut

Kannuskoti ei ole sen kummempi kuin mikään muukaan naisia täynnä oleva työpaikka. Ihmeellistä kun naiset ei osaa arvostaa tai tukea toinen toistaan, vaan
      Mieluimmin juoruilee työkaveristaan pahaa. Olisi mukava jos oppisimme kannustamaan toisiamme työssä.

• Järkyttynyt

Se joka sanoo, että Kannuskodissa panostetaan viriketoimintaan, ei ymmärrä laadukkaasta viriketoiminnasta tai kehitysvammaisista mitään. Ps. Mukavia naisvaltaisia työpaikkojakin on olemassa...

• Ei järkyttynyt

Monta kertaa olen nähnyt kannuskotilaisia retkillä, torikahveilla, lenkillä, ulkoilemassa, grillaamassa ym. Samoja tuttuja naamoja nähnyt jo yli kymmenen vuoden ajan. Alaa nähneenä voinen olla Järkyttyneen kanssa eri mieltä.

• Edelleen järkyttynyt

Tärkeintä on että Kannuskodin asukkaiden arki on inhimillista. Satunnaiset retket piristävät toki, mutta niillä ratsastaminen ei oikeuta turhauttavaan arkeen. On tärkeää, että kannuskotilaisia kuunnellaan ja että heille annetaan joka päivä riittävästi aikaa ja mielekästä tekemistä omien taitojen puitteissa. Tietääkseni ainoa paikka, jonka asukkaat eivät käy päivä- tai työtoiminnassa, joka olisi heidän etuoikeutensa jo lainkin nojalla!!!

• Kierto
        Edelleen järkyttynyt kirjoitti:

Tärkeintä on että Kannuskodin asukkaiden arki on inhimillista. Satunnaiset retket piristävät toki, mutta niillä ratsastaminen ei oikeuta turhauttavaan arkeen. On tärkeää, että kannuskotilaisia kuunnellaan ja että heille annetaan joka päivä riittävästi aikaa ja mielekästä tekemistä omien taitojen puitteissa. Tietääkseni ainoa paikka, jonka asukkaat eivät käy päivä- tai työtoiminnassa, joka olisi heidän etuoikeutensa jo lainkin nojalla!!!

Hoh hoijaa..... Ihmettelen miksi Eksote ei ole vielä kumonnut omilla paikoillaan, mutta sitä toivon ja olen samaamieltä että jos joku pitää paikkaa ok, niin ei kyllä ole ammatillinen ihminen ja uskontaakse ei voi joka jutussa vedota, että olen uskossa olen hyvä sairaanhoitaja........

• LHoit

Kaikki hyvä, mitä Kannuskodista on kirjoiotettu on mielistelyä ja paskaa. Paikka on läpeensä paha. Älköön kukaan sinne töihin menkö. Itse lusin siellä paei vuotta.

• Korkopkop

Ei savua ilman tulta. Hoitoala koostuu perinteisesti laiskoista ja vallanhimoisista dominaämmistä johtoportaassa ja alistuvista kilteistä orjista tekijäpuolella - pääsääntöisesti.

• nnoop

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Lisäksi valitettavan paljon kiusaamista ja selän takana pahan puhumista on naisvaltaisilla hoitoalan työpaikoilla.

• kiinnostaa.miten.on

Onko tilanne muuttunut vai vieläkö haukututtaa?

• Anonyymi

Tilanne ei ole muuttunut mihinkään. Johtoporras ei tiedä itsekään, kuka on johtaja ja meno on myöskin sen mukaista. En suosittele työpaikaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne ei ole muuttunut mihinkään. Johtoporras ei tiedä itsekään, kuka on johtaja ja meno on myöskin sen mukaista. En suosittele työpaikaksi.

Olen kuullut että ammattitaitoisia hoitajia ei ole kuin muutama.

• Anonyymi

Tuleeko asiakkaat kunnan kautta. Kuka valvoo Kannuskodin toimintaa, on vastuussa että laitoksessa koulutettua hlökuntaa riittävästi yleensä sekä työvuoroissa. Jos työryhmästä nousee pikku johtajia, yleensä silloin työpaikalla heikko johtaja joka luovuttaa jollekin valtansa. Jos ristiriita työpaikalla kannattaa ottaa yhteyttä työsuojeluvaltuutettuun tai luottamusmieheen. Jokainen on vastuussa, työpaikan ilmapiiristä. 🤔🥰

• Anonyymi

Vieläkö tää hoitokoti on toiminnassa?

• Anonyymi

Vielä on toiminnassa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe