Voiko välivuoden pitää kesken koulun, olen miettinyt että voisinko pitää välivuoden koulusta heti kun olen käynyt tätä ammatillista puolta, vuoden eli siis pitäisin toisen vuoden lomaa, ja kun nykyiset koulutoverini olisivat 3lk aloittaisin minä vasta 2lk. Onko tämä mahdollista? onko tästä myöhemmin haittaa ammatin hakua varten, muuta haittaa? hyötyä?
Väli vuoden pitäisin lähinnä siksi ,että tuntuu akku tyhjältä, en tiedä olenko alasta niin kiinnostunut että haluasin siitä ammatin itselleni, toiset koululaisetkin niin teinejä että ei hirveesti kiinnostaisi myös senkään takia.
Kesken koulun
4
3354
Vastaukset
- Marjo27
Voit hyvin pitää välivuoden koulusta kesken kaiken. Meet vaan koulun toimistoon ja täytät siel keskeyttämispaperin. Kannattaa kyl puhua opon ja oman opettajan kanssa ja muista ilmottaa kelaan, etteivät maksa siulle turhaan opintotukea.
Ei siitä mitää haittaa oo että monessa vuodessa sen koulun käy. Itellä meni kans vuoden pitempää ko muilla, just sen takia et pein sen välivuoden kesken koulun.
Mitä noihi teineihi tulee, ni sit ko meet jatkaa ni ne "teinit" on sitte taas vuoden nuorempia ko ne nykyset. Mut ei miulle ainakaa siit mitää haittaa ollu.- hyvästä vastauksesta
tosiaan kiitos. Niinhän ne on nuorempia, mutta se pää pointti ei olekaan siinä, olisi hölmö pitää siksi välivuosi.
- busv_
Eli välivuoden voi pitää oltuaan 2 vuotta lukiossa ja pitää 3lk:lla välivuoden? Että se ei ole mahdotona? mutta miten niitä yleensä puolletaan, pitääkö täyttää jotkut kriteerit hyvillä syillä,jotta se puolletaan?
- Marjo27
busv_ kirjoitti:
Eli välivuoden voi pitää oltuaan 2 vuotta lukiossa ja pitää 3lk:lla välivuoden? Että se ei ole mahdotona? mutta miten niitä yleensä puolletaan, pitääkö täyttää jotkut kriteerit hyvillä syillä,jotta se puolletaan?
Mie olin siis ammattiopistossa ja kerkesin käymään 1,5 vuotta ja alotin kesken kakkos vuoden välivuoden. Miulla oli masennus aika pahana ja en koulua kokonaan lopettanu vaan keskeytin. Jatkoin sitte iha normaalisti seuraavana syksyä kakkosluokan alusta.
En muista et siihe ois mitää puoltoa mistää tullu. Kävin vaa ilmottamassa et mitä oon päättäny ja täytin sen lapun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029