Mistä täydellinen morsiuspuku?

rammses

Onko etelä-suomen suunnalla liikettä josta saisi mittatilaustyönä tilattua puvun? olen aikaste pienikokoinen ja kun olen noista nettikaupoista pukuja katsellut niin onhan siellä kivoja, mutta mun tuurilla kuitenkaan ei ole sopivan kokoinen.. Tietty ei tarttis kauheen tyyris olla.. Ensi kesänä naimisiin ja haluaisin täydellisen puvun :) ensimmäinen avioliitto oli katastrofi eikä häätkään olleet ihmeelliset.. Nyt haluaisin ihanat häät ja täydellisen puvun,ihana mies on jo :) Mielessäni on ollut jo pitkään melkeinpä tarkka kuva puvusta.. Mutta eihän sitä tietty aina saa mitä haluaa =)

6

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaijanKimallus

      Laittele viestiä [email protected], tilaan hääpukuja suoraan ulkolaisilta valmistajilta ja sadoista vaihtoehdoista varmasti löydetään sinullekin mieluinen omilla mitoillasi valmistettuna. =) Hinnat liikkuvat 180-350 euron välillä, suurin osa noin 250 euron puolin tai toisin sillä verottajan ja tullin lisäksi muita välikäsiä ei ole. Kerron mielelläni lisää tilaamisesta ja lähetän kuvia vaihtoehdoista (sekä myös kauttani tilatuista puvuista), otathan siis yhteyttä.

      ystävällisesti, Taija
      [email protected]

    • Löytänyt jo
    • neiti kesäheinä

      TRE:ella häägalleria tai joku vastaava nimi(en muista!). Puku löytyy silkkisenä jne, mutta hinta tonnin plus stressi ja finnit yms... Ite oli siinä ja tässä etten luovuttanut ja teettänyt, mutta sitten se puku kuitenki löytyi..

    • Sinulle...
    • Nimetön

      Lavem by Muotitalo Tyynelän liikkeissä saa tilattua itselleen juuri sellaisen puvun kuin haluaa ja aivan omille mitoillesi tehtynä. Voit suunnitella puvun itse tai valita valmiista mallistosta.
      Tilasin itse heiltä puvun syyshäihini ja olin todella tyytyväinen palveluun ja pukuun. Olen kokoa 30 ja aika lyhytkin vielä, puku oli aivan kuin minulle tehty.
      Liike on Mannerheiminkadulla siinä urheilukeskusta vastapäätä.

      • Ketjun aloittaja..

        Löysin jo täydellisen ja halvan puvun.. Nyt vain mietityttää että mitä sen suhteen tekisi kun kesällä en ole enään näissä pienissä mitoissa ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe