Morsian vihaa minua

Bestman

Paras kaverini on menosssa naimisiin ja pyysi minut bestmaniksi. (ei kuulemma halunnut edes ajatella muita hommaan)
Suostuin, koska frendi on niin tärkeä mulle, mutta ongelma on morsian. Meidän välillä on viha-viha suhde.. mietin tossa miten vaikeaa minun on tukea kaveria kun tahdon heidän eroa, tai mitä voisin sanoa bestmanin puheessa kun naisesta ei ole yhtäään hyvää muistoa/ajatusta.
Mitäs mieltä ootte, pitäskö kaveruuden uhallakin perua koko juttu vai olla niinkun ei mitään nihkeyttä olisikaan? vai mitä?

5

3583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska

      parhaita kavereita, niin voinet kertoa hänelle avoimesti tästä ongelmastasi. Veikkaan tosin, että kaverisi tietää, että hänen tuleva vaimonsa ei sinusta pidä. Vaikka peruisit koko jutun, niin tuskin nyt sentään se kaveruuttanne pilaa. Saattaa tosin aiheuttaa kummastusta, jos et asiaa millään tavalla perustele.
      Tuota bestmannin roolia nyt ei kannata kuolemanvakavasti ottaa.

    • Iina

      Kaverilleni, joka meni viime kesänä naimisiin, kävi samantapainen juttu. Morsian pyysi kaasokseen parasta kaveriaan, joka suostui. Vähän ajan päästä tämä kaaso kuitenkin rupesi sanomaan, että hänen mielestään morsian ja sulhanen ei sovi yhteen, että heidän ei kannata mennä naimisiin. No siinä meni kaason hommat ja samantien koko ystävyys.

      Ei sinun puheessasi tarvitse välttämättä sanoa morsiamesta mitään, pidäthän bestmanin roolissa puheen tavallaan sulhaselle. Kerrot vain kuinka hyvän miehen tämä morsian saa. Etkö pysty näkemään morsiamessa yhtään mitään hyvää? Onko hän edes kaunis, jos on niin voit "tarttua" siihen seikkaan.

    • Tanja

      Kannattaa osoittaa kypsyytensä keskustelemalla morsiamen kanssa asiasta! Voi olla, että asiat ratkeavat pienellä keskustelulla... Ja jos morsian ei suostu keskusteluun, niin tiedät ainakin olevasi kypsempi kuin hän!! En usko, että kieltäytyy koska osoittaisi siten lapsellisuutensa!!

    • minä vaan

      Hei et kyllä mee toisten häitä pilaamaan!!!!
      Jos toiset on rakastuneita ja haluuvat olla yhessä ja mennä naimisiin ni antaa mennä!Ole bestman ja hymyile niiden onnelle!!!

    • Sulhanen

      Minulla oli itse asiassa sama tilanne kun olin itse menossa naimisiin...Bestman ja vaimoni eivät todellakaan tullut toimeen, joka meinasikin pilata hääpäivän. Mitä olisin odottanut bestmanilta olisi ollut asiallista käyttäytymistä. Vähän vähemmän viinaa, (oli kännissä jo ennen vihkimistä), puhe oli hyvä, ei puhunut morsiammesta. Suosittelen että menet bestmaniksi,juttua ei todellakaan kannata perua koska se todennäköisesti tulee haittamaan entistä enemmän suhdetta kaveriisi.

      Hoida asia kunnialla loppuun, loppu illasta kännit kun pari häipyy omille menoilleen:)

      puheessa kannattaa keskittyä kaverisi nuoruuteen ja teidän yhdessä viettämäänne aikaan.
      Ja niin kuin joku tuossa jo kertoi niin voit kertoa että morsian on saanut todella hyvän miehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      65
      1458
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1299
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1142
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      117
      1092
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      891
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      775
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      51
      664
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      614
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      88
      608
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      607
    Aihe