Paras kaverini on menosssa naimisiin ja pyysi minut bestmaniksi. (ei kuulemma halunnut edes ajatella muita hommaan)
Suostuin, koska frendi on niin tärkeä mulle, mutta ongelma on morsian. Meidän välillä on viha-viha suhde.. mietin tossa miten vaikeaa minun on tukea kaveria kun tahdon heidän eroa, tai mitä voisin sanoa bestmanin puheessa kun naisesta ei ole yhtäään hyvää muistoa/ajatusta.
Mitäs mieltä ootte, pitäskö kaveruuden uhallakin perua koko juttu vai olla niinkun ei mitään nihkeyttä olisikaan? vai mitä?
Morsian vihaa minua
5
3638
Vastaukset
- Jaska
parhaita kavereita, niin voinet kertoa hänelle avoimesti tästä ongelmastasi. Veikkaan tosin, että kaverisi tietää, että hänen tuleva vaimonsa ei sinusta pidä. Vaikka peruisit koko jutun, niin tuskin nyt sentään se kaveruuttanne pilaa. Saattaa tosin aiheuttaa kummastusta, jos et asiaa millään tavalla perustele.
Tuota bestmannin roolia nyt ei kannata kuolemanvakavasti ottaa. - Iina
Kaverilleni, joka meni viime kesänä naimisiin, kävi samantapainen juttu. Morsian pyysi kaasokseen parasta kaveriaan, joka suostui. Vähän ajan päästä tämä kaaso kuitenkin rupesi sanomaan, että hänen mielestään morsian ja sulhanen ei sovi yhteen, että heidän ei kannata mennä naimisiin. No siinä meni kaason hommat ja samantien koko ystävyys.
Ei sinun puheessasi tarvitse välttämättä sanoa morsiamesta mitään, pidäthän bestmanin roolissa puheen tavallaan sulhaselle. Kerrot vain kuinka hyvän miehen tämä morsian saa. Etkö pysty näkemään morsiamessa yhtään mitään hyvää? Onko hän edes kaunis, jos on niin voit "tarttua" siihen seikkaan. - Tanja
Kannattaa osoittaa kypsyytensä keskustelemalla morsiamen kanssa asiasta! Voi olla, että asiat ratkeavat pienellä keskustelulla... Ja jos morsian ei suostu keskusteluun, niin tiedät ainakin olevasi kypsempi kuin hän!! En usko, että kieltäytyy koska osoittaisi siten lapsellisuutensa!!
- minä vaan
Hei et kyllä mee toisten häitä pilaamaan!!!!
Jos toiset on rakastuneita ja haluuvat olla yhessä ja mennä naimisiin ni antaa mennä!Ole bestman ja hymyile niiden onnelle!!! - Sulhanen
Minulla oli itse asiassa sama tilanne kun olin itse menossa naimisiin...Bestman ja vaimoni eivät todellakaan tullut toimeen, joka meinasikin pilata hääpäivän. Mitä olisin odottanut bestmanilta olisi ollut asiallista käyttäytymistä. Vähän vähemmän viinaa, (oli kännissä jo ennen vihkimistä), puhe oli hyvä, ei puhunut morsiammesta. Suosittelen että menet bestmaniksi,juttua ei todellakaan kannata perua koska se todennäköisesti tulee haittamaan entistä enemmän suhdetta kaveriisi.
Hoida asia kunnialla loppuun, loppu illasta kännit kun pari häipyy omille menoilleen:)
puheessa kannattaa keskittyä kaverisi nuoruuteen ja teidän yhdessä viettämäänne aikaan.
Ja niin kuin joku tuossa jo kertoi niin voit kertoa että morsian on saanut todella hyvän miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983