Olen 35-vuotias. Olen käyttänyt vuosia Mercilon merkkisiä pillereitä. Kuukautiskiertoni on ollut säännöllinen pillereiden aikana. Kuukautiseni alkavat keskiviikko päivänä, mutta víime kerralla ne alkoivat torstaina. Tällä kerralla nyt on jo perjantai, eikä varsinaista vuotoa ole vieläkään alkanut. Joku ihan olematon ruskea pläntti vain on ilmestynyt. Usein kuukautiseni ovat alkaneet ruskealla vuodolla. Mistä voisi nyt johtua tämä, että kuukautisten alku on alkanut viivästyä pillereistä huolimatta? Kokemuksia? Pillerit olen ottanut säännöllisesti, enkä ole unohtanut ottaa yhtään tms. Onko pillereiden käytön aikana normaalia tällainen kuukautisten laiska alkaminen/viivästyminen?
Osaisiko joku vastata?
nfdjhsvsih
1149
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
On normaalia, itse olen 7 vuotta syönyt Yasmineita, ja YLEENSÄ tyhjennysvuoto alkaa sunnuntaina, joskus se saattaa kuitenkin alkaa jo lauantaina, tai vastavuoroisesti sitten vasta maanantaina tai joskus jopa tiistaina.
Eli kyllä se voi vaihdella, ja varmaan sekin vaikuttaa, että mitä kauemmin pillereitä on syönyt, niin voi tulle vaihteluita tuohon vuodon alkamispäiväänkin...