Mikä olis Kaustisella hyvä kampaamo? Sellainen, jossa osataan tehdä trendikkäitä ja nykyaikaisia leikkauksia tällaiselle alle 3-kymppiselle naiselle?
En ole aikaisemmin Kaustisen kampaamopalveluita käyttänyt, niin siksi kyselen, ketä suosittelette..
Hyvä kampaamo kaustisella?
10
7245
Vastaukset
- eherottomasti
Hiushaus Zippe! Suosittelen!!! :) Järveläntien varrella.
- Tutor
Veit sanat suustani, Zippehän se on !!!
- ap....
Tutor kirjoitti:
Veit sanat suustani, Zippehän se on !!!
kiitti tiedoista, pitääpä laittaa muistiin kyseinen paikka :)
- paras ja paras ...
Ullavassa on kyllä hyvä kampaamo. Kampaamo Ulla.
- minun mieleeni
Wassborin kampaamo Ravintola Konstan kanssa samassa talossa. Kannattaa kokeilla.
- Taitaa olla
teidänkin viisainta käydä jossain muualla kampaajalla, kuin Kaustisella.
Tuttuni, joka asui ja kävi kampaajalla siellä, näytti siltä, kuin harakka olisi hyökännyt ja tehnyt tukalle 'temput'.
Hiuksiin oli laitettu jos jonkinlaista värilänttiä, eikä leikkausmallikaan ollut tältä vuosituhannelta.
En ymmärrä, miten joku saikaan aikaiseksi noin järkyttävän variksenpelättikuontalon!- Sogo
Sinänsä yllättävää että kampaajalla laitetaan päähän väriä pyytämättä.. No tuskinpa sentään..
- A. Naali
Nykyään kun tehdään asiakkaan pyynnöstä leikkaukset niin ehkä se harakanpesä oliki vaimosi toive.
- Hjiutee
Tänä päivänä suosittu?
- hugo-töttersberg
minä olen, kiitos kysymästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446232Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933864- 312741
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4782740- 2012365
- 1852033
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1341495- 581314
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891064