Mikä olis Kaustisella hyvä kampaamo? Sellainen, jossa osataan tehdä trendikkäitä ja nykyaikaisia leikkauksia tällaiselle alle 3-kymppiselle naiselle?
En ole aikaisemmin Kaustisen kampaamopalveluita käyttänyt, niin siksi kyselen, ketä suosittelette..
Hyvä kampaamo kaustisella?
10
7046
Vastaukset
- eherottomasti
Hiushaus Zippe! Suosittelen!!! :) Järveläntien varrella.
- Tutor
Veit sanat suustani, Zippehän se on !!!
- ap....
Tutor kirjoitti:
Veit sanat suustani, Zippehän se on !!!
kiitti tiedoista, pitääpä laittaa muistiin kyseinen paikka :)
- paras ja paras ...
Ullavassa on kyllä hyvä kampaamo. Kampaamo Ulla.
- minun mieleeni
Wassborin kampaamo Ravintola Konstan kanssa samassa talossa. Kannattaa kokeilla.
- Taitaa olla
teidänkin viisainta käydä jossain muualla kampaajalla, kuin Kaustisella.
Tuttuni, joka asui ja kävi kampaajalla siellä, näytti siltä, kuin harakka olisi hyökännyt ja tehnyt tukalle 'temput'.
Hiuksiin oli laitettu jos jonkinlaista värilänttiä, eikä leikkausmallikaan ollut tältä vuosituhannelta.
En ymmärrä, miten joku saikaan aikaiseksi noin järkyttävän variksenpelättikuontalon!- Sogo
Sinänsä yllättävää että kampaajalla laitetaan päähän väriä pyytämättä.. No tuskinpa sentään..
- A. Naali
Nykyään kun tehdään asiakkaan pyynnöstä leikkaukset niin ehkä se harakanpesä oliki vaimosi toive.
- Hjiutee
Tänä päivänä suosittu?
- hugo-töttersberg
minä olen, kiitos kysymästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774