kun kerran olette vahvasti sitä mieltä, että nettipokerissa voi palata voitollisesti, niin nyt olisi mahdollisuus näyttää kykynne.
Laittakaa tähän nyt sellaiset ohjeet, joita noudattamalla voitan ensin:
a) Pokerihuoneen freerollista se verran hynää, että pääseen centti-pöytiin
b) centti-pöydistä niin paljon hynää, että pääsen taala -pöytiin.
En talleta centtiäkään yhdellekään pokerisaitille, mutta freerolleillahan pääsee alkuun. Antakaas nyt sellaiset neuvot, että esim. puolen vuoden kuluessa pääsen hakkaamaan taalapöytiä. Lupaan noudattaa neuvojanne pilkulleen ja raportoida tulokset tänne.
näytön paikka
16
1021
Vastaukset
- mun on sun neuvoo?
sehän alentaa mun voittoja!
- osaajille,
eikä sinulle :D
- pari vinkkiä
Loput saat päätellä rivienvälistä, tai sitten ihan vaan opettelemalla pokeria muuten.
Jos et pelaa ilmaisturnauksessa yhtäkään kättä, niin olet jo lähellä rahasijoja. ??? siis kärsivällisyyttä ja pelaat vain monsterit. Ja muuten hyvällä aloituskädellä voi katsoa flopin, jos siis ei kukaan korottele isompia summia. Jos floppi antaa apuja, niin pökköä pesään.
Tosta alusta jäi uupumaan se, että älä edes yritä voittaa, tai edes olla johtoasemassa. Vasta kun olet sinnitellyt rahasijoille, niin sitten kaikki peliin ja kokeilet kui pitkälle pääsee. Tosin silloinkin vain hyvillä aloituskäsillä.
Niistä centtipeleistä ei pääse ettepäi, niissä korkeintaan soudetaan ja huovataan. Ja lopulta rahat menevät. Oikea käteispokeri alkaa vasta europöydissä. Kerää siis kassaa sinne minimiostolla ja rähinä päälle siellä. Tulee paljon, tai sitten menee kaikki. Omista taidoista kiinni. Alusta voi taas aloittaa.
Sitten kun kaikki tämä onnistuu, niin saatat olla samanlainen alkoholisti ja nettipokeristi kuin minä.- pelailija vaan
Siis hommahan on niin että jos et noissa senttipöydissä pärjää niin turha kuvitella että isommissa pöydissä olisi mitään mahdollisuuksia. Kyllä noissa taitotaso nousee alusta lähtien mitä isompiin pöytiin mennään.
- ainakaan eilen
Foldasin eilen kaikki roskakädet (jopa pata ysin ja kympin) ja pelasin vain isommat parit ja kuvakädet. Värivedot katsoin vain silloin, kun toinen kortti oli A. Jotkuthan nakkaavat jopa allin noilla korteilla.
Voitin muutaman kerran niin, että pysyin juuri ja juuri pelissä mukana, mutta en ollut vielä lähelläkään rahasijoja.
Sitten tuli käteen QK, jolla hävisin kaikki pelimerkkini. Vastustaja maksoi 4bb-korotukseni 47-kädellä, sai flopissa seiskaparin (minä Q-parin) ja turnilla kolmannen seiskansa.
Näinhän se menee. Pelaat itse varovaisesti ja tarkasti, kunnes saat kohtalaisen pelikäden, jolla sitten häviät jollekin 47-pellelle.
Lisää vinkkejä? - huono-onnisin
ainakaan eilen kirjoitti:
Foldasin eilen kaikki roskakädet (jopa pata ysin ja kympin) ja pelasin vain isommat parit ja kuvakädet. Värivedot katsoin vain silloin, kun toinen kortti oli A. Jotkuthan nakkaavat jopa allin noilla korteilla.
Voitin muutaman kerran niin, että pysyin juuri ja juuri pelissä mukana, mutta en ollut vielä lähelläkään rahasijoja.
Sitten tuli käteen QK, jolla hävisin kaikki pelimerkkini. Vastustaja maksoi 4bb-korotukseni 47-kädellä, sai flopissa seiskaparin (minä Q-parin) ja turnilla kolmannen seiskansa.
Näinhän se menee. Pelaat itse varovaisesti ja tarkasti, kunnes saat kohtalaisen pelikäden, jolla sitten häviät jollekin 47-pellelle.
Lisää vinkkejä?mutta siitä huolimatta ehdottomasti paras pelaaja, siitä ei ole epäilystäkään. Tämän varmaan halusitkin lukea, eikö niin?
- The Rat
Lisää vinkkejä?Foldasit kaikki roskakädet (paitsi tuollaiset KQ romut) ja voititkin muutaman kerran.
Ja silti sinulla oli vain 4xbb? Vai unohtuiko jaosta jotain olellista kertomatta?
Et kai vain pistänyt flopin jälkeen alleja kärkiparilla? :) - QK on roskakäsi?
The Rat kirjoitti:
Foldasit kaikki roskakädet (paitsi tuollaiset KQ romut) ja voititkin muutaman kerran.
Ja silti sinulla oli vain 4xbb? Vai unohtuiko jaosta jotain olellista kertomatta?
Et kai vain pistänyt flopin jälkeen alleja kärkiparilla? :)no, ensi kerralla foldaan nekin. No en sentään :D
En laittanut allin, pyrin välttämään sitä tilannetta aina viimeiseen asti. Olen kyllä monesti maksanut muiden allin -korotuksia. - kyselisinkö
huono-onnisin kirjoitti:
mutta siitä huolimatta ehdottomasti paras pelaaja, siitä ei ole epäilystäkään. Tämän varmaan halusitkin lukea, eikö niin?
täällä neuvoja, jos olisin paras pelaaja? Pidän silti itseäni parempana pelaajana, kuin näitä 47 -pettereitä. Monet niistä eivät osaa edes sääntöjä...
- The Rat
QK on roskakäsi? kirjoitti:
no, ensi kerralla foldaan nekin. No en sentään :D
En laittanut allin, pyrin välttämään sitä tilannetta aina viimeiseen asti. Olen kyllä monesti maksanut muiden allin -korotuksia.QK on vetokäsi. Käytännössä vielä sellainen, että jos floppiin tulee ässä, se pitää varautua heittämään saman tien mäkeen.
Minusta se on itse asiassa yksi pahimmista roskakäsistä, joita pelistä löytyy. Sen vika on nimittäin siinä, että se näyttää vahvalta, vaikkei olekaan. Kaverilla kun on ässä kädessä, sillä on flopinkin jälkeen kolme outtia parempaan käteen, eli luokkaa 12%. Monessa tilanteessa tuo riittää maksuun (korkealla kikkerillä).
Juu, ei tuota tietenkään heti pidä pois heittää, ja tilanteessasi se jopa natsasi kohtalaisesti. Toisaalta peli kun on noissa ultralöysää, ei vastustaja varmaan voinut tietää, oliko sinulla minkäänmoista peliä. Jos hänellä oli isompi stakki, saaattoi pistää lyöntiä peliin sillä periaatteella, ettet uhraa viimeisiä rahojasi. Semipluffi siis oikeastaan. Nyt vielä natsasi se semiosuus (8% todennäköisyys ei ole mitenkään mahdoton).
Mutta etpähän hävinnyt muuta kuin aikaa. :) - ................
The Rat kirjoitti:
QK on vetokäsi. Käytännössä vielä sellainen, että jos floppiin tulee ässä, se pitää varautua heittämään saman tien mäkeen.
Minusta se on itse asiassa yksi pahimmista roskakäsistä, joita pelistä löytyy. Sen vika on nimittäin siinä, että se näyttää vahvalta, vaikkei olekaan. Kaverilla kun on ässä kädessä, sillä on flopinkin jälkeen kolme outtia parempaan käteen, eli luokkaa 12%. Monessa tilanteessa tuo riittää maksuun (korkealla kikkerillä).
Juu, ei tuota tietenkään heti pidä pois heittää, ja tilanteessasi se jopa natsasi kohtalaisesti. Toisaalta peli kun on noissa ultralöysää, ei vastustaja varmaan voinut tietää, oliko sinulla minkäänmoista peliä. Jos hänellä oli isompi stakki, saaattoi pistää lyöntiä peliin sillä periaatteella, ettet uhraa viimeisiä rahojasi. Semipluffi siis oikeastaan. Nyt vielä natsasi se semiosuus (8% todennäköisyys ei ole mitenkään mahdoton).
Mutta etpähän hävinnyt muuta kuin aikaa. :)KQ on ihan ok avauskäsi, mutta sen kannsa pitää olla varovainen. Jos jos se kohtaa paljon actionia, niin se on paras laittaa pakkaan, koska se on usein dominoitu. Ja vaikka se ei olisi dominoitu, niin paria vastaankin olet coinflipissä.
- Pokkeri
QK on roskakäsi? kirjoitti:
no, ensi kerralla foldaan nekin. No en sentään :D
En laittanut allin, pyrin välttämään sitä tilannetta aina viimeiseen asti. Olen kyllä monesti maksanut muiden allin -korotuksia."En laittanut allin, pyrin välttämään sitä tilannetta aina viimeiseen asti. Olen kyllä monesti maksanut muiden allin -korotuksia. "
Nyt on jotain pielessä. Yleensä on parempi lyödä itse kuin maksaa. - Tapaz
Lisää vinkkejä?Jatka vaan niiden freerollien tahkoamista järkevällä pelillä. Speed/Turbo freerollit on aikamoista lottoa kun blindit nousee kohisten ja apinat pelaa 74iaan, sille ei voi mitään. Ei järkipeli mitenkään takaa että pääsisi aina palkintosijoille, vain sen että pääset palkintosijoille todennäköisemmin kuin 74aasit.
- korottamatta
Pokkeri kirjoitti:
"En laittanut allin, pyrin välttämään sitä tilannetta aina viimeiseen asti. Olen kyllä monesti maksanut muiden allin -korotuksia. "
Nyt on jotain pielessä. Yleensä on parempi lyödä itse kuin maksaa.korotin kyllä parillani, mutta en ALLIN. Olisiko sinun mielestä pitänyt?
- Pokkahuoneella
Tapaz kirjoitti:
Jatka vaan niiden freerollien tahkoamista järkevällä pelillä. Speed/Turbo freerollit on aikamoista lottoa kun blindit nousee kohisten ja apinat pelaa 74iaan, sille ei voi mitään. Ei järkipeli mitenkään takaa että pääsisi aina palkintosijoille, vain sen että pääset palkintosijoille todennäköisemmin kuin 74aasit.
mikään ei onnistu. Eilen taskuässillä ulos, kun joku pässi heitti allin kakkosparilla.
Tänään hävisin ensin AK:lla puolet merkeistä J3 kädelle (viimeinen J). Ja loput merkit meni värin vetoon. Minulla oli KT herttaa ja floppiin tuli kaksi herttaa ja ristiässä. Joku löi sitten tietenkin allin ja minä maksoin. Ei tullut herttaa, jokusella A6. Pirun hyvä kikkeri :D
Taidanpa vaihtaa pelityyliä. Jatkossa aina allin kun on vähänkään vetoa, ässä tai pari. Luultavasti en pärjää tällä tyylillä sen paremmin kuin aikaisemminkaan, mutta jos saisi tiputettua edes yhden idiootin turnauksesta, olisi sekin jo iso plussa. Lisäksi säästyy aikaa...
Joku tyyppi pokerihuoneelta lähetti minulle mailia, jossa tarjosi bonuksia talletuksesta. Meinasi vähän hymyillyttää :D - KIMMO KUU
MENEE JUST NIIN,KOHTALOTOVEREITA OLLAAN...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778