Onko kenelläkään kokemusta allergisesta kultsusta? Meillä koira rapii itseään vimmatusti. Tänään annan loishäädön ja ruokana vaan riisiä ja lihaa muutaman viikon.
kultsu kutiaa
4
877
Vastaukset
- verikoe
Aina voi löytyä jokin allergisoiva ruoka, siitepöly, varastopunkki, pölypunkki tai jopa kissat tai toiset koirat, ym. ym.
Mielestäni sinun kannattaisi käyttää koira eläinlääkärillä allergiatesteissä.
Testi otetaan verikokeella, ja tulosten saaminen kestää 2-4 viikkoa.
Rahaa et siinä säästä mutta aikaasi kyllä,
ja koiraparkaa myös.
Oletpahan sitten tietoinen mistä koirasi kutina saattaa johtua,
ja näin pystyt toivottavasti myös hänelle avun antamaan.
Meillä koira allerginen kuivanappuloissa oleville kahdelle varastopunkille,
joten siksi siirryttiin Barffiin.
Seuraava linkki esiintyikin jo jossain kohtaa täällä suomi24:n sivuilla, ja siittä olen ottanut opikseni.
http://laaninen.net/evrk/mosso.htm
Nyt meillä kutinat ja muut oireilut poissa ja koira voi paremmin kuin koskaan ennen.
Myönnettäköön että linkissä oleva "mössö" tekee terää ihmisellekkin,
olen noin puolen vuoden ajan ottanut sitä itsekkin 1-2 ruokalusikallista joka päivä,
ja veriarvoni ovat parantuneet huomattavasti,
myös muutamasta muusta kiusallisesta pikku-vaivasta olen päässyt eroon.
Eihän tuo mössö minun makuhermojani paljoakaan kutkuttele, mutta silmät kii ja suu auki,
ja ei kun ääntä kohti.
Toivottavasti koirallesi tästä apu löytyy.
Kerrothan sitten miten kävi ja kuinka hyvin tehosi? - voi myös
olla hilsepunkki jolloin koira rapsuttaa itseään normaalia enemmän. todetaan yleensä mikroskoopilla (jos koirasta irtoavasta hilseestä se sattuu löytymään) ja lääkityksenä strongholdia
- ollut samaa
meillä siis samanlaista kutinaa ollut, nyt aloitettiin hypoallergeeninen ruoka jotta karsitaan pois allergia. mulle tulil yllätyksenä, että yksi suurimmista allergian aiheuttajista on naudan ja possun liha, joita molempia annoin yrjölänpuuron kyytipoikana. lopetin noiden antamisen ja on selkeästi helpottanut koiraa, varmasti muutenkin tuo hypo-ruoka on helpottanut kaverin oloa.
- kesätytsy
Meillä allergisoi riisi, kyllä, kuulostaa oudolta mutta näin siinä vain kävi.
Itse en juossut testeihin, rahantuhlausta se, eläinlääkärinkin suoraan sanoi " voidaan testit tehdä muttei välttämättä saa vastausta vieläkään ongelmaan".
Vaihdettiin ruoka ensin kana-riisistä , lammas-riisiin ja ei auttanut, vaihdettiin sitten lohi-peruna sekoitukseen ja johan loppui kutina.
eli siinä säästiin n 300 euroa mutten aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393