Kiusattiin

mua

Rehtori lupas hoitaa asian. Mutta ei se pullasorsa mitään oo aikaseksi saanut. Istunut vaan ja syönyt pullaa! Kiusaajat heittivät minut maahan per*eelleen ja mulla on vieläkin toisessa pakarassa ankara patti. MIKS EI OTETA SUOMESSA TOSISSAAN TÄLLAISIA JUTTUJA!?!?!?!?!? Voi kettu!

Ette usko kuin mua hatuttaa tollane meininki!

9

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

olen kohta 14 v tyttö kainuusta ja kyllä ainakin täällä päin otetaan tuollainen huomioon minua haukutaan ja kiusataan jatkuvasti mutta en jaksa välittää niistä olisiko sinusta kirjekaveria???

kirjotellaan...

[email protected]

• kuollut.93

muakin kiusataan systemaattisesti eikä sille tehdä mitään... millä oikeudella he meitä kiusaavat mitä me ollaan tehty ? voisi´ko joku oikeesti tehdä jotain

• luin profiilisi ja voin olla vaan kiitollinen. Minua kiusattiin monta vuotta, mutta vain henkisesti. lisäksi minulle sattui hyvä opinto-ohjaaja joka hoiti tilanteen ja kiusaajani muutti muualle...
        Kiusaajilla on kai useita syitä siihen miksi he kiusaavat mutta epäilen hauskanpitoa yhdeksi syyksi... Kuulostakoon miltä kuulostaa.

• muistuttaa,

että jos mitään ei ala tapahtua, viet asian vanhempiesi kanssa eteenpäin, ja silloin opettaja joutuu selittämään, miksi ei ole saanut mitään aikaiseksi. Pomo se on pomollakin.

• öög

Ettet vaan olis samasta koulusta kun tuntuu että meidänkin rehtori on pullasorsa ;) en tosin tiedä että puuttuuko se kiusaamiseen (todennäköisesti kyllä). Mutta enpä usko että olet meidän koulusta meinaan että jos näen jotain heiteltävän tai hakattavan niin kyllä v*tussa menen väliin isompana ihmisenä ;) (oon ysillä) en tarkota sitä vaan pituutta. Miksi et laita vastaan?

• Jepsistä

Paskat ne opettajat/rehtorit mitään saa aikaiseksi. Uskaltaisin väittää että 99% kiusaustapauksista ratkeaisi väkivallalla. Tiedän että viestini rikkoo keskustelualueen sääntöjä, mutta senkin uhalla tuon kantani esiin.

Jos kiusaajia on vain yksi niin ei muuta kuin nyrkkiä naamaan. Jos kiusaus tapahtuu ryhmässä, otat pääjehun tähtäimeesi ja pamautat häntä turpaan, silloin kun hän ei sitä osaa odottaa (esim. nähdessäsi häntä kaupungilla/kylillä). Kun kaveri vihdoin tajuaa mitä tapahtui, sanot että jos kiusaaminen ei lopu, sama käsittely on luvassa uudelleen.

Jos tilanne kehkeytyy tappeluksi, et saa lyödä jarruja päälle vaan näytät että tulet puolustamaan itseäsi. Tappelun lopputuloksella ei ole mitään merkitystä. Kaveri huomaa että et olekkaan niin helppo pala kiusattavaksi ja erittäin suurella todennäköisyydellä tulee lopettamaan kiusaamisen.

Ainoa keino lopettaa kiusaaminen on puolustautuminen. Se että annat kiusaamisen jatkua ei tule auttamaan sinua. Nössöily ei vie sinua eteenpäin.

• lolll

*heitettii perseelle*
      voi apua sano takas.

• D:D:D:DD:D:D:

älkää nyt idiootit millekkään opettajalle menkö itkeen, se vaan pahentaa tilannetta D:

• Teiniä
        D:D:D:DD:D:D: kirjoitti:

älkää nyt idiootit millekkään opettajalle menkö itkeen, se vaan pahentaa tilannetta D:

opettajasta. Ja ehkäpä nuo rupeavat pikkuhiljaa ottamaan työnsä vakavammin tässäkin suhteessa, kun tulee painetta poliisikuulustelujen muodossa. Toivottavasti tulee hyvä ratkaisu tuossa nyt vireillä olevassa kiusaamistapauksessa. Ajatella, että aikuiset ihmiset eivät pysty (kun eivät halua eivätkä uskalla) tuon parempaan. Miten he sitten kasvattavat omia lapsiaan? Juurikin yhtä huonosti, lapset lienevät vähintään hiljaisia hyväksyjiä.

Tohon takaisin sanomiseen: Kiusaajaporukoissa kai vähän härnätään toinen toisiaankin, mutta uskaltaako hännystelijät muka sanoa takaisin? Jotain vain ynisevät ja vaikenevat alistumismerkkejä osoittaen ja ehkä saman tien kääntävät huomion vakiokiusattuun. Jos he olisivat rohkeita, he eivät edes laumoittuisi tuolleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2456
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2086
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1739
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1567
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      123
      1044
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe