EVE

teki viisaasti!!

Joo, nyt on pakko putsata pöytä ja luoda hiukan pohjaa tälle koko keskustelulle.
1) Ensinnäkin lopettakaa nyt herran jumala keskustelu jostain Nipan tai Even mätkyistä! Ne on jokaisen ihan omia asioita ja varsinkin nuo vyö alle lyönnit tuntuvat pahalta.
2) Eve teki viisaasti ja järkevän ratkaisun lähtiessään Dingosta. En puutu mihinkään heidän välisiin suhteisiin ja haluaisin ettei muutkaan niitä ruotisi vaan keskitytään nyt siihen oleelliseen, elikkä musiikkiin. Uskon, että Evellä on vielä annettavaa suomalaisille ja oman musiikin tekeminen on ainut konsti siihen. Ja kyllä mulla joteskin on sellainen fiilis, että kuiteskin musiikillisesti Eve tekee musaa eri tyylisenä kuin Dingo. Sillä kaverilla on vaan yksinkertaisesti joku lahja, joka huokuu musiikissa koko ihmisessä!
3) Tuosta uudesta levystä odotan itsekin paljon ja tuo viimeinen mohikaani saa kyllä ihon kanan lihalle. Joku kirjoitti, että josko siinä voisi olla akustisena vedetty "Kaikki kaunis katoaa"... ei huono ajatus, mutta minusta olisi vielä parempi veto "Alaston kaupunki" akustisena. En tiedä kuinka moni on kuullut sen akustisena keikalla, mutta ihan mielöttömän hienosti äijä sen soittaa ja laulaa. Mahtaakohan "Taikuri" päästä tälle uudelle levylle? Tuon taikuri biisin olen kuullut joskus 90-luvun loppupuolla Porissa ja paikkana oli ravintola nimeltään monttu. Toivottavasti Jarkko lukee tämän ja vastaa huutoon :)
4) Se on harmi muiden Eve fanien kannalta, että keikkoja on paljon enemmän täällä Porin suunnassa kuin muualla. Parhaat Even vetämät keikat ovat olleet ehdottomasti "mies ja akustinen kitara" tyyliset vedot. Olen bändinkin kanssa nähnyt joitain hyviä keikkoja esim. Rantasipi yyterin keikka noin neljä vuotta sitten oli raju. Mahtavan roheet soundit ja tyyli oli suoraviivaista tiukkaa poljentaa... Hienoja muistoja tuovat myös Duo Mike Ortizin kanssa vuodelta 96.. Pari biisiä vedettiin espanjaksikin ja akustiset skitat soi ihan älyttömän upeesti!

Kaikkea hyvää elämään Claudialle&Jarkolle:)

6

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepu....

      Taitaa EVE itse siellä kirjoitella. paljon melua tyhjästä.
      Eihän sulla ole edes levytys sopparia, hommaa nyt se ensin niin katostaan sitten=)

      • on taas

        Pekka vauhdissa! Kyll jannul riittää pokkaa.


      • killic

        Säälittävää!Ehkä aikuisella 7 lapsen isällä on muutakin tekemistä,kuin kirjoittaa itsestään.Ehkä ihmisen joka on 25 vuotta tehnyt muusikon töitä,erillaisissa kokoonpanoissa,ei tarvitse olla noin naivi,kun täällä eräs.Loan heitto voi olla myös harrastus tai huonon itsetunnon tae.Kun omassa elämässä ei tapahdu mitään tarvitsee haukkua muita!Salanimi kuvaa myös kahtiajakautunutta persoonaa.Säälittävää...Evelle todella tsemppiä!Kiitos hienosta musasta!


      • että jaksaakin
        on taas kirjoitti:

        Pekka vauhdissa! Kyll jannul riittää pokkaa.

        Että se Pekka jaksaakin kirjoitella noita viestejään :)


      • ihka uus
        että jaksaakin kirjoitti:

        Että se Pekka jaksaakin kirjoitella noita viestejään :)

        merkitysa ja sisätö sanonnalle "ei oo pekkaa pahempaa".


    • PT.

      On mun mielestä niinku Even Levoton Tuhkimo. rokimpi veto, mutta hyvät ja herkät sanat! Joskus kans kuullu akustisena ja toimii!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe