Mistä nykyisin voi saada hampun siemeniä? Mitä olen siemenluetteloita nähnyt, hamppu on poistettu valikoimasta täydellisesti. Haluaisin siis mielellään cannabis sativa -lajiketta. :)
Hampun siemeniä?
4
3009
Vastaukset
- kasvitieteellinen puutarha
voisi ehkä auttaa pienemmissä määrissä, ainakin luettelossa on ollut monenlaista kasvia aiemmin, mitä olen selaillut.
- iuopio
Savon siemen ky /Antti Sarvela
Se on sitten lajiketta Finola ja sen viljely on sallittua. - siementä,
siellä myydään kotimaista jalostetta elintarvikekäyttöön, mutta kaipa se itääkin.
- Taneeeeeeeee
jos ihan sellasia joita voisi kasvattaa huumausaineeksi (jos suomen laki sen sallisi) niin nirvana-shop.com ja high-supplies.com ja saa noita kaikkia ihan laillisesti kasvattaa koriste käyttöön.. kunhan ne ei oo minkään ison lampunalla ja ruukku täynnä lannotetta niin uskois senkin saavan selvitettyy poliiseille jos nepaikalle ilmaantuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671