Mistä nykyisin voi saada hampun siemeniä? Mitä olen siemenluetteloita nähnyt, hamppu on poistettu valikoimasta täydellisesti. Haluaisin siis mielellään cannabis sativa -lajiketta. :)
Hampun siemeniä?
4
2957
Vastaukset
- kasvitieteellinen puutarha
voisi ehkä auttaa pienemmissä määrissä, ainakin luettelossa on ollut monenlaista kasvia aiemmin, mitä olen selaillut.
- iuopio
Savon siemen ky /Antti Sarvela
Se on sitten lajiketta Finola ja sen viljely on sallittua. - siementä,
siellä myydään kotimaista jalostetta elintarvikekäyttöön, mutta kaipa se itääkin.
- Taneeeeeeeee
jos ihan sellasia joita voisi kasvattaa huumausaineeksi (jos suomen laki sen sallisi) niin nirvana-shop.com ja high-supplies.com ja saa noita kaikkia ihan laillisesti kasvattaa koriste käyttöön.. kunhan ne ei oo minkään ison lampunalla ja ruukku täynnä lannotetta niin uskois senkin saavan selvitettyy poliiseille jos nepaikalle ilmaantuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun654653KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643562Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?652995- 1622989
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492724- 241933
- 241831
- 301656
- 1741640
- 421352