väsymys

lintulauta

olen jatkuvasti väsynyt

2

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnustellen

Esikoisen ja vielä toisenkin lapsen kohdalla suhtauduin väsymykseen liiankin huolestuneesti ja yritin kaikin keinoin taistella sitä vastaan. Olin ylitarkka omista päiväunistani (ja lasten tietysti myös, koska nehän mahdollistivat omatkin päikkärini) ja ahdistuin kauheasti, jos yöllä heräsin ja valvoin tunnin, pari. Nyt myöhemmin olen oppinut suhtautumaan väsymykseen niin, että oikeastaan aina on vähän väsynyt olo (ja uni tulee helposti melkein milloin vain siihen tarjoutuu tilaisuus) mutta niin kauan kuin väsymys ei lamaa/rajoita toimintakykyäni, se on ok. En esim. jää väsymyksen takia kotiin, jos on suunniteltu jotain vierailua tai muuta menoa vaan yritän osallistua vaikken olisikaan ihan pirteimmilläni. Kyllä sen sitten tietää, jos ei ihan oikeasti jaksa vaan on pakko saada nukkua ne päikkärit. Sekin on ok, jos vain onnistuu! Lasten kanssa jaksan paremmin väsyneenä, jos ulkoilemme. Ja ylipäänsä se, että pitää kiinni päivärutiinista, lapset ovat silloin rauhallisempia ja heitä jaksaa paremmin hoitaa, jos on väsynyt.

• valvottujaöitä

Olen saanut nukuttua huonosti koska herään vauvan pieneenkin liikahdukseen.
      Nyt olen alkanut potea vauvan kanssa jatkuvaa flussaa se vie loputkin mehut.
      Tukiverkosto onneton.
      Nyt olisi imetyksen lopetus, mutta pelottaa jos se kun vauva tulee itkemään paljon ja ne vähätkin unet menee.
      Olen äärirajoilla ja pelkään se syöksevän itsen yli kuilun jos joudun vielä valvomaan.
      Elämäni muutkin ratkaisemattomat asiat ovat taustalla, raha huolet esim.
      Masennus hiipii luokseni vaikka en usko hormonaalisista syistä masentuvanikaan.
      Sinä taidat olla niin väsynyt ettet jaksa edes kirjoittaa enempää.
      Toivon että selviät kuten minäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8556
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe