Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

väsymys

lintulauta

olen jatkuvasti väsynyt

2

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnustellen

      Esikoisen ja vielä toisenkin lapsen kohdalla suhtauduin väsymykseen liiankin huolestuneesti ja yritin kaikin keinoin taistella sitä vastaan. Olin ylitarkka omista päiväunistani (ja lasten tietysti myös, koska nehän mahdollistivat omatkin päikkärini) ja ahdistuin kauheasti, jos yöllä heräsin ja valvoin tunnin, pari. Nyt myöhemmin olen oppinut suhtautumaan väsymykseen niin, että oikeastaan aina on vähän väsynyt olo (ja uni tulee helposti melkein milloin vain siihen tarjoutuu tilaisuus) mutta niin kauan kuin väsymys ei lamaa/rajoita toimintakykyäni, se on ok. En esim. jää väsymyksen takia kotiin, jos on suunniteltu jotain vierailua tai muuta menoa vaan yritän osallistua vaikken olisikaan ihan pirteimmilläni. Kyllä sen sitten tietää, jos ei ihan oikeasti jaksa vaan on pakko saada nukkua ne päikkärit. Sekin on ok, jos vain onnistuu! Lasten kanssa jaksan paremmin väsyneenä, jos ulkoilemme. Ja ylipäänsä se, että pitää kiinni päivärutiinista, lapset ovat silloin rauhallisempia ja heitä jaksaa paremmin hoitaa, jos on väsynyt.

    • valvottujaöitä

      Olen saanut nukuttua huonosti koska herään vauvan pieneenkin liikahdukseen.
      Nyt olen alkanut potea vauvan kanssa jatkuvaa flussaa se vie loputkin mehut.
      Tukiverkosto onneton.
      Nyt olisi imetyksen lopetus, mutta pelottaa jos se kun vauva tulee itkemään paljon ja ne vähätkin unet menee.
      Olen äärirajoilla ja pelkään se syöksevän itsen yli kuilun jos joudun vielä valvomaan.
      Elämäni muutkin ratkaisemattomat asiat ovat taustalla, raha huolet esim.
      Masennus hiipii luokseni vaikka en usko hormonaalisista syistä masentuvanikaan.
      Sinä taidat olla niin väsynyt ettet jaksa edes kirjoittaa enempää.
      Toivon että selviät kuten minäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe