Jostain luin että 28.2.2008 jälkeen myönnetyissä passeissa pitää olla sormenjälki että pääsee jenkkeihin,onko näin? Minulla on ihan uusi passi mutta siinä ei ole sormenjälkiä.
uudella passilla jenkkeihin matkustaminen
4
898
Vastaukset
- mo for president
Kaikki tällä hetkellä voimassa olevat Suomen passit kelpaavat US of A:han matkustusasiakirjaksi.
Ole hyvä.- Epävarma jenkkien pelkääjä
Niin varmasti Suomen passi käy matkustusasiakirjaksi mutta jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin. Sormenjälkeä ei tarvita vielä paitsi että se on annettava passintarkastuksessa kun saapuu USAan.
Miten viisumia haetaan ja miksi jenkit eivät tarvitse viisumia Suomeen? - Paskapuheita taas
Epävarma jenkkien pelkääjä kirjoitti:
Niin varmasti Suomen passi käy matkustusasiakirjaksi mutta jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin. Sormenjälkeä ei tarvita vielä paitsi että se on annettava passintarkastuksessa kun saapuu USAan.
Miten viisumia haetaan ja miksi jenkit eivät tarvitse viisumia Suomeen?Ihan totta, saatko sinä jotain kieroa nautintoa siitä että pyörit täällä levittämässä täysin naurettavia juttuja??
Viestien postaamisajankohdista käy selkeästi ilmi että olet sama tyyppi jonka vääriä tietoja jo korjasin toisessa ketjussa.
"jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin"
No jospa yrittäisit olla "kulimatta" vähän vähemmän, ja vaivautuisit etsimään tietoa vähän enemmän!
Suomen kansalaiset EIVÄT tarvitse viisumia USA:han, JOS kyse on alle 90 päivää kestävästä turistimatkasta (kuten suurin osa matkoista joista täällä keskustellaan, on).
Se on sitten eri asia jos menee pitemmäksi aikaa tai töitä tekemään.
No jo Paskapuheita taas kirjoitti:
Ihan totta, saatko sinä jotain kieroa nautintoa siitä että pyörit täällä levittämässä täysin naurettavia juttuja??
Viestien postaamisajankohdista käy selkeästi ilmi että olet sama tyyppi jonka vääriä tietoja jo korjasin toisessa ketjussa.
"jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin"
No jospa yrittäisit olla "kulimatta" vähän vähemmän, ja vaivautuisit etsimään tietoa vähän enemmän!
Suomen kansalaiset EIVÄT tarvitse viisumia USA:han, JOS kyse on alle 90 päivää kestävästä turistimatkasta (kuten suurin osa matkoista joista täällä keskustellaan, on).
Se on sitten eri asia jos menee pitemmäksi aikaa tai töitä tekemään.
No joon vuoden passi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437