uudella passilla jenkkeihin matkustaminen

kysymys.

Jostain luin että 28.2.2008 jälkeen myönnetyissä passeissa pitää olla sormenjälki että pääsee jenkkeihin,onko näin? Minulla on ihan uusi passi mutta siinä ei ole sormenjälkiä.

4

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mo for president

      Kaikki tällä hetkellä voimassa olevat Suomen passit kelpaavat US of A:han matkustusasiakirjaksi.
      Ole hyvä.

      • Epävarma jenkkien pelkääjä

        Niin varmasti Suomen passi käy matkustusasiakirjaksi mutta jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin. Sormenjälkeä ei tarvita vielä paitsi että se on annettava passintarkastuksessa kun saapuu USAan.

        Miten viisumia haetaan ja miksi jenkit eivät tarvitse viisumia Suomeen?


      • Paskapuheita taas
        Epävarma jenkkien pelkääjä kirjoitti:

        Niin varmasti Suomen passi käy matkustusasiakirjaksi mutta jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin. Sormenjälkeä ei tarvita vielä paitsi että se on annettava passintarkastuksessa kun saapuu USAan.

        Miten viisumia haetaan ja miksi jenkit eivät tarvitse viisumia Suomeen?

        Ihan totta, saatko sinä jotain kieroa nautintoa siitä että pyörit täällä levittämässä täysin naurettavia juttuja??

        Viestien postaamisajankohdista käy selkeästi ilmi että olet sama tyyppi jonka vääriä tietoja jo korjasin toisessa ketjussa.

        "jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin"

        No jospa yrittäisit olla "kulimatta" vähän vähemmän, ja vaivautuisit etsimään tietoa vähän enemmän!

        Suomen kansalaiset EIVÄT tarvitse viisumia USA:han, JOS kyse on alle 90 päivää kestävästä turistimatkasta (kuten suurin osa matkoista joista täällä keskustellaan, on).

        Se on sitten eri asia jos menee pitemmäksi aikaa tai töitä tekemään.

        No jo


      • Paskapuheita taas kirjoitti:

        Ihan totta, saatko sinä jotain kieroa nautintoa siitä että pyörit täällä levittämässä täysin naurettavia juttuja??

        Viestien postaamisajankohdista käy selkeästi ilmi että olet sama tyyppi jonka vääriä tietoja jo korjasin toisessa ketjussa.

        "jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin"

        No jospa yrittäisit olla "kulimatta" vähän vähemmän, ja vaivautuisit etsimään tietoa vähän enemmän!

        Suomen kansalaiset EIVÄT tarvitse viisumia USA:han, JOS kyse on alle 90 päivää kestävästä turistimatkasta (kuten suurin osa matkoista joista täällä keskustellaan, on).

        Se on sitten eri asia jos menee pitemmäksi aikaa tai töitä tekemään.

        No jo

        on vuoden passi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe