Jostain luin että 28.2.2008 jälkeen myönnetyissä passeissa pitää olla sormenjälki että pääsee jenkkeihin,onko näin? Minulla on ihan uusi passi mutta siinä ei ole sormenjälkiä.
uudella passilla jenkkeihin matkustaminen
4
816
Vastaukset
- mo for president
Kaikki tällä hetkellä voimassa olevat Suomen passit kelpaavat US of A:han matkustusasiakirjaksi.
Ole hyvä.- Epävarma jenkkien pelkääjä
Niin varmasti Suomen passi käy matkustusasiakirjaksi mutta jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin. Sormenjälkeä ei tarvita vielä paitsi että se on annettava passintarkastuksessa kun saapuu USAan.
Miten viisumia haetaan ja miksi jenkit eivät tarvitse viisumia Suomeen? - Paskapuheita taas
Epävarma jenkkien pelkääjä kirjoitti:
Niin varmasti Suomen passi käy matkustusasiakirjaksi mutta jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin. Sormenjälkeä ei tarvita vielä paitsi että se on annettava passintarkastuksessa kun saapuu USAan.
Miten viisumia haetaan ja miksi jenkit eivät tarvitse viisumia Suomeen?Ihan totta, saatko sinä jotain kieroa nautintoa siitä että pyörit täällä levittämässä täysin naurettavia juttuja??
Viestien postaamisajankohdista käy selkeästi ilmi että olet sama tyyppi jonka vääriä tietoja jo korjasin toisessa ketjussa.
"jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin"
No jospa yrittäisit olla "kulimatta" vähän vähemmän, ja vaivautuisit etsimään tietoa vähän enemmän!
Suomen kansalaiset EIVÄT tarvitse viisumia USA:han, JOS kyse on alle 90 päivää kestävästä turistimatkasta (kuten suurin osa matkoista joista täällä keskustellaan, on).
Se on sitten eri asia jos menee pitemmäksi aikaa tai töitä tekemään.
No jo Paskapuheita taas kirjoitti:
Ihan totta, saatko sinä jotain kieroa nautintoa siitä että pyörit täällä levittämässä täysin naurettavia juttuja??
Viestien postaamisajankohdista käy selkeästi ilmi että olet sama tyyppi jonka vääriä tietoja jo korjasin toisessa ketjussa.
"jostain kulin että suomalaiset tarvtisevat viisumin jenkkeihin"
No jospa yrittäisit olla "kulimatta" vähän vähemmän, ja vaivautuisit etsimään tietoa vähän enemmän!
Suomen kansalaiset EIVÄT tarvitse viisumia USA:han, JOS kyse on alle 90 päivää kestävästä turistimatkasta (kuten suurin osa matkoista joista täällä keskustellaan, on).
Se on sitten eri asia jos menee pitemmäksi aikaa tai töitä tekemään.
No joon vuoden passi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059