Minulla on ollut nyt noin viikon ajan hieman inhottava vaiva korvani kanssa. Purressa oikeassa korvassani suhahtaa melko hiljaa, mutta silti kuultavasti. Ääntä ei siis kuule koko aikaa, vaan ainoastaan purressani. Syödessä alkaa pikku hiljaa ärsyttämään...
Mistä tämä saattaisi johtua?
KORVAN SUHINA PURRESSA
5
2245
Vastaukset
- Pysy poissa
Onko pakko olla siellä purresasi? Myy pois tai vuokraa/lainaa jonkun toisen purtta.
- suhinaa
Harmi kun en tiedä ketään joka minulle purren möisi/vuokraisi... ja vielä ilman suhinaa....Ongelma on siis edelleen olemassa =)
...Mutta ihan oikeita vastauksia?
- suhahdukset
Onko sulla ollut jotain tätä ennen? Itselläni tuli juuri kuvaamasi suhahdus-ilmiö epilepsiakohtauksen jälkeen. 3 viikkoa mennyt, edelleen suhahtelee. Ärsyttävää.
Pääsen kohta lääkäriin ja kysyn!- suhahdukset
Mullakin vain oikeassa korvassa.
- Anonyymi
Sama ilmiö minulla, aina kun avaan suun isosti auki, niin oikeassa korvassa suhisee. Ollut jo pari viikkoa, nyt vasta huomasin mistä johtuu, kun ääni yleensä hukkuu haukotteluun.
Vanha ketju, mutta löytyi googlauksen kautta kun etsin tieto miksi korvassa suhisee. Muuta tietoa satunnaisesta korvasuhinasta ei löytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042