Tässä on loistava blogi nuorille naisille.
http://khrestel.vuodatus.net/
Tämä nuori nainen joka pitää blogia on sinut painonsa ja ulkonäkönsä kanssa eikä piilottele itseään siksi, että media on luonut jonkun luuviulu kauneusihanteen.
Tämä nuori nainen harrastaa mitä haluaa, eikä anna painonsa olla esteenä.
Jos nuoret naiset tarvitsevat jonkun esikuvan, tässä olisi yksi loistava valinta sellaiseksi.
Hyvä blogi
5
356
Vastaukset
- .....
no hyi vittu toi on ruma. Saatananmoinen läski ja tyhmäkin vielä
- kaunis hän on
Laitappa oma kuvasi esiin, jos on pokkaa muita nimitellä.
Ps. Vilases peiliin kuka on tyhmä :D - pööööööh
siiis et voi olla noin tyhmä...oon samaa mieltä ton toisen kanssa...
- hehkuuvanee
On totta, että suuri ylipaino altistaa monille sairauksille, mutta tässä jutussa on bointti se, että, vaikka olisi sitä ylipainoa ei tarvitse sulkeutua neljän seinän sisälle ja pyydellä maailmalta anteeksi olemassaoloaan vaan elää ja nauttia painosta huolimatta.
On upeaa, että tuo blogin pitäjä käy tanssimassa balettia, jumppaamassa ym. ja koittaa pitää kunnostaan huolta, vaikka on ylipainoa.
Monet ylipainoiset käpertyvät jonnekin kolooon eivätkä näyttäydy, jättävät liikunnan, sosiaaliset kontaktit vähenee ja mieliala laskee. Siinä menee fyysinenkunto ja henkinen aivan nolliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669