Uusi Kirpputori Haminassa

Missä?

Luin lehdestä, että avautuu uusi kirppis, mutta missä se on?

12

4610

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilalle

kuulin

• muualta muuttanut

eli mitä tarkoitat? Missä on hovi?

• on tiätenkii
        muualta muuttanut kirjoitti:

Hovinsaares...

• kirppari
        muualta muuttanut kirjoitti:

löytyy Sampo-pankin yläpuolelta!!

• kirppistelijä

Se on tullut entisen Hamina Hovin (ravintola) paikalle torin laidalle :)

• kirppistelijä myös

Satamakadulla sijaitsee, suosittelen :)

• kirpputorin irvikuva
        kirppistelijä myös kirjoitti:

Satamakadulla sijaitsee, suosittelen :)

Kaameat kapeat portaat kiivettävä toiseen kerrokseen, yksi myyjä porrastasanteella myymässä hinnattomia tavaroitaan ennen "kirppariin" sisääntuloa.
        Uusia leluja "rättejä ja lumppuja sekä sekundaa priiman hinnalla", ja sitten itse kirpputori.
        Kirpputori on nimensä mukaan mitoitettu kirpuille, käytävät ovat kapeita kuin kirpun purema, ohittamaan ei pystytä eikä vastavirtaan edes haluta yrittää. Pöydät ovat pieniä ja kapeita ja valaistus on kuin "romanttisessa ravintolasalissa" eli kynttilän voimakkuudella.

Ahtaus vaiko itse "ahneus" paistaa kaikessa, ei koreja asiakkaille, ei tilaa myyjille, jäi tuntu että on "rahastusta äärimmillään"

Megatori on palatsi tähän paikkaan verrattuna.

• Lumikko
        kirpputorin irvikuva kirjoitti:

Kaameat kapeat portaat kiivettävä toiseen kerrokseen, yksi myyjä porrastasanteella myymässä hinnattomia tavaroitaan ennen "kirppariin" sisääntuloa.
        Uusia leluja "rättejä ja lumppuja sekä sekundaa priiman hinnalla", ja sitten itse kirpputori.
        Kirpputori on nimensä mukaan mitoitettu kirpuille, käytävät ovat kapeita kuin kirpun purema, ohittamaan ei pystytä eikä vastavirtaan edes haluta yrittää. Pöydät ovat pieniä ja kapeita ja valaistus on kuin "romanttisessa ravintolasalissa" eli kynttilän voimakkuudella.

Ahtaus vaiko itse "ahneus" paistaa kaikessa, ei koreja asiakkaille, ei tilaa myyjille, jäi tuntu että on "rahastusta äärimmillään"

Megatori on palatsi tähän paikkaan verrattuna.

Minulle jäi ihan samanlainen vaikutelma. Ahdas ja pimeä oli, tuskin menen toista kertaa.

• tuoksu tarttuu
        Lumikko kirjoitti:

Minulle jäi ihan samanlainen vaikutelma. Ahdas ja pimeä oli, tuskin menen toista kertaa.

niihin vaatteisiin, joita myydään kirppiksellä. Tosi kapeat kulkuväylät, huono valaistus. Jotenkin sekava koko paikka.
        Se eka pöytä siinä ennen kirpparia, jotenkin ahdas paikka, ei viitsinyt jäädä mitään katselemaan, koska koko käytävä olisi mennyt tukkoon. Ruuan ja kirppistavaran myynti samassa paikassa hmm pitääkö siihen ola joku erityislupa?

• Löytyisiköhän varastettu tavara kirpputoreilta? Mökkiini murtauduttiin ja vietiin puusta tehty pyöreä seinäkello, jonka yläosassa on sahattu kolmen joutsenen kuvio ja kellotauluun on upotettu vuosiluku 1984. Kellon halkaisija on noin 30 cm. Toinen helposti yksilöitävä esine on koulun puutöissä tekemäni noin 30x20x15 cm kokoinen saranakannellinen selkeälinjainen puunvärinen rasia. Lisäksi hävisi mm. valkoisella lasiluvulla varustettu messinkisäiliöinen öljylamppu. Jos tuntomerkkeihin sopivia esineitä havaitaan, olisi niistä hyvä ilmoittaa Haminan poliiisille tai vastaamalla tähän viestiin.

• Anonyymi

Löytyykö sieltä koulu -pöytä sellainen värikäs minä istun pyörä tuolissa t Hannu kujamäki

• Anonyymi

Haminan Kierrätys keskus anetta Koulu pöytä selaimen värikäs koulu -pöytä minä istun pyörä tuolissa että Matu. Auko

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      40
      5787
    2. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      216
      5323
    3. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      45
      4480
    4. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4302
    5. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      51
      4078
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3766
    7. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      85
      3680
    8. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      46
      3131
    9. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2450
    10. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      48
      2396
    Aihe