Uusi Kirpputori Haminassa

Missä?

Luin lehdestä, että avautuu uusi kirppis, mutta missä se on?

12

4587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilalle

kuulin

• muualta muuttanut

eli mitä tarkoitat? Missä on hovi?

• on tiätenkii
        muualta muuttanut kirjoitti:

Hovinsaares...

• kirppari
        muualta muuttanut kirjoitti:

löytyy Sampo-pankin yläpuolelta!!

• kirppistelijä

Se on tullut entisen Hamina Hovin (ravintola) paikalle torin laidalle :)

• kirppistelijä myös

Satamakadulla sijaitsee, suosittelen :)

• kirpputorin irvikuva
        kirppistelijä myös kirjoitti:

Satamakadulla sijaitsee, suosittelen :)

Kaameat kapeat portaat kiivettävä toiseen kerrokseen, yksi myyjä porrastasanteella myymässä hinnattomia tavaroitaan ennen "kirppariin" sisääntuloa.
        Uusia leluja "rättejä ja lumppuja sekä sekundaa priiman hinnalla", ja sitten itse kirpputori.
        Kirpputori on nimensä mukaan mitoitettu kirpuille, käytävät ovat kapeita kuin kirpun purema, ohittamaan ei pystytä eikä vastavirtaan edes haluta yrittää. Pöydät ovat pieniä ja kapeita ja valaistus on kuin "romanttisessa ravintolasalissa" eli kynttilän voimakkuudella.

Ahtaus vaiko itse "ahneus" paistaa kaikessa, ei koreja asiakkaille, ei tilaa myyjille, jäi tuntu että on "rahastusta äärimmillään"

Megatori on palatsi tähän paikkaan verrattuna.

• Lumikko
        kirpputorin irvikuva kirjoitti:

Kaameat kapeat portaat kiivettävä toiseen kerrokseen, yksi myyjä porrastasanteella myymässä hinnattomia tavaroitaan ennen "kirppariin" sisääntuloa.
        Uusia leluja "rättejä ja lumppuja sekä sekundaa priiman hinnalla", ja sitten itse kirpputori.
        Kirpputori on nimensä mukaan mitoitettu kirpuille, käytävät ovat kapeita kuin kirpun purema, ohittamaan ei pystytä eikä vastavirtaan edes haluta yrittää. Pöydät ovat pieniä ja kapeita ja valaistus on kuin "romanttisessa ravintolasalissa" eli kynttilän voimakkuudella.

Ahtaus vaiko itse "ahneus" paistaa kaikessa, ei koreja asiakkaille, ei tilaa myyjille, jäi tuntu että on "rahastusta äärimmillään"

Megatori on palatsi tähän paikkaan verrattuna.

Minulle jäi ihan samanlainen vaikutelma. Ahdas ja pimeä oli, tuskin menen toista kertaa.

• tuoksu tarttuu
        Lumikko kirjoitti:

Minulle jäi ihan samanlainen vaikutelma. Ahdas ja pimeä oli, tuskin menen toista kertaa.

niihin vaatteisiin, joita myydään kirppiksellä. Tosi kapeat kulkuväylät, huono valaistus. Jotenkin sekava koko paikka.
        Se eka pöytä siinä ennen kirpparia, jotenkin ahdas paikka, ei viitsinyt jäädä mitään katselemaan, koska koko käytävä olisi mennyt tukkoon. Ruuan ja kirppistavaran myynti samassa paikassa hmm pitääkö siihen ola joku erityislupa?

• Löytyisiköhän varastettu tavara kirpputoreilta? Mökkiini murtauduttiin ja vietiin puusta tehty pyöreä seinäkello, jonka yläosassa on sahattu kolmen joutsenen kuvio ja kellotauluun on upotettu vuosiluku 1984. Kellon halkaisija on noin 30 cm. Toinen helposti yksilöitävä esine on koulun puutöissä tekemäni noin 30x20x15 cm kokoinen saranakannellinen selkeälinjainen puunvärinen rasia. Lisäksi hävisi mm. valkoisella lasiluvulla varustettu messinkisäiliöinen öljylamppu. Jos tuntomerkkeihin sopivia esineitä havaitaan, olisi niistä hyvä ilmoittaa Haminan poliiisille tai vastaamalla tähän viestiin.

• Anonyymi

Löytyykö sieltä koulu -pöytä sellainen värikäs minä istun pyörä tuolissa t Hannu kujamäki

• Anonyymi

Haminan Kierrätys keskus anetta Koulu pöytä selaimen värikäs koulu -pöytä minä istun pyörä tuolissa että Matu. Auko

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22279
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9496
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7480
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6325
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5960
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4386
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      87
      2060
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe