Uusi Kirpputori Haminassa

Missä?

Luin lehdestä, että avautuu uusi kirppis, mutta missä se on?

12

4444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilalle

      kuulin

      • muualta muuttanut

        eli mitä tarkoitat? Missä on hovi?


      • on tiätenkii
        muualta muuttanut kirjoitti:

        eli mitä tarkoitat? Missä on hovi?

        Hovinsaares...


      • kirppari
        muualta muuttanut kirjoitti:

        eli mitä tarkoitat? Missä on hovi?

        löytyy Sampo-pankin yläpuolelta!!


    • kirppistelijä

      Se on tullut entisen Hamina Hovin (ravintola) paikalle torin laidalle :)

      • kirppistelijä myös

        Satamakadulla sijaitsee, suosittelen :)


      • kirpputorin irvikuva
        kirppistelijä myös kirjoitti:

        Satamakadulla sijaitsee, suosittelen :)

        Kaameat kapeat portaat kiivettävä toiseen kerrokseen, yksi myyjä porrastasanteella myymässä hinnattomia tavaroitaan ennen "kirppariin" sisääntuloa.
        Uusia leluja "rättejä ja lumppuja sekä sekundaa priiman hinnalla", ja sitten itse kirpputori.
        Kirpputori on nimensä mukaan mitoitettu kirpuille, käytävät ovat kapeita kuin kirpun purema, ohittamaan ei pystytä eikä vastavirtaan edes haluta yrittää. Pöydät ovat pieniä ja kapeita ja valaistus on kuin "romanttisessa ravintolasalissa" eli kynttilän voimakkuudella.

        Ahtaus vaiko itse "ahneus" paistaa kaikessa, ei koreja asiakkaille, ei tilaa myyjille, jäi tuntu että on "rahastusta äärimmillään"

        Megatori on palatsi tähän paikkaan verrattuna.


      • Lumikko
        kirpputorin irvikuva kirjoitti:

        Kaameat kapeat portaat kiivettävä toiseen kerrokseen, yksi myyjä porrastasanteella myymässä hinnattomia tavaroitaan ennen "kirppariin" sisääntuloa.
        Uusia leluja "rättejä ja lumppuja sekä sekundaa priiman hinnalla", ja sitten itse kirpputori.
        Kirpputori on nimensä mukaan mitoitettu kirpuille, käytävät ovat kapeita kuin kirpun purema, ohittamaan ei pystytä eikä vastavirtaan edes haluta yrittää. Pöydät ovat pieniä ja kapeita ja valaistus on kuin "romanttisessa ravintolasalissa" eli kynttilän voimakkuudella.

        Ahtaus vaiko itse "ahneus" paistaa kaikessa, ei koreja asiakkaille, ei tilaa myyjille, jäi tuntu että on "rahastusta äärimmillään"

        Megatori on palatsi tähän paikkaan verrattuna.

        Minulle jäi ihan samanlainen vaikutelma. Ahdas ja pimeä oli, tuskin menen toista kertaa.


      • tuoksu tarttuu
        Lumikko kirjoitti:

        Minulle jäi ihan samanlainen vaikutelma. Ahdas ja pimeä oli, tuskin menen toista kertaa.

        niihin vaatteisiin, joita myydään kirppiksellä. Tosi kapeat kulkuväylät, huono valaistus. Jotenkin sekava koko paikka.
        Se eka pöytä siinä ennen kirpparia, jotenkin ahdas paikka, ei viitsinyt jäädä mitään katselemaan, koska koko käytävä olisi mennyt tukkoon. Ruuan ja kirppistavaran myynti samassa paikassa hmm pitääkö siihen ola joku erityislupa?


      • Löytyisiköhän varastettu tavara kirpputoreilta? Mökkiini murtauduttiin ja vietiin puusta tehty pyöreä seinäkello, jonka yläosassa on sahattu kolmen joutsenen kuvio ja kellotauluun on upotettu vuosiluku 1984. Kellon halkaisija on noin 30 cm. Toinen helposti yksilöitävä esine on koulun puutöissä tekemäni noin 30x20x15 cm kokoinen saranakannellinen selkeälinjainen puunvärinen rasia. Lisäksi hävisi mm. valkoisella lasiluvulla varustettu messinkisäiliöinen öljylamppu. Jos tuntomerkkeihin sopivia esineitä havaitaan, olisi niistä hyvä ilmoittaa Haminan poliiisille tai vastaamalla tähän viestiin.


    • Anonyymi

      Löytyykö sieltä koulu -pöytä sellainen värikäs minä istun pyörä tuolissa t Hannu kujamäki

    • Anonyymi

      Haminan Kierrätys keskus anetta Koulu pöytä selaimen värikäs koulu -pöytä minä istun pyörä tuolissa että Matu. Auko

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe