Ajattelen ruokaa jatkuvasti. Mitä olisi kiva syödä, mitä olisi kiva kokata seuraavaksi. Mietin, miltä syöminen tuntuisi - ihan hullua. Mulla on ruokaan niin vääristynyt suhde.
Olen ruvennut syömään salaa ja piilottamaan ruokaa, että voin syöpötellä kun olen yksin kotona. Piilottelen tyhjiä keksipaketteja, karkkipusseja, pastaa ettei avopuolisoni näkisi niitä roskiksessa. Vien ne myöhemmin salaa roskiin.
Olen lihonut, ihmekös tuo ja lihominen jatkuu. En saa ajatuksia irti ruoasta ja voisin syödä koko ajan. Syön hyvään ja pahaan oloon, syön vaikka ei todellakaan ole nälkä.
Tää on ihan sairasta..
ruoka
on pakkomielle
1
602
Vastaukset
- tuo on
mutta jos kaipaat kohtalokaveria niin täällä on yksi. Syön niin etten jaksa edes puhua.. pakko laihduttaa, muuten menee vaatteet uusiksi. Tämä on vaikea asia, salattu asia. En osaa auttaa sinua, mutta tiedät kuitenki sen ettet ole yksin ongelmasi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 49483
- 55455
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450