Hei
Opastaisiko joku minua. Omistan joitain vanhoja tavaroita kuten 1872v rukki, polku singer, talonpoikais parisängyn, 1950v "putkiradion" tms pientä sälää.. mihin salossa näitä vois myydä?
Entäs missä voin entisöittää vanhan upean ruostuneen kattolampun?
Jos jollakulla tietoa niin olisin iloinen jos jakaat tietosi täällä.
vanhantavaran asiantuntijat
5
678
Vastaukset
- dj.adolf
Kirppis Basaarin omistajilta. Tavoittaa ainakin puhelimella. Ovat olleet vanhantavaran alalla jo 30v. Tuskin itse ostavat, mutta saat ainakin asiantuntijan arvion nykyisestä myyntihinnasta, jolla voit alkaa myymään.
- oiskohan noin???
empä olis ihan samaa mieltä tuosta väitteestä, että olisivat asiantuntijoita basaarissa, meinaan olen jutustellut muutaman kerran henkilokunnan kanssa, ja olen hymyssä suin kuunnellut "asantuntijoiden " sepityksisiä. Noilla kysymysen asettajan tuotteilla ei kovin suurta rahallista arvoa ole, sieltä pikkusälän koukosta voi löytyä ne todelliset aarteet. Se on tämä vanhan tavaran ala sellaista, että mikä on suurta ja komea, niin ei välttämättä ole juuri mitään vaan se vaatimaton ja kömpelö esine saattaa olla todellinen helmi.
- dj.adolf
oiskohan noin??? kirjoitti:
empä olis ihan samaa mieltä tuosta väitteestä, että olisivat asiantuntijoita basaarissa, meinaan olen jutustellut muutaman kerran henkilokunnan kanssa, ja olen hymyssä suin kuunnellut "asantuntijoiden " sepityksisiä. Noilla kysymysen asettajan tuotteilla ei kovin suurta rahallista arvoa ole, sieltä pikkusälän koukosta voi löytyä ne todelliset aarteet. Se on tämä vanhan tavaran ala sellaista, että mikä on suurta ja komea, niin ei välttämättä ole juuri mitään vaan se vaatimaton ja kömpelö esine saattaa olla todellinen helmi.
on eri asia kuin omistajat.
dj.adolf kirjoitti:
on eri asia kuin omistajat.
Salossa ainakin tietääkseni toimii pari liikettä, yksi toimii asemakadulla ja toinen horninkadulla, en tiedä toimiiko vielä antiikkiliike juna-aseman lähettyvillä... ei kysyvä tieltä eksy
- ---------------
Joo, mene kysymään niiltä ahneilta äijiltä
niin sanovat että arvotonta paskaa ja tarjoavat
sulle 20 euroa että vievät kamasi pois.
Sitten myyvät niitä suut vaahdossa
huutokaupossaan.
No saatat sitten vielä kuulla juttuja
kultaharkoista...muhahahhahaaaa!
Joo ja kysy missä on ilmaista kahvia tarjolla.
Heillä on tarkat tiedot että osaavat itse
olla aina paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015