MS office:n aktivointi

Miten... kun...

Ostin MS office- ohjelmiston, mutta sehän ei toimi kuin 25 kertaa ilman aktivointikoodia, jota ei saa tuotteen mukana.

Minulla ei ole kotikoneellani internetyhteyttä, joten sen kautta aktivointi ei onnistu. En myöskään omista puhelinta, joten soittaminen ei onnistu.

Yritin Microsoftin sivuilta etsiä sähköpostiosoitetta, mutta sellaista ei löytynyt. Lähetin kuitenkin muutaman viesti henkilöille, joiden yhteystietoja sivuilta löytyi.

Ainoa toivo olisi siis ollut, että joku näistä henkilöistä olisi katsonut sisäisestä henkilöluettelosta oikean henkilön yhteystiedot ja lähettänyt viestini eteenpäin tai ilmoittanut minulle oikean henkilön yhteystiedot. Sain vain automaattisen vastauksen ja typerän kyselyn, miten tämä aktivointi minuun liittyy?

Tietääkö kukaan sähköpostiosoitetta sellaiselle henkilölle, jolta saisin tuon aktivointikoodin ostamaani "Microsoft office Home and student" ohjelmistopakettiin?

13

2006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahah......

no mitä vittua sit teet tietsikallakaan?

hyvää kalastusta taas neuvoihin kuinka krakkaan softan auki :)

• monella...

... on tietokone, mutta ei Internet-yhteyttä. Kun eivät sitä Internetiä yksinkertaisesti tarvitse.

Tunnen itsekin muutamia. He tarvitsevat kotona tietokonetta esim. työasioihin, kun pitää raahata töitä kotiin ja tehdä niitä kotikoneella.

• hehheheh

Tietokoneessa on paljon toimintoja, joissa ei tarvitse nettiyhteyksiä - lukuunottamatta näitä typeriä ohjelmistoja, joita myydään mainitsematta ettei niitä saa käyttöönsä ilman nettiyhteyksiä tai puhelinta.

Puhelinta en tarvitse kun sähköposti toimii vallan mainiosti koulun, kirjaston ja työpaikaikan nettiyhteyksillä.

Minulla oli nettiyhteydet, mutta kun ne ei toiminut silloin kun minä olisin halunnut niiden toimivan, joten miksi maksaisin tyhjästä?

Tosiaan on käsittämätöntä, että ostaa kalliin ohjelmiston ja todellakin pitää "krakaa softa auki".... Taisin todellakin olla typerä kun menin ostamaan ihan laillisen ohjelmiston - oppis ikä kaikki.

• sieltä työpaikaltasi
        hehheheh kirjoitti:

Tietokoneessa on paljon toimintoja, joissa ei tarvitse nettiyhteyksiä - lukuunottamatta näitä typeriä ohjelmistoja, joita myydään mainitsematta ettei niitä saa käyttöönsä ilman nettiyhteyksiä tai puhelinta.

Puhelinta en tarvitse kun sähköposti toimii vallan mainiosti koulun, kirjaston ja työpaikaikan nettiyhteyksillä.

Minulla oli nettiyhteydet, mutta kun ne ei toiminut silloin kun minä olisin halunnut niiden toimivan, joten miksi maksaisin tyhjästä?

Tosiaan on käsittämätöntä, että ostaa kalliin ohjelmiston ja todellakin pitää "krakaa softa auki".... Taisin todellakin olla typerä kun menin ostamaan ihan laillisen ohjelmiston - oppis ikä kaikki.

aktivointikoodi.
        vai eikö sielläkään ole puhelinta?

• heko heh
        sieltä työpaikaltasi kirjoitti:

aktivointikoodi.
        vai eikö sielläkään ole puhelinta?

kännykästä soittaa....

Kun ihminen on luopunut henkilökohtaisesta puhelimen käytöstä, niin ei silloin hoidella omia asioita toisten puhelimista.

• sitten valita
        heko heh kirjoitti:

kännykästä soittaa....

Kun ihminen on luopunut henkilökohtaisesta puhelimen käytöstä, niin ei silloin hoidella omia asioita toisten puhelimista.

urpo. käytät sen 25 kertaa ja sillä siisti.

• juupajuujajees

Sen Officen niin niin se koodi tulee aina mukana.
      Se kooditarra on useimmiten sen kotelon sisällä.
      Miten asensit sen, koska se kysyy sitä koodia siinä
      asennusvaiheessa.

• on ostanut niin

uuden MSOfficen että se täytyy aktivoida samalla
        tavalla kuin esim. Vista.
        Ilman nettiä ja puhelinta ongelma on kyllä paha.

Minä pysyttelen näissä vanhemmissa
        Win2000 ja Office2000 niin noita riesoja ei ole
        mutta toiminta vielä ihan hyvä.

• mutta ...

nykyään ne vaativat sen lisäksi aktivoinnin, joka tapahtuu sellaisella koodilla, jonka saa internet-yhteyksiä pitkin tai soittamalla puhelimella siihen numeroon, joka olikin tuossa ketjun erään linkin sivulla aktivointi-kohdassa.

Eli tuon aktivointi koodin saamiseksi pitää luetella tuo mainitsemasi koodi puhelimessa, jolloin saa toisen numerosarjan, jolla ohjelmiston vasta saa käyttöönsä. Toki ohjelman sai ladattua koneelle tuolla ohjelmiston mukana olleella koodilla, mutta sen jälkeen saa aukaista ohjelmat vain 25 kertaa.... en ole vielä kokeillut (enkä aio), mitä sen jälkeen tapahtuu, mutta aktivointikehoituksessa mainitaan, että ladattuja ohjelmistoja poistuu pysyvästi....

• asdfasfda

aktivointikoodeja ihan tuolla tavalla jaella, "ostin officen, lähettäkää koodi". Kun olet halunnut tehdä elämästäsi hankalaa olemalla ilman puhelinta ja internettiä niin joudut tyytymään ilmaiseen open officeen jota ei tarvitse aktivoida. Toisaalta jos sulla on ystäviä jotka haluaa auttaa niin ne kyllä hoitaa aktivoinnin sun puolesta puhelimitse, tai jos ei ole niin voi voi, ei voi mitään. Ikävä juttu kun microsoft haluaa tehdä ihmisten elämän hankalaksi ja rehellisesti ostettua tuotetta ei saa toimimaan. Voisit tehdä tästä ihan kuluttaja-asian ottamalla yhteyttä kuluttajaviranomaisiin.

• höh...

Miten ihmeessä voi olla tuollaisia pölvästejä, jotka ei ymmärrä ostaja haluaa käyttää ostamaansa ohjelmistoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3095
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1107
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      68
      937
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      881
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      163
      858
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      844
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      794
    Aihe