Psoriakseen apua saatu

Propolis

Pojallani on ollut teini-iästä saakka hankala psoriasis (guttata) johon joutunut ottamaan valohoitoja, kortisonivoiteita kuluu, auringonpalvontaa etelässä jne. Kuulin voiteista, joita myydään ns. kotimyyntinä ja tilasin. Poikani teki testin: Hän voiteli vain toista käsivartta ja kasvoja voiteilla (aloe vera geeli ja voide) ja jo kahden voitelukerran jälkeen hävisi punoitus, kutina loppui ja nyt hänellä on iho tosi hyvässä kunnossa. Tämä kotitekoinen koe todisti, että nämä tuotteet todella auttavat, koska perinteisellä kosteusvoiteella/kortisonivoiteella hoidetut alueet olivat yhtä huonoina kuin aina. Nyt vannomme näiden rasvojen nimeen. Tilasin juuri siskollenikin pojalleen vietäväksi, jolla myöskin psori tosin lievänä. Tämä aloe geeli käy myö palovammoihin, rohtumiin jne. Voi käyttää myös suussa oleviin aftoihin jne. (itselläni joku rakkulatauti suussa, ei auttanut apteekin tuotteet, laitoin kolmena yönä geeliä suuhun ja suu parani). Psoriaatikoiden kannattaa kokeillä näitä. Hinnat ovat 25,- voide ja 19,- geeli, mutta tuote on tosi riittoisaa ja mitä ei sitä maksaisi kun avun saa. Yhden aurinkoloman hinnalla saa aika paljon näitä voiteita! Löytyy googlettamalla kun laittaa hakusanaksi jotakin aloe vera jne, sieltä löytyy numero josta oma lähin myyjäsi selviää. Suosittelen!

18

7440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellucca

      ennenkuin olin lukenut viestisi että kehut Propolis-voidetta. Siis mehiläisvahavoidetta. Mehiläisvahahan sisältää luonnollista kotisonin kaltaista ainetta.

      http://www.mellis.fi/index.jsp?pid=619

      • Propolis

        Hei! Siitä juuri on kysymys ja muista saman firman tuotteista joita voipi etsiä forever living jne tiedoilla. Taitaa rasva sisältää mehiläisvahaakin, merkittävin ainesosa lienee tehon kannalta kuitenkin aloe vera ja sen määrä. Gelly on sitten nimensämukaisesti geelimäistä. Tuotteet tehoaa kuitenkin käsittämättömän hyvin.


      • juuta eikä jaata
        Propolis kirjoitti:

        Hei! Siitä juuri on kysymys ja muista saman firman tuotteista joita voipi etsiä forever living jne tiedoilla. Taitaa rasva sisältää mehiläisvahaakin, merkittävin ainesosa lienee tehon kannalta kuitenkin aloe vera ja sen määrä. Gelly on sitten nimensämukaisesti geelimäistä. Tuotteet tehoaa kuitenkin käsittämättömän hyvin.

        vaikuttaneet nämä mainitut "ikuisen elämän" aloe valmisteet.
        Psori onkin ollut kymmenet vuodet, ja alkoi noin 6 V, joten monia lääkityksiä reseptillä tai ilman on tullut kokeilluiksi. Pitäisi kyetä olemaan stressaamatta.


      • Vaikea psori
        juuta eikä jaata kirjoitti:

        vaikuttaneet nämä mainitut "ikuisen elämän" aloe valmisteet.
        Psori onkin ollut kymmenet vuodet, ja alkoi noin 6 V, joten monia lääkityksiä reseptillä tai ilman on tullut kokeilluiksi. Pitäisi kyetä olemaan stressaamatta.

        Minulle aloesta ei ollut mitään apua.Käytin sitä myös juotavassakin muodossa.Ei mitään apua.


      • Ellucca
        Vaikea psori kirjoitti:

        Minulle aloesta ei ollut mitään apua.Käytin sitä myös juotavassakin muodossa.Ei mitään apua.

        propolis eli mehiläiskittivaha tehokkaampaa kuin aloevera?
        Laitan Tohtori.fi -sivulta kopioidun kappaleen jossa mainitaan mm.että propolis estää solujen jakautumista. Eikös psoriasiksessa juuri ole kysymys ihosolujen nopeutuneesta jakautumisesta?

        Vaikuttavat aineet ja vaikutukset:

        Propolis sisältää vitamiineja, hivenaineita, entsyymejä, aminohappoja, glykosideja ja flavonoideja. Rohdoksen antimikrobiset ominaisuudet johtuvat pääasiassa sen sisältämistä flavonoideista, kuten pinosembriini, galangiini, pinobanksiini ja pinobanksiini-3-asetaatti. Pinosembriinillä oli myös antifungaalista (sienten vastaista) vaikutusta. Lisäksi propolis estää protozoien kasvua, kiihdyttää luun muodostumista, edistää kudosten regeneroitumista, stimuloi eräiden entsyymien aktiivisuutta ja estää solun kasvua ja jakautumista (sytostaattinen vaikutus). Kaikki nämä tulokset ovat tosin peräisin in vitro-kokeista, joten propoliksella ei välttämättä ole samoja vaikutuksia koe-eläimillä ja ihmisillä.


    • läpi...

      Viittit tulla rahastamaan toisten hädällä. Mene ja pysy...

      • samaa

        mielipuolta. tuli heti mieleen jälleenmyyjä.


      • Propolis

        No kylläpä ollaan negatiivisia. Sori, että yritin tuoda julki meidän perheen hyvän kokemuksen! Kaikille ei tietenkään auta samat asiat, mutta onko sitten parempi kärsiä sairaudesta kokeilematta jotain josta joku toinen on saanut avun?? Minä olen kustantanut ihan omasta pussistani näitä tuotteita rakkaalle pojalleni voidakseni auttaa häntä ikävän sairauden kestämiseksi. Ootte tosi pienisieluisia typerine kommentteinenne.
        Raapikaa rauhassa jos ei neuvot kelpaa.


      • Propolis

        Vielä tosta rahastamisesta: saatko jostain ilmaisia rasvoja? Nämä rasvat ei takuulla tule sen kalliimmaksi kuin apteekin tökötit, puhumattakaan kortisonivoiteista.


      • Leucu
        Propolis kirjoitti:

        Vielä tosta rahastamisesta: saatko jostain ilmaisia rasvoja? Nämä rasvat ei takuulla tule sen kalliimmaksi kuin apteekin tökötit, puhumattakaan kortisonivoiteista.

        propolisuutetta ja kortisonia ei saa käyttää yhtäaikaa. Propolishan on ns. luonnon kortisonia siis kortisonin kaltaista ainetta.


      • Leucu
        Leucu kirjoitti:

        propolisuutetta ja kortisonia ei saa käyttää yhtäaikaa. Propolishan on ns. luonnon kortisonia siis kortisonin kaltaista ainetta.

        Tässä on netistä kopiotu seloste eräästä mehiläisvahavoiteesta.

        MEHILÄISVAHAVOIDE
        Pakkauskoot 150 ml ja 50 ml

        Tuoksuvaihtoehdot: Hajustamaton, Ruusu, Sitruuna, Laventeli

        Perusvoide kuivan ja atooppisen ihon hoitoon sekä erilaisiin ihottumiin ja kovettumiin. Voiteissa ei ole käytetty säilöntä- eikä lisäaineita, joten ne sopivat erinomaisesti myös herkkäihoisille ja lapsille.

        Mehiläisvahasta sanotaan, että se on ns. luonnon kortisonia. Se ei aiheuta mitään haittavaikutuksia iholle pitkäaikaisessakaan käytössä. Yhtäaikaista käyttöä voiteemme ja apteekin kortisonivoiteen välillä tulee välttää.
        Raaka-aineina käytämme mahdollisimman neutraaleja ainesosia; valkoista mehiläisvahaa, lääkeluokan parafiiniöljyä ja vettä.


      • rahastustako ?
        Propolis kirjoitti:

        No kylläpä ollaan negatiivisia. Sori, että yritin tuoda julki meidän perheen hyvän kokemuksen! Kaikille ei tietenkään auta samat asiat, mutta onko sitten parempi kärsiä sairaudesta kokeilematta jotain josta joku toinen on saanut avun?? Minä olen kustantanut ihan omasta pussistani näitä tuotteita rakkaalle pojalleni voidakseni auttaa häntä ikävän sairauden kestämiseksi. Ootte tosi pienisieluisia typerine kommentteinenne.
        Raapikaa rauhassa jos ei neuvot kelpaa.

        Nyt ei tietenkään ole kyse siitä mistä pussista otat rahat vaan siitä oletko itse jonkinlainen jälleenmyyjä tai luontaistuotteiden myyjä tai vaikkapa naapurisi,sukulaisesi jne..joka vaan haluaa tuotetta menevän kaupaksi.On toki hyvä että tulee näitä UUSIA tahnoja,voiteita,geelejä esille,joillekin tämä kyseinen tuote voi auttaa. Meitä on perhanasti lukemassa näitä sivuja,juuri sen takia kun mikään ei auta tai jos auttaa niin väliaikasesti tai hiukan.Ja jos tämäkin on taas joku floppi ja kun (vaan tuhanne ) ihmistä ostaa, se on vaan 20 tonnia myyjän kassaan.Että tällä lailla. Itse kysyn kuitenkin tätä tuotetta heti kun pääsen kauppaan , vaikka annoin nyt :)hiukan negatiivistä tekstiä.


    • Psoriaatikko

      Paljon kiitoksia että vaivauduit kertomaan kokemuksenne, tämä psoriaatikko aikoo huomenna mennä kipin kapin kauppaan hakemaan kyseistä ainetta, tuolta linkistä löytyi lähin myyjäkin. Tällä hetkellä käytän Trexsania (solusalpaaja), mutta psori vaan puskee paikoin läpi, eihän näitä kortisoonipitoisia voiteita ole suositeltavaa jatkuvasti käyttää, luontaistuotteet on ehdottomasti parempi vaihtoehto jos ne edes vähänkin auttavat, kokeiltuahan sen tietää, kaikilla toki ei toimi. Kiitos vielä kerran.

      • propolis

        Hei! Toivottavasti saat apua vaivaasi. Viimeksi poikani kanssa juteltuani hän kertoi, että hän laittaa aina gellyä kasvoihin ja kun se on imeytynyt hyvin sitten voidetta. Gelly rauhoittaa hänen mukaansa ihon punoitusta ja kutinaa todella hyvin. Eihän hänenkään ihonsa ole kokonaan parantunut, mutta kortisonivoiteiden määrä on jäänyt tosi pieneksi näiden voiteiden ansiosta ja nyt on kuitenkin pimein aika ja iho siltä osin kaikkein kovimmalla. Toivottavasti saat avun näistä voiteista, Hyvää Joulua!!


      • lähes oireeton

        Etsi, etsi ja etsi. Näin sanotaan allergikollekin. Allergiatestit vahvistavat epäilyt, eivät välttämättä löydä syytä. Minä olen allerginen määrätyille aineille, joita ei näy testeissä ja joistakin testeissä tulleista jutuista ei ole mitään näyttöä todellisuudessa. Toki nekin huomioin, sillä usein on yhteisvaikutus.
        Oma psoriasikseni PPP pysyvät kurissa Paganon dietillä, suolakylyvyillä, Divigel-voiteella, Hamppu- ja Aloe Vera-voiteella. Kutakin vuorotellen. Kortisonit polttavat ihon rikki ja pahentavat tilannetta. Lisäksi mahdollisimman vähän stressiä ja paljon hyvää mieltä, jota saa ilmaiseksikin.


      • näin kokeillaan
        lähes oireeton kirjoitti:

        Etsi, etsi ja etsi. Näin sanotaan allergikollekin. Allergiatestit vahvistavat epäilyt, eivät välttämättä löydä syytä. Minä olen allerginen määrätyille aineille, joita ei näy testeissä ja joistakin testeissä tulleista jutuista ei ole mitään näyttöä todellisuudessa. Toki nekin huomioin, sillä usein on yhteisvaikutus.
        Oma psoriasikseni PPP pysyvät kurissa Paganon dietillä, suolakylyvyillä, Divigel-voiteella, Hamppu- ja Aloe Vera-voiteella. Kutakin vuorotellen. Kortisonit polttavat ihon rikki ja pahentavat tilannetta. Lisäksi mahdollisimman vähän stressiä ja paljon hyvää mieltä, jota saa ilmaiseksikin.

        kokeillaan koko ajan uusia,tai vanhoja konsteja
        .Yksi tehokkaimmista tuotteista taitaa ollakin tämä suola,jos vaikka menen etelän aurinkoon,enkä käy uimassa merivedessä,muutoksia parempaan päin ei juuri tule,mutta kun joka pv lillutaan tuntitolkulla merivedessä,tapahtuu ensipäivästä lähtien paranemista.Mielestäni myös
        kortisonivoiteita tulisi käyttää niin vähän kuin on mahdollista.ps on myös parempi suolakylvyn jälkeen olla pesemättä suolavettä pois iholta,
        antaa jäädä iholle ainakin yön ajaksi jos suinkin mahdollista


      • Hormoni-hirviö
        lähes oireeton kirjoitti:

        Etsi, etsi ja etsi. Näin sanotaan allergikollekin. Allergiatestit vahvistavat epäilyt, eivät välttämättä löydä syytä. Minä olen allerginen määrätyille aineille, joita ei näy testeissä ja joistakin testeissä tulleista jutuista ei ole mitään näyttöä todellisuudessa. Toki nekin huomioin, sillä usein on yhteisvaikutus.
        Oma psoriasikseni PPP pysyvät kurissa Paganon dietillä, suolakylyvyillä, Divigel-voiteella, Hamppu- ja Aloe Vera-voiteella. Kutakin vuorotellen. Kortisonit polttavat ihon rikki ja pahentavat tilannetta. Lisäksi mahdollisimman vähän stressiä ja paljon hyvää mieltä, jota saa ilmaiseksikin.

        Kirjoitat että hoidat psoriasi Divigel-voiteella. Sehän on hormonikorvaushoitoa eikä mikään psorilääke.

        http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/9/29579.shtml


      • lähes oireeton
        Hormoni-hirviö kirjoitti:

        Kirjoitat että hoidat psoriasi Divigel-voiteella. Sehän on hormonikorvaushoitoa eikä mikään psorilääke.

        http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/9/29579.shtml

        Olet oikeassa. Tuli joko ajatusharha tai pianovire, Ceridal on oikea merkki. Ko. hormoonia joskus käyttänyt....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe