Vaimoni kanssa mökillä olimme usein ilman vaatteita.
Se oli meistä kivaa, eikä se otaksuakseni muita häirinnyt.
Pelkäätkö/vieraksutko nakuilua, vaikka ne kaikki riippuvatkin?
Näin miehenä?
Alastonna oleminen
13
891
Vastaukset
- herranen aika
sulla riittää noita tuollaisia juttuja :)
- hande
Otaksuisin. Tietenkin lukija päättää kummasta...
- taas makoisat
hande kirjoitti:
Otaksuisin. Tietenkin lukija päättää kummasta...
naurut täällä aikaiseksi :)
Vastaan samalla, kyllä minä voin olla täällä kotona nakuna kun aivan issekseni oleilen, vähän hankalaa mennä vaatteet päällä suihkuun.
Ei tällä iällä kyllä enää nakurannoille lähdetä.
- ujonain
kaikki muutkin ovat alasti ja saan pitää ratsupiiskaa turvanani niin ehkä.
- sirpaliina
Moi vaan mitäs tuota häpeää jos omansa kanssa on alasti, eikös se ole luonnollista emmehän synnykkään vaatteet päällä ja jokainen muuttuu iän myötä meidän on vain hyväksyttävä ne kehossa tapahtuvat muutokset, toiset sen tekee ja toiset ei. Kun katsoo peiliin ja hyväksyy itse itsensä niin eiköhän se riitä; ongelma on toisten ihmisten katseissa ja hyväksymisessä.
- Ben_Sjatkel
alastonta naista niin mikäs siinä? Kävelen täällä kotonakin usein nakuna ja Alice, Linda ja tuo Grannfrun kanssa. Eikä ketään peloita. eikä peloitella. Niin tietysti, alastonta miestäkään ei saa pelätä joten siitä vain. Ja kesäsisin kun luonnon viheriys peittää ja piiloittaa meidät täällä niin ulkonakin voi kulkea nakuna. Silleenhän me kaikki olemme syntyneet, eikös niin?
bngt tietenkään omaa miestäni enää häpeile.. mitä siitä... kovin on elämä meitä molempia kohdellut. Siitä en kyllä pidä että vaatteet nakataan mäelle vieraiden läsnäollessa.
Miten niin kaikki riippuu...kauneus on katsojan silmissä. Minun komea urooni ja minä hänen ladynsa- hande
Niitä lystikkäitä.
Kerran saunottuani kylän suntion kanssa, hän vihjaisi hienovaraisesti kirkon kellojen kaipaavan uudistusta...
mutta nakuilu omassa elämässäni ei ole nakuilua nakuilun vuoksi vaan nakuilua silloin kun se kuuluu asiaan.
Nakuilu nakuilun vuoksi on jokaisen oma asia niin kauan kuin voidaan nakuilla yksityisesti. Jossain mökillä naapureiden ollessa näköetäisyydellä se ei mielestäni ole sopivaa. Ehkä vaikka uimaan meno vielä käy mutta ei "epänormaali" nakuilu. Jos ei muuten, niin ainakin naapurin lasten takia.- hande
On kuitenkin mäystin. Se joka kaikille hiihtäjille sopii. Sillä sukskin käy...
- amerikkalaiset
ihmettelivät Conan O´Brian showta missä suomalaiset alastomat hurjan näköiset miehet juoksivat saunasta mereen.
On eri juttu on olla nudisti seurassa, mutta täällä aivan liikaa näytellään noita kalja mahoja y.m. Paremmalta näyttää kivat vaatteet päällä. - Arpinen
Kuin kotona ja mökillä saunasta käsin uidessa.
Kanssa ihmiset pelkää katsella mun isoa ja pitkää
leveää arpea navan alta rintalastan keskipaikkeille. - Heikunkeikku
...olla ilman vaatteita siinä mielessä, etten pahemmin roiku.
Mutta olen kaino :) En tosiaankaan tykkäisi noin muuten vaan pomppia alastomana. Edes mökillä.
Paljastaviin vaatteisiin voisin pukeutua, mielelläni, miehelleni.
En koskaan ole etelässäkään ollut yläosattomissa uimarannalla.
En häiriinny, jos muut alastomina tallustelevat, mutta multa se ei luonnistu.
Sänky ja valot ja kröhöm.. on eri asia. Ne kuuluu seinien sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774