Alastonna oleminen

hande

Vaimoni kanssa mökillä olimme usein ilman vaatteita.
Se oli meistä kivaa, eikä se otaksuakseni muita häirinnyt.
Pelkäätkö/vieraksutko nakuilua, vaikka ne kaikki riippuvatkin?
Näin miehenä?

13

891

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herranen aika

sulla riittää noita tuollaisia juttuja :)

• hande

Otaksuisin. Tietenkin lukija päättää kummasta...

• taas makoisat
        hande kirjoitti:

Otaksuisin. Tietenkin lukija päättää kummasta...

naurut täällä aikaiseksi :)
        Vastaan samalla, kyllä minä voin olla täällä kotona nakuna kun aivan issekseni oleilen, vähän hankalaa mennä vaatteet päällä suihkuun.
        Ei tällä iällä kyllä enää nakurannoille lähdetä.

• ujonain

kaikki muutkin ovat alasti ja saan pitää ratsupiiskaa turvanani niin ehkä.

• sirpaliina

Moi vaan mitäs tuota häpeää jos omansa kanssa on alasti, eikös se ole luonnollista emmehän synnykkään vaatteet päällä ja jokainen muuttuu iän myötä meidän on vain hyväksyttävä ne kehossa tapahtuvat muutokset, toiset sen tekee ja toiset ei. Kun katsoo peiliin ja hyväksyy itse itsensä niin eiköhän se riitä; ongelma on toisten ihmisten katseissa ja hyväksymisessä.

• Ben_Sjatkel

alastonta naista niin mikäs siinä? Kävelen täällä kotonakin usein nakuna ja Alice, Linda ja tuo Grannfrun kanssa. Eikä ketään peloita. eikä peloitella. Niin tietysti, alastonta miestäkään ei saa pelätä joten siitä vain. Ja kesäsisin kun luonnon viheriys peittää ja piiloittaa meidät täällä niin ulkonakin voi kulkea nakuna. Silleenhän me kaikki olemme syntyneet, eikös niin?

bngt

• tietenkään omaa miestäni enää häpeile.. mitä siitä... kovin on elämä meitä molempia kohdellut. Siitä en kyllä pidä että vaatteet nakataan mäelle vieraiden läsnäollessa.
      Miten niin kaikki riippuu...kauneus on katsojan silmissä. Minun komea urooni ja minä hänen ladynsa

• hande

Niitä lystikkäitä.
        Kerran saunottuani kylän suntion kanssa, hän vihjaisi hienovaraisesti kirkon kellojen kaipaavan uudistusta...

• mutta nakuilu omassa elämässäni ei ole nakuilua nakuilun vuoksi vaan nakuilua silloin kun se kuuluu asiaan.
      Nakuilu nakuilun vuoksi on jokaisen oma asia niin kauan kuin voidaan nakuilla yksityisesti. Jossain mökillä naapureiden ollessa näköetäisyydellä se ei mielestäni ole sopivaa. Ehkä vaikka uimaan meno vielä käy mutta ei "epänormaali" nakuilu. Jos ei muuten, niin ainakin naapurin lasten takia.

• hande

On kuitenkin mäystin. Se joka kaikille hiihtäjille sopii. Sillä sukskin käy...

• amerikkalaiset

ihmettelivät Conan O´Brian showta missä suomalaiset alastomat hurjan näköiset miehet juoksivat saunasta mereen.
      On eri juttu on olla nudisti seurassa, mutta täällä aivan liikaa näytellään noita kalja mahoja y.m. Paremmalta näyttää kivat vaatteet päällä.

• Arpinen

Kuin kotona ja mökillä saunasta käsin uidessa.
      Kanssa ihmiset pelkää katsella mun isoa ja pitkää
      leveää arpea navan alta rintalastan keskipaikkeille.

• Heikunkeikku

...olla ilman vaatteita siinä mielessä, etten pahemmin roiku.
      Mutta olen kaino :) En tosiaankaan tykkäisi noin muuten vaan pomppia alastomana. Edes mökillä.
      Paljastaviin vaatteisiin voisin pukeutua, mielelläni, miehelleni.
      En koskaan ole etelässäkään ollut yläosattomissa uimarannalla.
      En häiriinny, jos muut alastomina tallustelevat, mutta multa se ei luonnistu.
      Sänky ja valot ja kröhöm.. on eri asia. Ne kuuluu seinien sisään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1441
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      136
      1047
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      974
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      864
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      832
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe