Alastonna oleminen

hande

Vaimoni kanssa mökillä olimme usein ilman vaatteita.
Se oli meistä kivaa, eikä se otaksuakseni muita häirinnyt.
Pelkäätkö/vieraksutko nakuilua, vaikka ne kaikki riippuvatkin?
Näin miehenä?

13

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herranen aika

      sulla riittää noita tuollaisia juttuja :)

      • hande

        Otaksuisin. Tietenkin lukija päättää kummasta...


      • taas makoisat
        hande kirjoitti:

        Otaksuisin. Tietenkin lukija päättää kummasta...

        naurut täällä aikaiseksi :)
        Vastaan samalla, kyllä minä voin olla täällä kotona nakuna kun aivan issekseni oleilen, vähän hankalaa mennä vaatteet päällä suihkuun.
        Ei tällä iällä kyllä enää nakurannoille lähdetä.


    • ujonain

      kaikki muutkin ovat alasti ja saan pitää ratsupiiskaa turvanani niin ehkä.

    • sirpaliina

      Moi vaan mitäs tuota häpeää jos omansa kanssa on alasti, eikös se ole luonnollista emmehän synnykkään vaatteet päällä ja jokainen muuttuu iän myötä meidän on vain hyväksyttävä ne kehossa tapahtuvat muutokset, toiset sen tekee ja toiset ei. Kun katsoo peiliin ja hyväksyy itse itsensä niin eiköhän se riitä; ongelma on toisten ihmisten katseissa ja hyväksymisessä.

    • Ben_Sjatkel

      alastonta naista niin mikäs siinä? Kävelen täällä kotonakin usein nakuna ja Alice, Linda ja tuo Grannfrun kanssa. Eikä ketään peloita. eikä peloitella. Niin tietysti, alastonta miestäkään ei saa pelätä joten siitä vain. Ja kesäsisin kun luonnon viheriys peittää ja piiloittaa meidät täällä niin ulkonakin voi kulkea nakuna. Silleenhän me kaikki olemme syntyneet, eikös niin?

      bngt

    • tietenkään omaa miestäni enää häpeile.. mitä siitä... kovin on elämä meitä molempia kohdellut. Siitä en kyllä pidä että vaatteet nakataan mäelle vieraiden läsnäollessa.
      Miten niin kaikki riippuu...kauneus on katsojan silmissä. Minun komea urooni ja minä hänen ladynsa

      • hande

        Niitä lystikkäitä.
        Kerran saunottuani kylän suntion kanssa, hän vihjaisi hienovaraisesti kirkon kellojen kaipaavan uudistusta...


    • mutta nakuilu omassa elämässäni ei ole nakuilua nakuilun vuoksi vaan nakuilua silloin kun se kuuluu asiaan.
      Nakuilu nakuilun vuoksi on jokaisen oma asia niin kauan kuin voidaan nakuilla yksityisesti. Jossain mökillä naapureiden ollessa näköetäisyydellä se ei mielestäni ole sopivaa. Ehkä vaikka uimaan meno vielä käy mutta ei "epänormaali" nakuilu. Jos ei muuten, niin ainakin naapurin lasten takia.

    • hande

      On kuitenkin mäystin. Se joka kaikille hiihtäjille sopii. Sillä sukskin käy...

    • amerikkalaiset

      ihmettelivät Conan O´Brian showta missä suomalaiset alastomat hurjan näköiset miehet juoksivat saunasta mereen.
      On eri juttu on olla nudisti seurassa, mutta täällä aivan liikaa näytellään noita kalja mahoja y.m. Paremmalta näyttää kivat vaatteet päällä.

    • Arpinen

      Kuin kotona ja mökillä saunasta käsin uidessa.
      Kanssa ihmiset pelkää katsella mun isoa ja pitkää
      leveää arpea navan alta rintalastan keskipaikkeille.

    • Heikunkeikku

      ...olla ilman vaatteita siinä mielessä, etten pahemmin roiku.
      Mutta olen kaino :) En tosiaankaan tykkäisi noin muuten vaan pomppia alastomana. Edes mökillä.
      Paljastaviin vaatteisiin voisin pukeutua, mielelläni, miehelleni.
      En koskaan ole etelässäkään ollut yläosattomissa uimarannalla.
      En häiriinny, jos muut alastomina tallustelevat, mutta multa se ei luonnistu.
      Sänky ja valot ja kröhöm.. on eri asia. Ne kuuluu seinien sisään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      329
      1042
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      720
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      47
      671
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe