Onko kenelläkään tallessa Jarin ja Katri-Helenan joulukonserttia?

Tyttönen -88

Moikka!
Viime jouluna tuli telkkarista tuollainen joulushow. Ottiko kukaan sitä nauhalle? Itseäni harmittaa hirveästi, kun en hoksannut katsoa sitä. Olisiko tätä mahdollista saada enää mistään? Tiedättekö yhtään.. Tämä olisi tärkeää :)

22

2528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä mistää saa.

Ja siitä tulikin mieleen, että vois oikeestaan ehdottaa, että tulis vaikka myyntiin MeStarat dvd. Ois aika hienoa saada molemmat showt itselle.

• best choice

olisi ollut vaikkapa Paula Koivuniemi , toivottavasti EI IKINÄ ENÄÄ ESIINNY SEN MUMMON KNSSA.Paula tai vaikkapa Laura olisivat ollet nuorekas vaihtoehto, ei kai sen tarvii äitihahmoa etsiä?

• tuosta aiheesta,
        best choice kirjoitti:

olisi ollut vaikkapa Paula Koivuniemi , toivottavasti EI IKINÄ ENÄÄ ESIINNY SEN MUMMON KNSSA.Paula tai vaikkapa Laura olisivat ollet nuorekas vaihtoehto, ei kai sen tarvii äitihahmoa etsiä?

jos katsot sen tarpeelliseksi. Ja lue samalla uudelleen aloitus, huomaat varmaan (jos ajatuksella luet) että siinä kyseltiin MeStarojen joulukonsertti taltiointia. Ja sun kommenttis tähän aloitukseen meni (nätisti sanottuna) hieman vierestä.

En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta toivon, että jatkoon tulis tähän aloitukseen liittyviä kommentteja. Sillä asia kiinnostaa myös minua.

• Äitihahmo
        best choice kirjoitti:

Toivottavasti ei esiinny ikinä kummankaan kanssa!Mummoikänen se Paulakin on!

• vendlatar
        Äitihahmo kirjoitti:

Toivottavasti ei esiinny ikinä kummankaan kanssa!Mummoikänen se Paulakin on!

missään nimessä enää sen mummon seuraan eikkäs kenenkään muunkaan mummoikäisen kanssa. Se konserttimainosjulistekin oli niin huvittava jaria oli photoshopattu ja kutri-helunaa niin sairaasti ettei tunnistanut. Kyllä siinä ohjelmassakin väkisin tuli nolo olo, kun kattoi niitä yhdessä saunan lauteilla...meni paha maku..

• Tyttönen -88

Mihin tuota asiaa voisi ehdottaa?

• Liljalle.
        Tyttönen -88 kirjoitti:

Mihin tuota asiaa voisi ehdottaa?

Sen kautta viestit vissiin parhaiten menee...

• Tyttönen -88
        Liljalle. kirjoitti:

Sen kautta viestit vissiin parhaiten menee...

En ole ennen lähettänyt mitään pyyntöä sinne päin.. Eli kenelle Liljalle, ja mitä kautta? laittakaa te muutkin pyyntöjä, jos ne vaikka paremmin ottais asian tosissaan, ku usemmat pyytäis? :)

Tiedättekö muuten mitään muuta taltiointia kuin se kuninkaan vuodet, vai mikä sen nimi oli? Tai oletteko itse taltioinu jotai tv:stä tulleita siltsu juttuja?

käytiin just viikko sitten keikalla, voi vitsi kun oli hyvä!!

• Jarin omilta sivuilta
        Tyttönen -88 kirjoitti:

En ole ennen lähettänyt mitään pyyntöä sinne päin.. Eli kenelle Liljalle, ja mitä kautta? laittakaa te muutkin pyyntöjä, jos ne vaikka paremmin ottais asian tosissaan, ku usemmat pyytäis? :)

Tiedättekö muuten mitään muuta taltiointia kuin se kuninkaan vuodet, vai mikä sen nimi oli? Tai oletteko itse taltioinu jotai tv:stä tulleita siltsu juttuja?

yhteydet. Sieltä löytyy Lilja Kainulaisen puh. numero. Luulen, että hän osaisi vastata kysymykseesi parhaiten.

Mutta pahoin pelkään että tuskin tulet sitä jouluksi saamaan, ellei sitten konserttia näytetä tv:stä. Mutta se MeStarat dvd ois huippu hieno!

• Käytkö paljonkin
        Tyttönen -88 kirjoitti:

Sillanpään keikoilla?

• Tyttönen -88
        Käytkö paljonkin kirjoitti:

Sillanpään keikoilla?

mikkelin suunnalla oltiin äidin kanssa keikalla. ollaan kuunneltu sillanpäätä niin pitkään kun se mies on laulanu, mutta tämä oli vasta toinen kerta kun keikalle päästiin.

kiitos vinkistä, täytyy kai ottaa yhteyksiä liljaan sitten.. eikä se haittais vaikkei sitä ihan jouluks sais sitä taltiointia, kunhan vaan sais! :)

• Joulukonsertti

Voisit lähettää toiveesi tv2:seen sieltähän ne konsertit aina tulee estradilla ohjelmassa, niin saat toiveesi varmemmin perille. Mulla on kyllä konsertti nauhalla jos ei muuten onnista.

• Tyttönen -88

Heiijh!! Miten sulla on nauhalla se? Olisiko sitä mahdollista kopsata mulle jotenkin, lähettää mulle tai jotain? Oi että oisit kultaa!!

• Nauhalla on
        Tyttönen -88 kirjoitti:

Heiijh!! Miten sulla on nauhalla se? Olisiko sitä mahdollista kopsata mulle jotenkin, lähettää mulle tai jotain? Oi että oisit kultaa!!

ja voisin kopsata. Mukavaa vain jos voin auttaa. Olen nyt lähdössä matkalle ja palaan ensi viikolla joten ilmoittelen sitten niin sovitaan tarkemmin.

• Tyttönen -88
        Nauhalla on kirjoitti:

ja voisin kopsata. Mukavaa vain jos voin auttaa. Olen nyt lähdössä matkalle ja palaan ensi viikolla joten ilmoittelen sitten niin sovitaan tarkemmin.

saatko sen ihan dvd:lle? onko sulla muita jarin juttuja nauhalla? arvaapa vaan miten on kivaa yllättää äiti, se on himoinnu sitä taltiointia jo tosi pitkään! kiitos ihan hirmuisen paljon!!! :)

• Tyttönen -88
        Nauhalla on kirjoitti:

Hei, nyt on iloisia uutisia. Laitoin sinne tv2:lle viestiä ja he ilmoittivat, että me starat esitetään tv2:lla jouluattona klo 18.50. Siitä mekin saadaan sitten taltioitua se! Kiitos sinulle, joka olit valmis auttamaan!! Vielä kun saatais se idea perille, että ne tekis sen dvdn siitä.. tai ylipäätään minkä tahansa dvdn jarista! onko teillä muilla mitään muita taltiointeja jarista?

ja oletteko muuten huomanneet, jarin onnenetsijä levyssä, ainakin joissain painoksissa.. kun levy on soinut loppuun, kun odottaa noin 5 min niin sieltä tulee vielä extra laulu, mitä ei ole takakanteenkaan merkattu.. siellä onni lymyilee..

• Kävin itsekkin
        Tyttönen -88 kirjoitti:

Hei, nyt on iloisia uutisia. Laitoin sinne tv2:lle viestiä ja he ilmoittivat, että me starat esitetään tv2:lla jouluattona klo 18.50. Siitä mekin saadaan sitten taltioitua se! Kiitos sinulle, joka olit valmis auttamaan!! Vielä kun saatais se idea perille, että ne tekis sen dvdn siitä.. tai ylipäätään minkä tahansa dvdn jarista! onko teillä muilla mitään muita taltiointeja jarista?

ja oletteko muuten huomanneet, jarin onnenetsijä levyssä, ainakin joissain painoksissa.. kun levy on soinut loppuun, kun odottaa noin 5 min niin sieltä tulee vielä extra laulu, mitä ei ole takakanteenkaan merkattu.. siellä onni lymyilee..

sitä toivomassa pari kuukautta sitten :-D Oliko tietoa onko se konsertti jouluversio vaikko se ensimmäinen? Voi että on ihanaa!

• Tyttönen -88
        Kävin itsekkin kirjoitti:

sitä toivomassa pari kuukautta sitten :-D Oliko tietoa onko se konsertti jouluversio vaikko se ensimmäinen? Voi että on ihanaa!

Käsitin että ihan joulukonsertti :)

• Jarin latino
        Tyttönen -88 kirjoitti:

Käsitin että ihan joulukonsertti :)

konsertti nauhoitetaan myös ja tulee telkusta keväällä!

• Tyttönen -88
        Jarin latino kirjoitti:

konsertti nauhoitetaan myös ja tulee telkusta keväällä!

Ai tuleeko? Milloinkohan? Joskus keväällä? Vautsi! :)

• Tyttönen -88
        Tyttönen -88 kirjoitti:

Ai tuleeko? Milloinkohan? Joskus keväällä? Vautsi! :)

Olenpa nyt huolimaton, viestissäsi nimenomaan luki että keväällä.. Olin viime yön töissä niin on vähän pallo hukassa :D

Sitä lähinnä tarkoitin, että toivottavasti hoksaa sitten katsoa ja itse taltioida sen konsertin sitten kun se tv:stä tulee.. toivottavasti he kirjoittaisivat jarin nettisivuille vielä muistutusta asiasta, että muistetaan katsoa!!

Tässähän olis ihan upea mahdollisuus tehdä uusi dvd.. varmasti menisi kaupaksi!!

• tulee tv:ssä
        Tyttönen -88 kirjoitti:

Olenpa nyt huolimaton, viestissäsi nimenomaan luki että keväällä.. Olin viime yön töissä niin on vähän pallo hukassa :D

Sitä lähinnä tarkoitin, että toivottavasti hoksaa sitten katsoa ja itse taltioida sen konsertin sitten kun se tv:stä tulee.. toivottavasti he kirjoittaisivat jarin nettisivuille vielä muistutusta asiasta, että muistetaan katsoa!!

Tässähän olis ihan upea mahdollisuus tehdä uusi dvd.. varmasti menisi kaupaksi!!

Kyllä varmasti tulee Jarin sivuille kun nyt jo pyörivät ajan tasalla sivut. Taitaa olla uusi sivujen hoitaja kun päivittyy sivut nopeasti.Luultavasti tulee huhti tai toukokuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      323
      7678
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1866
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1402
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1261
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      58
      1196
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1029
    Aihe