Onko siellä vielä hometta? Kertokaa asiasta tietävät!
Kiviniityn Päiväkoti
17
2091
Vastaukset
- hometusta
just tehty hometus remontti.
- kaikesta
homeesta on homehörhöjen päässä. Sieltä sitä ei saa pois kallonkutistajatkaan ja sieltä se turmelee kaikki rakennukset, kun hörhöt niin haluaa.
- ole kuvittelua
Noin ajattelin minäkin niin kauan kun itse sain kokea sen homehurman!
Ensin sairastellaan pitkään ja tutkitaan löytyy mädät seinät. Sitten laitetaan väliaikaismajoitukseen missä sairastelu jatkuu. Myös se mätä tutkittaessa. Nyt olen toisessa työpisteessä ja olen ollut terve sen jälkeen. Astmapiiput on jätetty kaappiin, pääkivut pois, ääni tallella jne. Ei ole leikin asia oikeasti. - kaikesta
ole kuvittelua kirjoitti:
Noin ajattelin minäkin niin kauan kun itse sain kokea sen homehurman!
Ensin sairastellaan pitkään ja tutkitaan löytyy mädät seinät. Sitten laitetaan väliaikaismajoitukseen missä sairastelu jatkuu. Myös se mätä tutkittaessa. Nyt olen toisessa työpisteessä ja olen ollut terve sen jälkeen. Astmapiiput on jätetty kaappiin, pääkivut pois, ääni tallella jne. Ei ole leikin asia oikeasti.homeesta on kuvittelua. Nykyään on ns. hometta sielläkin missä sitä ei koskaan löydy vaikka koko läävä purettais pois. Todelliset homepaikat on ihan erikseen ja niitä on se 5%.
Ja miksi samat säännöt ei koske kaikkia? Miksi ei jokaisella maatalous- tai rakennustyöläisellä ole oikeus yhtä homeettomaan ilmaan, kuin vaikka opettajilla? Tasa-arvo hoi! - on nykyään
kaikesta kirjoitti:
homeesta on kuvittelua. Nykyään on ns. hometta sielläkin missä sitä ei koskaan löydy vaikka koko läävä purettais pois. Todelliset homepaikat on ihan erikseen ja niitä on se 5%.
Ja miksi samat säännöt ei koske kaikkia? Miksi ei jokaisella maatalous- tai rakennustyöläisellä ole oikeus yhtä homeettomaan ilmaan, kuin vaikka opettajilla? Tasa-arvo hoi!tarvittavat suojat päällään kun tekevät töitä.Opettajat,oppilaat,päiväkodin lapset ja henkilökunta ym. ei voi kulkea alvariinsa turpasuoja naamallaan.Se olis jo näky.
- paikassa, jossa
on nykyään kirjoitti:
tarvittavat suojat päällään kun tekevät töitä.Opettajat,oppilaat,päiväkodin lapset ja henkilökunta ym. ei voi kulkea alvariinsa turpasuoja naamallaan.Se olis jo näky.
rakennustyöläisellä on suojat, nämä homehörhöt kuolis alle kymmenessä sekunnissa. Nehän on kuolemaisillaan jo lähes steriilissäkin paikassa. Tasa-arvo hoi!
Hometaudissa on kyse liian turvallisista työsuhteista. Yleensä nämä on töissä julkisella sektorilla, jossa on varaa laittaa työnantaja vaikeuksiin tyhjästäkin. Yksityisellä noita vinkujia ei kauaa katella. Toivotaan, että kokoomus saa yksityistettyä kaikki tarhat ja sairaalat ja muut. Siitä se tulee kuntoon tuokin juttu. - vakuutusta tehty
paikassa, jossa kirjoitti:
rakennustyöläisellä on suojat, nämä homehörhöt kuolis alle kymmenessä sekunnissa. Nehän on kuolemaisillaan jo lähes steriilissäkin paikassa. Tasa-arvo hoi!
Hometaudissa on kyse liian turvallisista työsuhteista. Yleensä nämä on töissä julkisella sektorilla, jossa on varaa laittaa työnantaja vaikeuksiin tyhjästäkin. Yksityisellä noita vinkujia ei kauaa katella. Toivotaan, että kokoomus saa yksityistettyä kaikki tarhat ja sairaalat ja muut. Siitä se tulee kuntoon tuokin juttu.Asiaa kirjoitit.Suurinosa valittajista on opettajia ja muita kunnalisalan työntekijöitä.Yksityisellä puolella näillä valittajilla ei ole mitään mahdollisuuksia työntekoon.Eikä näitä kukaan palkkaisi.Ylipainoiset, kärtyiset vanhatpiiat ja ponttoonimalliset naisopettajat,nämä just on näitä.
- Nörmaalipainoinen
vakuutusta tehty kirjoitti:
Asiaa kirjoitit.Suurinosa valittajista on opettajia ja muita kunnalisalan työntekijöitä.Yksityisellä puolella näillä valittajilla ei ole mitään mahdollisuuksia työntekoon.Eikä näitä kukaan palkkaisi.Ylipainoiset, kärtyiset vanhatpiiat ja ponttoonimalliset naisopettajat,nämä just on näitä.
Toi on tosi. Kaikki homeesta valittajat jota tunnen on samanlaisia läskejä tai muuten lässähtäneitä nyhveröitä. Säälittäviä lullukoita, joita luonnonvalinta ei nyky-yhteiskunnassa pääse karsimaan pois. Harvemmin ne näkyy olevan itsensä kunnossapitäneitä työihmisiä.
- nörmaalipainoinen
Nörmaalipainoinen kirjoitti:
Toi on tosi. Kaikki homeesta valittajat jota tunnen on samanlaisia läskejä tai muuten lässähtäneitä nyhveröitä. Säälittäviä lullukoita, joita luonnonvalinta ei nyky-yhteiskunnassa pääse karsimaan pois. Harvemmin ne näkyy olevan itsensä kunnossapitäneitä työihmisiä.
Saanen epäillä?
- opettajien yms
vakuutusta tehty kirjoitti:
Asiaa kirjoitit.Suurinosa valittajista on opettajia ja muita kunnalisalan työntekijöitä.Yksityisellä puolella näillä valittajilla ei ole mitään mahdollisuuksia työntekoon.Eikä näitä kukaan palkkaisi.Ylipainoiset, kärtyiset vanhatpiiat ja ponttoonimalliset naisopettajat,nämä just on näitä.
kanssa eikä he todellakaan ole ylipainoisia.Muutama ehkä jossain peräkylällä.Ja miten ylipainoisuus yleensä liittyy tähän homeongelmaan?
- mutta tarkkaileppa
opettajien yms kirjoitti:
kanssa eikä he todellakaan ole ylipainoisia.Muutama ehkä jossain peräkylällä.Ja miten ylipainoisuus yleensä liittyy tähän homeongelmaan?
homevalittajia. Yhtään sporttista reipasta ihmistä et niistä löydä. Useimmat on semmosia pahasti poispilattuja löpsäkkeitä. Niillä on muutenkin mielestään kaikki pielessä vaikka nauttivat eläkepaikan turvattuja etuja. Periksiantaneita marisijoita.
- katsokaa peiliin
opettajien yms kirjoitti:
Kokkola on pullollaan ylipainoisia ja kärtyisiä opettajia.
- Johan pomppas!
mutta tarkkaileppa kirjoitti:
homevalittajia. Yhtään sporttista reipasta ihmistä et niistä löydä. Useimmat on semmosia pahasti poispilattuja löpsäkkeitä. Niillä on muutenkin mielestään kaikki pielessä vaikka nauttivat eläkepaikan turvattuja etuja. Periksiantaneita marisijoita.
Kaikki joita tunnen niin ovat aktiivisia harrastajia, naimisissa ja mukavia! Ainut mikä niitä jarruttaa on jatkuva sairastelu tai siis eivät he enää sairasta kun on puhdas ilma töissä, mutta silloin. Siinä kärsi myös lapset. Nekin ilmeisesti sinun mielestäsi poispilattuja löpsäkkeitä? Voi hyvää päivää.
- muutama?
katsokaa peiliin kirjoitti:
Kokkola on pullollaan ylipainoisia ja kärtyisiä opettajia.
Tiedän kaksi tapausta mutta hekin kyllä harrastavat, ovat naimisissa jne. Mikä ihme teitä vaivaa? Lisään vielä että se oireilu ei rajoitu näihin 'ylipainoisiin vanhoihinpiikoihin' vaan siinä kärsivät myös ne lapset,koululaiset,potilaat.
Miksi olette niin katkeria?Onko teitä kohdeltu väärin ja nyt puratte huonon olonne näin?
- urjana
Ainakin ne syö homejuustoa leivän päällä.
- mies75
Perustakaa oma ketju, tässä ketjussa keskustelua siitä onko Kiviniityn päiväkodissa hometta. Itse olen siinä uskossa että homeremontti juuri tehty.
- Laiha --Liisa
mies75 kirjoitti:
Perustakaa oma ketju, tässä ketjussa keskustelua siitä onko Kiviniityn päiväkodissa hometta. Itse olen siinä uskossa että homeremontti juuri tehty.
Jos ne lihavat vain kuvittelevat kaiken?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255