Kiviniityn Päiväkoti

jakojtioahoihvj

Onko siellä vielä hometta? Kertokaa asiasta tietävät!

17

2091

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hometusta

just tehty hometus remontti.

• kaikesta

homeesta on homehörhöjen päässä. Sieltä sitä ei saa pois kallonkutistajatkaan ja sieltä se turmelee kaikki rakennukset, kun hörhöt niin haluaa.

• ole kuvittelua

Noin ajattelin minäkin niin kauan kun itse sain kokea sen homehurman!
        Ensin sairastellaan pitkään ja tutkitaan löytyy mädät seinät. Sitten laitetaan väliaikaismajoitukseen missä sairastelu jatkuu. Myös se mätä tutkittaessa. Nyt olen toisessa työpisteessä ja olen ollut terve sen jälkeen. Astmapiiput on jätetty kaappiin, pääkivut pois, ääni tallella jne. Ei ole leikin asia oikeasti.

• kaikesta
        ole kuvittelua kirjoitti:

Noin ajattelin minäkin niin kauan kun itse sain kokea sen homehurman!
        Ensin sairastellaan pitkään ja tutkitaan löytyy mädät seinät. Sitten laitetaan väliaikaismajoitukseen missä sairastelu jatkuu. Myös se mätä tutkittaessa. Nyt olen toisessa työpisteessä ja olen ollut terve sen jälkeen. Astmapiiput on jätetty kaappiin, pääkivut pois, ääni tallella jne. Ei ole leikin asia oikeasti.

homeesta on kuvittelua. Nykyään on ns. hometta sielläkin missä sitä ei koskaan löydy vaikka koko läävä purettais pois. Todelliset homepaikat on ihan erikseen ja niitä on se 5%.
        Ja miksi samat säännöt ei koske kaikkia? Miksi ei jokaisella maatalous- tai rakennustyöläisellä ole oikeus yhtä homeettomaan ilmaan, kuin vaikka opettajilla? Tasa-arvo hoi!

• on nykyään
        kaikesta kirjoitti:

homeesta on kuvittelua. Nykyään on ns. hometta sielläkin missä sitä ei koskaan löydy vaikka koko läävä purettais pois. Todelliset homepaikat on ihan erikseen ja niitä on se 5%.
        Ja miksi samat säännöt ei koske kaikkia? Miksi ei jokaisella maatalous- tai rakennustyöläisellä ole oikeus yhtä homeettomaan ilmaan, kuin vaikka opettajilla? Tasa-arvo hoi!

tarvittavat suojat päällään kun tekevät töitä.Opettajat,oppilaat,päiväkodin lapset ja henkilökunta ym. ei voi kulkea alvariinsa turpasuoja naamallaan.Se olis jo näky.

• paikassa, jossa
        on nykyään kirjoitti:

tarvittavat suojat päällään kun tekevät töitä.Opettajat,oppilaat,päiväkodin lapset ja henkilökunta ym. ei voi kulkea alvariinsa turpasuoja naamallaan.Se olis jo näky.

rakennustyöläisellä on suojat, nämä homehörhöt kuolis alle kymmenessä sekunnissa. Nehän on kuolemaisillaan jo lähes steriilissäkin paikassa. Tasa-arvo hoi!
        Hometaudissa on kyse liian turvallisista työsuhteista. Yleensä nämä on töissä julkisella sektorilla, jossa on varaa laittaa työnantaja vaikeuksiin tyhjästäkin. Yksityisellä noita vinkujia ei kauaa katella. Toivotaan, että kokoomus saa yksityistettyä kaikki tarhat ja sairaalat ja muut. Siitä se tulee kuntoon tuokin juttu.

• vakuutusta tehty
        paikassa, jossa kirjoitti:

rakennustyöläisellä on suojat, nämä homehörhöt kuolis alle kymmenessä sekunnissa. Nehän on kuolemaisillaan jo lähes steriilissäkin paikassa. Tasa-arvo hoi!
        Hometaudissa on kyse liian turvallisista työsuhteista. Yleensä nämä on töissä julkisella sektorilla, jossa on varaa laittaa työnantaja vaikeuksiin tyhjästäkin. Yksityisellä noita vinkujia ei kauaa katella. Toivotaan, että kokoomus saa yksityistettyä kaikki tarhat ja sairaalat ja muut. Siitä se tulee kuntoon tuokin juttu.

Asiaa kirjoitit.Suurinosa valittajista on opettajia ja muita kunnalisalan työntekijöitä.Yksityisellä puolella näillä valittajilla ei ole mitään mahdollisuuksia työntekoon.Eikä näitä kukaan palkkaisi.Ylipainoiset, kärtyiset vanhatpiiat ja ponttoonimalliset naisopettajat,nämä just on näitä.

• Nörmaalipainoinen
        vakuutusta tehty kirjoitti:

Asiaa kirjoitit.Suurinosa valittajista on opettajia ja muita kunnalisalan työntekijöitä.Yksityisellä puolella näillä valittajilla ei ole mitään mahdollisuuksia työntekoon.Eikä näitä kukaan palkkaisi.Ylipainoiset, kärtyiset vanhatpiiat ja ponttoonimalliset naisopettajat,nämä just on näitä.

Toi on tosi. Kaikki homeesta valittajat jota tunnen on samanlaisia läskejä tai muuten lässähtäneitä nyhveröitä. Säälittäviä lullukoita, joita luonnonvalinta ei nyky-yhteiskunnassa pääse karsimaan pois. Harvemmin ne näkyy olevan itsensä kunnossapitäneitä työihmisiä.

• nörmaalipainoinen
        Nörmaalipainoinen kirjoitti:

Toi on tosi. Kaikki homeesta valittajat jota tunnen on samanlaisia läskejä tai muuten lässähtäneitä nyhveröitä. Säälittäviä lullukoita, joita luonnonvalinta ei nyky-yhteiskunnassa pääse karsimaan pois. Harvemmin ne näkyy olevan itsensä kunnossapitäneitä työihmisiä.

Saanen epäillä?

• opettajien yms
        vakuutusta tehty kirjoitti:

kanssa eikä he todellakaan ole ylipainoisia.Muutama ehkä jossain peräkylällä.Ja miten ylipainoisuus yleensä liittyy tähän homeongelmaan?

• mutta tarkkaileppa
        opettajien yms kirjoitti:

kanssa eikä he todellakaan ole ylipainoisia.Muutama ehkä jossain peräkylällä.Ja miten ylipainoisuus yleensä liittyy tähän homeongelmaan?

homevalittajia. Yhtään sporttista reipasta ihmistä et niistä löydä. Useimmat on semmosia pahasti poispilattuja löpsäkkeitä. Niillä on muutenkin mielestään kaikki pielessä vaikka nauttivat eläkepaikan turvattuja etuja. Periksiantaneita marisijoita.

• katsokaa peiliin
        opettajien yms kirjoitti:

Kokkola on pullollaan ylipainoisia ja kärtyisiä opettajia.

• Johan pomppas!
        mutta tarkkaileppa kirjoitti:

homevalittajia. Yhtään sporttista reipasta ihmistä et niistä löydä. Useimmat on semmosia pahasti poispilattuja löpsäkkeitä. Niillä on muutenkin mielestään kaikki pielessä vaikka nauttivat eläkepaikan turvattuja etuja. Periksiantaneita marisijoita.

Kaikki joita tunnen niin ovat aktiivisia harrastajia, naimisissa ja mukavia! Ainut mikä niitä jarruttaa on jatkuva sairastelu tai siis eivät he enää sairasta kun on puhdas ilma töissä, mutta silloin. Siinä kärsi myös lapset. Nekin ilmeisesti sinun mielestäsi poispilattuja löpsäkkeitä? Voi hyvää päivää.

• muutama?
        katsokaa peiliin kirjoitti:

Kokkola on pullollaan ylipainoisia ja kärtyisiä opettajia.

Tiedän kaksi tapausta mutta hekin kyllä harrastavat, ovat naimisissa jne. Mikä ihme teitä vaivaa? Lisään vielä että se oireilu ei rajoitu näihin 'ylipainoisiin vanhoihinpiikoihin' vaan siinä kärsivät myös ne lapset,koululaiset,potilaat.
        Miksi olette niin katkeria?Onko teitä kohdeltu väärin ja nyt puratte huonon olonne näin?

• urjana

Ainakin ne syö homejuustoa leivän päällä.

• mies75

Perustakaa oma ketju, tässä ketjussa keskustelua siitä onko Kiviniityn päiväkodissa hometta. Itse olen siinä uskossa että homeremontti juuri tehty.

• Laiha --Liisa
        mies75 kirjoitti:

Perustakaa oma ketju, tässä ketjussa keskustelua siitä onko Kiviniityn päiväkodissa hometta. Itse olen siinä uskossa että homeremontti juuri tehty.

Jos ne lihavat vain kuvittelevat kaiken?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe