uudessa Kouvolassa? On mielenkiintoista nähdä, kun kaupunginhallituksen puheenjohtajaksi ilmeisesti valitaan kabinettipolitiikan taitaja Juhani Pousi, miten keskeisiä asioita valmistellaan ja päätetään uudessa Kouvolassa. Onko kunnallinen päätöksenteko kahden tai kolmen miehen hartijoiden levyistä politiikkaa vai otetaanko siihen mukaan laajemmat poliittiset piirit? Ihanteena olisi, että päätöksenteko olisi poliittisesti ja alueellisesti mahdollisimman laajaa.
Jatkuuko
4
607
Vastaukset
- tietysti
nyt kabinetissä vaan ne liittyvien kuntien parhaat omaan pussiin pelaajat.menee aikaa ennenkuin nuo saavat edes puhevälit aikaseksi.
- olla jo
69 vuotinen äijänkäännä, onkohan? Miksi ihmeessä noin vanhat äijät saa istua kaupungin johdossa?
Prkle, pankaas nyt nuoret ja terveet miehet tai naiset sinne johtoportaaseen. - ^näkijä^
Juhani Pousin varajäsenenä toimii kirkkoherra Keijo Gärdström. Pyysikö siis Pousi Gärdströmin messiin?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001562&posting=22000000038304522- ^näkijä^
"Kuntien kanssa asioiva kiinteistösijoitusjohtaja Erkki O. Auranen on tuomittu kymmenkunta vuotta sitten Helsingin hovioikeudessa yhdeksästä petoksesta.
- Haluan valoittaa toimintaani Nova-konsernissa. Olen myynyt viime vuosina ulkomaisille sijoittajille miljoonilla euroilla kotimaisia kiinteistöjä. Näin olen luonut Suomeen työpaikkoja. Menneisyyden rikosten kaivelu on täysin epärelevanttia, puolustautuu illalla tavoitettu Erkki O. Auranen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823