uudessa Kouvolassa? On mielenkiintoista nähdä, kun kaupunginhallituksen puheenjohtajaksi ilmeisesti valitaan kabinettipolitiikan taitaja Juhani Pousi, miten keskeisiä asioita valmistellaan ja päätetään uudessa Kouvolassa. Onko kunnallinen päätöksenteko kahden tai kolmen miehen hartijoiden levyistä politiikkaa vai otetaanko siihen mukaan laajemmat poliittiset piirit? Ihanteena olisi, että päätöksenteko olisi poliittisesti ja alueellisesti mahdollisimman laajaa.
Jatkuuko
4
609
Vastaukset
- tietysti
nyt kabinetissä vaan ne liittyvien kuntien parhaat omaan pussiin pelaajat.menee aikaa ennenkuin nuo saavat edes puhevälit aikaseksi.
- olla jo
69 vuotinen äijänkäännä, onkohan? Miksi ihmeessä noin vanhat äijät saa istua kaupungin johdossa?
Prkle, pankaas nyt nuoret ja terveet miehet tai naiset sinne johtoportaaseen. - ^näkijä^
Juhani Pousin varajäsenenä toimii kirkkoherra Keijo Gärdström. Pyysikö siis Pousi Gärdströmin messiin?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001562&posting=22000000038304522- ^näkijä^
"Kuntien kanssa asioiva kiinteistösijoitusjohtaja Erkki O. Auranen on tuomittu kymmenkunta vuotta sitten Helsingin hovioikeudessa yhdeksästä petoksesta.
- Haluan valoittaa toimintaani Nova-konsernissa. Olen myynyt viime vuosina ulkomaisille sijoittajille miljoonilla euroilla kotimaisia kiinteistöjä. Näin olen luonut Suomeen työpaikkoja. Menneisyyden rikosten kaivelu on täysin epärelevanttia, puolustautuu illalla tavoitettu Erkki O. Auranen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091