Nopeusmittari ei toimi. Missä vika?
Jokin anturi rikki tms?
Opel Vectra -96 1.8 Ecotech
2
802
Vastaukset
- ööööööööööööö
ei se rikki ole eihän ooppeli kulje koskaan minnekkään niin ei se voi näyttääkkään mitään koska ooppeli on paska auto
- olisko sama vika?
Onko ooppelissasi kierroslukumittari? pelaako muut mittarit esim bensa lämpö yms?.
Omassa opelissa ei pelannut kierrosluku eikä nopeusmittari, matka mittari ja muut toimi. Mittarissa on takana kelmu jostta johtimia, ja ilmeisesti joku johdin oli poikki. Kysyin autosähkö korjaamosta, arvioitu korjaus aika 2-3pv hintaa 250 työt.
Noh tilasin romiksesta koko mittariston ja vaihdoin itse, netistä löytämäni ohjeen perusteella. Ikinä en ole ennen moista tehnyt, mut ohjeet oli hyvät, joka ruuvistakin kuva. kiitti muutes tekijälle. meni 2tuntia, kun tumpelo olen, ammattilainen varmaan vaihtais alle tunnissa. mut hintaa kerty hulppeat 50 euroa töineen, jos ei tupakalle hintaa laske :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086