Miten sitä saisi taas elämästä kii, kun tuntuu että elän vain muiden mieliksi, en juurikaan tee mitään mikä itsestä tuntuisi hyvältä, onneton avioliitto eikä ole kavereita, ei mitään. Elämä on...
Elämästä kii
3
673
Vastaukset
- maija...
Kun ei tiedä millä tavalla onneton avioliitto. Avioliitossa ei ole pakko olla. Itselläni tunteet eivät juuri heittele. Silti voi sanoa, että tunteet saattavat johtaa uuteen suhteeseen.Tärkeintä on oman ja toisten hyvinvoinnin kannalta toimia siten, että osoittaa todellista ihmisrakkautta.
Mutta loppuen lopuksi onni asuu meissä sisällä. Se on piilossa, mutta se voi tulla esiin. Uskon, että henkisellä polulla voi löytää toinen toistaan ihanampia etappeja. Lopulta valaistua, mutta se on vasta viimeinen päämäärä. Joka päivä voi ainakin vähän päästä eroon jostain ajattelusta, joka on kuin kahle elämässä. Onni ei vaadi korkeakoulututkintoja. Vaan viisautta, joka voi löytyä monella muulla tavalla. Tässä on yksi sivusto. Jäsenenä voit myös kysyä. http://www.consciousone.com/ , kirjautuminen on ilmaista, etsisin henkisyyttä oli mikä tahansa ongelma, koska sitä kautta vastaukset tulevat kaikkiin asioihin.
Vaikeisiin kysymyksiin yksinkertaiset selkeät sanat löytyvät esim. Amman julkaisuista.
Raamatusta voi myös löytää vastauksia. Se on kuitenkin hyvin vanha, vaikeaselkoinen ja monia vaiheita läpi käynyt kokoomateos. Uskovaisilta olen silti saanut henkistä tukea, vaikka olenkin salaa vähän kerettiläinen. Onni löytyy viisaista sanoista ja teoista, oikeista valinnoista ja hyvästä henkisestä olosta.- todella paljon
linkistä!!!!
- yksinäinen muttei yksin
onneton on omani avoliitto,ei kavereita,ei onnea,ei iloa.minäkin haluan alkaa elämään,mutta olen jumittunut tähän tilanteeseen,olisi ollut helpompaa lähteä ajat sitten...tiedän mitä kauemmin odotan sen vaikeampaa,huomaan pian että tässäkö se elämä meni,en tiedä odotanko jotain joka vie minut pois tästä,joka kertoo että sinua odottaa paljon parempi elämä tuolla,en tiedä,olen vain,päivästä toiseen,viikosta viikkoon.aika kuluu,elämä,ja en halua ette se on tälläistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839