Kaksoset nyt herätys!

Kaksoistypy60

Ihan näin uteliaisuudesta kysyn teiltä että mikä ihmeen horoskooppimerkki ihan oikeasti sopii meille?? Olen kokeillut mm. Jousimiestä, rapu, leijona, skorppari ja tuntuu et ei mikään niistä ymmärrä kaksoisnaista?? vai olenko ainoa?? Kauriit kuulemma monille kasosille sopii.? onko näin? :) kertokaahan nyt kaikki kaksoset. :)

26

4081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksosnen

Vesimies sopii enemmän kuin hyvin..muös kaksonen itse.Oinaskin menettelee.

• yks kaksonen

Hih, mä oon kokeillu vesimiestä, oinasta ja kaksosta, mutta ei mikään niistä oo jääny pysyväks, vaikka pitkiä suhteita kaikki. Härät jostain syystä kiinnostaa, mutta en saa niitä itselleni... Pelkääkö härät kaksosnaisia???

• kaksosnaikkonen
        yks kaksonen kirjoitti:

Hih, mä oon kokeillu vesimiestä, oinasta ja kaksosta, mutta ei mikään niistä oo jääny pysyväks, vaikka pitkiä suhteita kaikki. Härät jostain syystä kiinnostaa, mutta en saa niitä itselleni... Pelkääkö härät kaksosnaisia???

:)

• kaksosnainen

sopii hyvin,nyt seurustelen skorpparin kanssa hyvältä tumtuu
      Nousevamerkki ratkasee paljon

• Nainen minäkin

Mies sinulle, on mies josta oikeesti välität. Mitä vitun väliä millään horoskoopilla loppujen lopuksi on?

• kaksoistypy60
        Nainen minäkin kirjoitti:

Mies sinulle, on mies josta oikeesti välität. Mitä vitun väliä millään horoskoopilla loppujen lopuksi on?

Ei sillä olekkaan, mutta jos on edes vähän lukenut horoskooppeja tai astrologiaa niin se pitää paikkaansa yllättävän paljon. Kunhan nyt haen vaan sitä vinkkiä joka vosi sopia minun horoskoopilleni. Ei se tarkoita sitä et elän horoskooppi kirjojen perusteella :D mut kiitos kuitenkin. :)

• Vaikea KAksoskääkkä
        Nainen minäkin kirjoitti:

Ei tule mitään. Vesimies, Jousimies, Vaaka. No se hyvä et Vesimies on sydänystävä, Jousimies oli ensi rakkaus, Vaaka ei ole kallistunut mun puolelle. Kissan rakkautta saan ehdoitta, Jousimies on tämä kisuni, mutta ihmistä en enää jaksa. Härkä meinas tappaa mun, Kalat oli aviomies, Kaksoset ei tulis mieleenkään, Leijona turhantärkeä kukkoilija, paskanmarjat, pitäis kehittää uusi horoskooppimerkki,

• naimisissa jo puoli iäisyyttä

Hänen mielestään puhun liikaa - minun mielestäni hän sulkeutuu liikaa ja vetäytyy liian paljon omiin ajatuksiinsa ja tekee liian paljon töitä ja on liian vähän kotona. Nå, siihenkin tottuu vähitellen.
      Koen hänet turvallisena ja hänen mielestään minä annan sisältöä hänen elämälleen.

Olemme olleet uskottomia kumpikin "matkan varrella" Siihenkin tottuu. Minä etsin seuraa suhteen ulkopuolelta, koska tarvitsin jonkun,jonka kanssa voi puhua, joka osaa avautua ja kertoa ja kuunnella - olin älykkään seuran tarpeessa! Hän puolestaan käytteli hyväkseen halpoja tyttösiä kapakoissa lukuisten ulkomaan työmatkojensa ohella. Hän on aina ollut laiska ihmissuhteitten ylläpitäjä. Sellaista halpaa seuraa on aina helpolla saannissa ja sellaiset eivät riipu perässä.

Hän hankki paljon rahaa ja minä puolestani olen aina ollut kallis tavoiltani.

Olemme täydentäneet ja kompensoineet toisiamme.

Joskus hänen hidasmielisyytensä tylyttää minua, mutta lapset arvostavat häntä. Itse olen monta kertaa päässyt tulokseen, että olen uhrannut aika paljon lasteni vuoksi ja pitänyt tätä perhettä koossa monesta syystä, jotka eivät oikeastaan ole olleet omia tarpeitani. Mutta, kokonaisuutta ajatellen luulen, että kauris oli minulle hyvä valinta. Elävöitän häntä ja hän vähän "laimentaa" minua - sekin on paikallaan.

Olen aivan varma, että kaksi itseni laista kaksosta yhdessä olisi ollut aika sekava pari. Kauris on kuiva tyyppi, mutta itse olen ollut vastakohtansa, joten normalisoimme jonkin verran toisiamme.

Neuvoni: jos olet kaksostyttö, niin miksi sitoa itseäsi keneenkään. Kokeile ainakin monia erilaisa ennenkuin sitoudut. Koska kaksostyttö on uskollinen, niin hän jää usein suhteeseen vaikka ei olisikaan ollut "se oikea". Minäkin uskalsin etsiä "uutta seuraa" vasta vanhempana. Siis hanki kokemuksia! Kaksostytöllä on aina valinnan varaa!

• TheHermit

Elämäni rakkauden löysin vesimiehestä. Jysähti niin, että muutettiin parin kuukauden seurustelun jälkeen yhteen ja naimisiin vuotta myöhemmin.

Skorpionin kanssa olen seurustellut myös pitkään, mutta kaksonen saattaa olla skorpparille pikkasen turhan eläväinen.

Kaksosen kanssa olin vuoden ja me saatiin toisistamme vain huonoimmat puolet esiin.

• *Jääkide*

Kalat sopii hyvin kaksosille kokemusta on.
      Mietin vielä, että sopiikohan rapu? minkälaisia kokemuksia muilla?

• ei ainakaan

täällä ole synkannut.
        Liian tasaista ja tylsää.

• yeitä
        ei ainakaan kirjoitti:

täällä ole synkannut.
        Liian tasaista ja tylsää.

Eikö te ajattene sen enenpää, eikö tasainen elämä ole kivenpaa kun joku hullun mylly riitely ,kännääminen ym.tylsyys kyllä häyiää kun saa elämän syrjästä kiinni MITÄ TEILLÄ ON TYLSÄÄ?

• -.-

Kauris ja Jousimies ei missään nimessä sovi... ainakaan mulle..
      Seurustelen nyt Oinaan kanssa ja oinas tuntuu täysin oikealta vaihtoehdolta. :)

• jnm

Kassosille itselläni on kokemus , vaaka, kalat, oinas, ne on sopivia

• pimpelipompeli

Kauriin kanssa ollut nyt 2 vuotta ja niin räiskyvää,että huhhuh. Niin hyvässä kuin pahassa. Tämä ainakin on hyvin menevää sorttia, ei puhu eikä pukahda ja käy vieraissa. Muuten ihan kiva kaveri.

• oman jellonan kainalossa

Olen ollut naimisissa härän kanssa ja minusta härkä rauhottaa kaksosta kummasti (tosi ihana mies, jonka kuolema vei). Sitten olin avoliitossa 13 vuotta skorpparin kanssa. En suosittele skorpparia, koska on mustasukkainen. Ei ymmärtänyt esim. jos juttelin vaikka bussipysäkillä jonkun puheliaan ihmisen kanssa. Seksi pelitti kyllä skorpparin kanssa ja huumori pitkälle oli samanlaista.

Mutta nyt olen löytänyt Hänet. Leijonamies, joka osaa käsitellä kaksosta, on hauska, älykäs ja nokkela (kaksosena inhoan tyhmiä ihmisiä), osaa keskustella ja myös helliä, harrastaa yhdessä, tekee myös kotitöitä nurisematta, jne. täydellinen mies minulle.

• kaksonen&kaksonen

toista kaksosta.meillä toistakymmentä vuotta liittoa takana,ja ihan hyvin pyyhkii.ehkä toinen kaksonen ymmärtää toista paremmin mene ja tiedä....

• ei taida sopia

oikein kukaan.Ollaan yksinäisiä sosiaalisia susia:)Kukaan ei ymmärrä näin monimutkaisia ihmisiä.

• kaksonen20v

Kalat! Ehdottomasti, vaikkakin välillä lähtee järki, niin loppujen lopuksi oikeinkin rakastava, luotettava ja suvaitsevainen!

• Jacay

Kauris ei sopinut tasan mulle...mutta hyväne aika ei se horoskooppi kaikkee kerro. Yleensä perhetaustat ja elinympäristö muokkaa ihmisestä sellaisen kuin se on. Olen huomannut paljon kyllä samankaltaisuutta luonteissa kun lukee omaakin horoskooppia kaksonen :D Ollaan me kyl kans vaikei ihmisii elää :D Itse olen onnellinen tällä hetkellä kalat horoskoopin omaavan miehen kanssa. Löydetty yhteinen ymmärtäväisyys toisiamme kohtaa :) itsekkin alan tasapainoon tulee kun olen hänen kanssaan

• avioliitossa

jousimiehen kanssa,yhdessä ollaan oltu kohta seitsemän vuotta ja toiseen en vaihtais,tämä on minun elämäni ihminen:)

• kaksosnaikkonen

Kuuleeko kaksostypy60, täällä kaksosnainen62!

Huomaatko,että melkein jo itse vastasit omaan kysymykseesi?

Uskon, ettei kaksosta voi kunnolla "lukita" mihinkään merkkiin, koska:
      Joka merkissä,niin kaksosissakin on erilaisia ihmisiä ja kohtaloita.

Itse olen omasta mielestäni tyypillinen kaksonen ja takanani on :

Kaksonen=>20v. ,petti.
      Rapu => 2v. ,raivoisan mustasukkainen
      Vaaka=>1v. ,liian tasanen,jäi kun kuvaan tuli
      Jousimies, jota nyt kolmatta vuotta ja hyvältä tuntuu.
      huom! Vaikka emme koskaan aio mennä edes naimisiin!,olemme oppineet sen ,että toinen pysyy parhaiten luona,kun sitä ei sido ja seistä voi omillakin jaloilla, ei aina toiseen nojaten!

Tällä elämän kokemuksella sanoisin, ettei se merkki, vaan sellainen henkilö,
      joka on itsenäinen,vilkas,huumorintajuinen,kiihkeä ja sopivasti romanttinen on jo
      kaksosen silmissä ihanteellinen. :)

Toivottavasti löydät sen oikean.
      ps. Härkään ei kannata tuhlata aikaa,se ihailee kyllä kaksosta, mutta pelkää samalla tätä, kun itse on niiiin jalat maassa, että huh huh..
      Huomaatkos nyt, kaksonen se täällä! iloista kesää kaikille!

• Retu25

Olen rakastunut kaksoseen, olen Oinasmies, itse.

• nouseva skorpioni

No A:sta aloitetaan kai, eli aviomiehestä- entisestä-tässä iässä jo.Leijona oli merkiltään. Hyvin meni, vaikka ero tuli. Kaipasin kuitenkin enemmän syvällisyyttä suhteeseen ja vähemmän sitä A:ta

Toinen kaksonen.Ei. Liian samanlaisia. Oinas. Mukava ja iloinen merkki. Kaipasin kuitenkin syviä keskusteluja.
      Kauris- en saanut häneen(kään) riittävästi "henkistä yhteyttä". Jostain kumman syystä on kauris ollut kuitenkin kuvioissa yritelmänä jatkossakin.Järkiliitto vaan ei ole heiniäni.Hyvin nuukailevat ihmiset epäilyttävät muutenkin.
      Kalat: Seksuaalisessa mielessä ehkä ei, muuten kyllä.Turvallisuudentunnetta vaan kaipasin kalan kanssa. Rapu taas EI.
      Vesimies tai vaaka se olisi saattanut olla.Yhteydelle vaan ei tuntunut avautuvan niissä elämäntilanteissa mitään mahdollisuuksia.

Kannatan itse siis ihan sitä "Vesimies-Oinas-Leijona-Vaaka-suositusta tietysti pienellä varauksella. Tykkäilen, että kahdella v:llä : Vaa'alla ja vesimiehellä voi
      olla paras vaikutus kaksoseen.Jos ovat syväluotaavia ihmisiä.Mistähän löytäisi sellaisen ihmisen, osapuilleen alle viisikymppisen?
      Kaksosen ongelmana usein on se, miten edetä rakastumisesta rakkauteen. Suhde usein katkeaa tässä vaiheessa. Silloin tämä päättelee:"Hänkään ei taas ollut oikea minulle".Tylsyyden sietokykyä ehkä pitäisi kasvattaa...

Niin sitten alkaa taas uusi suhde alusta. Merkki vaatii älyllistä haastajaa. Vaikka sen kaksosen älyllinen keskustelu ei aina olisikaan nokkelaa sanailua kummempaa.
      Kommunikointi on todellakin avainsana, kun kaksonen etsii rakkautta.

• Kaksosnainen

Vaaka on kaksoselle kaikista paras kumppani. vaaka on myös sosiaalinen, mutta jaksaa kuunnella kaksosen alituista pulputusta ja pälpätystä. Vaaka myös innostuu samoista asioista kuin kaksonen, mutta saa kaksosen myös rauhoittumaan. Seksi toimii täydellisesti. Myös riidat ratkaistaan heti, eli hetkessä eläminen toimii kummallakin. Itse kaksosnaisena vaakamiehen kanssa menossa jo yhdeksäs vuosi yhdessäoloa. Hetkeäkään en vaihtaisi pois.

• Itsellä suhdetta takana

2 vuotta. Perseestä on! Lopetetaan tää pelleily. En tiedä mikä sopii...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe