zombi leffoja

kertokaahan mulle

olen nähnyt jo nämä leffat, kertokaahan minulle lisää hyviä?ei siis 60-80 luvulla tehtyjä, vaan uudempia..

kuolleiden aamunkoitto
kuolleiden valtakunta
day of the dead
28pvää myöhem.
28vko myöhem
resident evilit


näitä ois enemmän mut äkkisiltää en muista loppuja.. mutta kertokaa muitakin??

16

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pahalla, enkä halua vittuilla, mutta jos luet nuo filmit hyvien zombieleffojen joukkoon, voin vain ihmetellä makuasi, mutta makuasiathan ovat makuasioita.:)

      Toiseksi 28 Päivää ja Viikkoa Myöhemmin ym. virustartuntafilmit ovat raivotautileffoja - joo pilkunnussijakin olen!:D

      Ei tule mieleen kovin montaa hyvää 90-luvun jälkeen tehtyä zombie-elokuvaa, mutta yksi ylitse muiden on upea italialainen Dellamorte Dellamore.
      http://www.youtube.com/watch?v=fXI0DjVmrP4

      Toinen leffa josta jostain syystä diggasin oli roskafilmi Dead Meat.
      http://www.youtube.com/watch?v=9wgvLai1I6E

      Fido, yhteiskuntakriittinen Zombiekomedia.
      http://www.youtube.com/watch?v=8Mo6C6up1Qo

      Ei tule muita mukiinmeneviä mieleen.

      • alkuper.

        no jokaisella meillä on omat makumme leffoista :) joo, tiedän että 28-leffat ovat raivotautisia, mutta en jaksana ruveta erittelemään nimiä..ymmärsit silti pointin :)

        mutta nuo antamas linkit oli ok, ei tosin ehkä sellaisia, millaista haluaisin katsoa.. eli mun mainitsemani leffojen tyylisiä kaipaisin.. eli saa olla siis sitten myös raivotautisia =D


      • Mitler

        musta parhaat zombie leffat on

        night of the ss zombies
        kuolleiden talvi
        land of the dead
        day of the dead
        dawn of the dead


    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Epsanjalainen (REC) on hyvä

      • Aivan!

        Aivan!


      • mjkooop

        Quarantine oli minusta huomattavasti paremi, katoin ensin recin ja pari päivää sen jälkeen Quarantinen


      • l
        Aivan! kirjoitti:

        Aivan!

        Toi (REC) se on hyvä mäki oon nähny sen


    • puff,on lohikäärme niiin il...

      ihmettelen,miksei vanhat hyvät zombie pätkät kiinnosta!! pistetään nyt varmuudex pari hyvää esimerkkiä:

      - the dead next door

      - dead and breakfast (on kyl vissii 2000-luvun puolelta)

      - night of the living dead (remake 90-luvulta)

    • grgeeewrerwere

      hyvä zombi leffa: Shaun Of The Dead. HAUSKA!!! :D

    • SakariSaari
    • zombiefan

      The Crazies (remake)
      Dead snow
      Doghouse
      Zombieland
      Planet Terror

    • SakariSaari

      The Crazies on kyl pirun hyvä vaik ite laskenkin sen nippanappa zombie leffojen ulkopuolelle

      • Bloodcock

        Jep! Crazies on mainettaan parempi remake. Zombielandkin on loistava elämys. Kiitokset loistavan Woody Harlesonin(Natural Born Killers) ja humoristisen otteen.

        Pannaanpa muutamaia omia helmiä

        The Walking Dead -Season 1.(Miltei parasta Zombimättöä sarjamuodossa!!!)
        Zombie Flesheaters (L.Fulci)
        Zombie Flesheaters -After Death
        The Dead Next Door
        Burial Ground aka Zombie Dead (Andrea Bianchi)
        ShockWaves (Kelvollisinta vanhan koulukunnan nazizompihörhöilyä)
        The Dead Pit
        Night Of The Living Dead (Kaikki versiot)
        Dawn Of The Dead
        Day Of The Dead
        The Living Dead At Manchester Morgue
        zOMBIE Nosh (Harvinainen ja vaikeasti saatavilla oleva zombihelmi)
        Zombie Creeping Flesh (Kehnoista erikoistehosteista huolimatta katsomisen arvoinen pläjäys)
        Bio Zombie

        Muita ei nyt mieleen tule sry.


    • SakariSaari
    • 1

      Zombieland

    • amerikkkan

      Jos tykkäät zombie-teemaisista elokuvista, suosittelen seuraavia kauhuelokuvia:

      - Hills Have Eyes ja Hills Have Eyes 2
      - Wrong Turn 1,2 ja 3
      - Quarantine ja Quarantine 2
      - 30 Days of Night ja 30 Days of Night: Dark Days
      - Doomsday (2008)
      - Doom
      - RECit

      Kaikki eivät ole varsinaisesti zombielokuvia, mutta ajatus on melko lähellä.

      - amerikkkan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe